Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
juhamatti Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.06.2011 16:04 Viestin aihe: tukeva metästystuki(ohjeet) |
|
|
tossa ohjeet helppoon ja toimivaan metsästys tukeen
Kaksi harjanvartta käy todella hyvin.
Eikä maksa kuin 5€. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tosimies 3v. Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.06.2011 19:24 Viestin aihe: |
|
|
Sitä on näemmä käyty Varmint Alia lukemassa.
Ei maar kellään olis kokemusta mokoman käytöstä suomalaisjahdissa? Tuohan on ainakin kuvan alkuperäisellä sivulla käytössä lähinnä varmint-jahdissa. Ampuma-asentoa voi ainakin varioida enemmän kuin perinteiset seisten vapaalta kädeltä ja maaten repputuelta.
Vaikken luotivehkeillä juuri metsästäkään, niin tuollainen voisi olla vaikka pyyjahdissa hyvä. Vapaalta kädeltä en hirveästi tarkkuuteeni tositilanteessa luota, mutta pienikin tuki vaikka puunrungon kyljestä tuo heti lisää varmuutta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
TmN Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.06.2011 19:29 Viestin aihe: |
|
|
vähän samanlaista olen käyttänyt muutaman vuoden. Toimii ihan kivasti, mutta vaati vähän tottumista. Kunnollisen asennon saaminen on kans välillä haastavaa... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pro Hunter Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 19.06.2011 20:24 Viestin aihe: |
|
|
Vanhoista suksi sauvoista saa näppärästi tehtyä tollasen. _________________ Baikal IJ-27 12/76
Remington 770 30-06 Sprg
Sako P-54 22 LR |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sämpy Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.06.2011 19:28 Viestin aihe: |
|
|
Olen tuontapaista mutta kolmijalkaista käytellyt majavapassissa istuessa reppujakkaralla. Teen kolme koivukeppiä, joiden yläpäähän jätän oksanpätkiä. Kaksi niistä sitaisen yleensä yhteen samalla tapaa kuin esimerkkikuvassa on sarana ja kolmannella - sillä haarukkapäisellä - säädän sitten korkeutta. Siinä on hyvä lepuuttaa asetta ja vähillä liikkeillä siirtyä ampuma-asentoon. _________________ "Susi syö sunnuntaina ja mato pistää maanantaina" |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Fspitz Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 20.06.2011 19:38 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on tollanen kolmijalkamalli jonka tein kaurisjahtia varten. Ei ole päässyt tositoimiin.
458 Lottia olen kyseiseltä tuelta kohdistellut kuten myös luotitestejä olen ammuskellut maassa istuskellen lotilla ja 9.3:sella. Siis märkiin lehtiinippuihin. _________________ Minkä sanoin sen voin myös perua. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|