Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
wirolainen Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 01.09.2010 08:53 Viestin aihe: Ilmapistooli Sasksasta / UK:sta |
|
|
Morjes,
olen katsellut ilmapistooleja netistä ja näyttäisi saavan aika paljon halvemmalla Saksan maalta kuin täältä Suomesta.
Tuolta http://www.sportwaffen-schneider.de sivuilta olen ilmapistooleja katsonut (lähinnä Weihrauch). Lähetin sinne jo postiakin heidän nettisivulta "kontakt" kohdan kautta, mutta ei ole vastausta pariin päivään kuulunut? Ilmeisesti kuitenkin porukka on tuolta ilma-aseita tilannut?
Onkos muita hyviä/edullisia paikkoja mistä voisi ilmapistooleja katsella?
Kiitos! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
-jamo- Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 02.09.2010 14:52 Viestin aihe: |
|
|
Pari tilausta olen tuonne mainittuun Sportwaffeniin laittanut eikä ole muuta kuin hyvää sanottavaa. Googlea kehiin niin myyjiä löytyy. Itse suosisin eurooppalaisia myyjiä niin ei tarvitse miettiä tulleja tms. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mkomulainen Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
lamppu Vakituinen kirjoittaja
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
TRK Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.04.2011 16:58 Viestin aihe: |
|
|
Voit tilata. Laitat vain ruksin sivulle kohtaan "Gelesen" (luettu*) ja homma on siinä. Myyvät noita Saksaankin, tehovieteriä saa siellä pitää hallussa ilman lupaa, mutta asentaa ei saa.
*Varmistus, että ostaja on lukenut Saksaa koskevan rajoituksen vieterin luvattoman asennuksen rangaistavuudesta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
mkomulainen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.04.2011 21:36 Viestin aihe: |
|
|
Kiitos. Nuin minä sen asian itekki aattelin. On tullu ennenkin asioitua tuon liikkeen kans, mut eka kerta tuli tommosta varoittelua. Eniten ihmetytti et se oli tuo jousi, kun samassa tilauksessa on piippuja, ilma-aseita jne.
-Mikko |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|