Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Erä-Jorma Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.08.2011 10:19 Viestin aihe: Kokemuksia kännykän suojaamisesta |
|
|
Ilta lennolla se sitten tapahtui, kahluusaappaat täyteen vettä ja kännykkä tietenkin ainoassa taskussa eli reisitaskussa ilman minkään valtakunnan suojapussia. Aamulla parin tunnin föönaus operaation aikana tuli mietittyä, että millainen olisi hyvä suojapussi kännykälle. Minigrip pussihan se on varmaan se halvin ja ensihätään kelpaava, mutta luotto ei ole oikein muovin ohuuden ja yksinkertaisen salvan takia kovin kummoinen.
Suositeltelkaa kunnollista suojapussia ja kertokaa käyttökokemuksia _________________ Jos kynsien alta ei löydy verta, likaa ja öljyä; se on amatöörien puuhastelua |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jokuvaan Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 28.08.2011 10:34 Viestin aihe: |
|
|
http://www.partioaitta.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=18397&nav=50020012&q=i1jiq
tuommoista itse olen käyttänyt ja todennut hyväksi. yleisesti ottaen nuo kokonaan muoviset on ollut hyviä. yhden kerran erehdyin ostamaan semmoisen missä oli toinen puoli kangasta ja se hajosi vuoden käytöllä. nuo kokonaan muoviset on kestänyt hyvin käytän niitä niin metillä kuin melonta hommissa eli ovat olleet veden varassa eikä ole puhelin kastunut. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sarvikuono Kanta-asiakas
Liittynyt: 02 Tam 2008 Viestejä: 9694 Paikkakunta: Suuri tyhjiö keskellä ei-mitään
|
Lähetetty: 28.08.2011 12:17 Viestin aihe: |
|
|
Tjaa, itellä on useimmiten kännykkä takin (ei mikään vedenpitävä) rintataskussa suljettuna joko ihan tavan pakastepussiin tai sitten minigrippiin. Ei ole ihan absolut vesitiivis pitkällä altistukselal, mutta kun takki, rutussa oleva pussinkaula (pakastepussi kierteellä ja minigrip taitettuna ton "sulun" lisäksi), ja lyhyt altistus yhdistetään ei kyllä pienet pulahtelut haittaa. Jos ees kastuu rintaa myöten. Sehän riittää että pussin sisälle ei solahda samantein vettä, tuo kulkureitti on niin kaponen jo että se aikansa kestää. Järvellä ihan sama asia, pakastepussi. Jos taas pelkää että tulee uintireissu kauempana rannasta, sitten kannattaa tietysti varautua ihan kunnon värmeleillä jo. _________________ Video meliora proboque deteriora sequor. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hlohi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.08.2011 12:57 Viestin aihe: |
|
|
Hyviä suojapusseja saa muutamalla eurolla. Esim Trackerin huollosta löytyy. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Biikleman Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.08.2011 18:05 Viestin aihe: |
|
|
http://forum.eralle.net/viewtopic.php?t=71819
täällä jo aiheen tynkää, ite tilasin tuon varustelekan pussin ei ole vielä tullut! _________________ Kyllähän se eläin jäisi jos vaan osuisi kohdalleen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
t_o_m_m_i Kanta-asiakas
Liittynyt: 28 Mar 2006 Viestejä: 344 Paikkakunta: Karhukaupungin tuntumassa
|
Lähetetty: 28.08.2011 18:31 Viestin aihe: |
|
|
Mites tuo aquapacin pussi - toimiiko kosketusnäyttö sen läpi, tutkakäyttöön kun tarttis jonkun suojan... _________________ - Pessimisti ei pety - |
|
Takaisin alkuun |
|
|
harri r Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 28.08.2011 18:37 Viestin aihe: |
|
|
t_o_m_m_i kirjoitti: | Mites tuo aquapacin pussi - toimiiko kosketusnäyttö sen läpi, tutkakäyttöön kun tarttis jonkun suojan... |
Kyllä ainakin samsungissa pelaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
veetee Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
jkoiv Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.08.2011 22:40 Viestin aihe: |
|
|
Taidan ostaa tuon kun tulee kauppoihin http://www.verkkokauppa.com/fi/product/43521/dcnjr
Lopullinen hinta lienee 300e pinnassa. Tuo ja Ultrapoint niin ei koirahommiin parempaa yhdistelmää löydy.
Ei tarvitse enää murehtia vedenkeston kanssa. Tuo vanhempi xcover on muuten hyvä mutta näyttö voisi olla suurempi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ampuja1 Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Maa 2005 Viestejä: 157 Paikkakunta: Varkauden ymp.
|
Lähetetty: 29.08.2011 06:21 Viestin aihe: |
|
|
Mulla metsässä mukana ns. kakkospuhelin, ei tarvitse miettiä eikä sääliä puhelinta. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Elan Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.08.2011 07:00 Viestin aihe: |
|
|
Olen käyttänyt Haglöfsin suojataskua, joka sopii puhelimille, joissa läppä pitää vetää esiin, kun näppäilee. Siinä on myös laadukas kaularemmi ja se on erittäin kätevät esim. hirvijahdissa, jossa puhelinta tarvitsee kohtuullisen usein.
Radiopuhelimen suojaamiseen olen käyttänyt noita pakastepusseja, pistän puhelimen antennin läpi pohjasta ja teippiä antennin ympärille ja pussin suuhun. Pysyy kuivana päivän ja kustannus ei ole suuri. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hevi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.08.2011 07:12 Viestin aihe: |
|
|
Aquapac on ihan hyvä, itse käytän liukukansipuhelimen suojana, ennen meni puhelin/syksy, nyt puhelin ollut jo kolmatta syksyä ilman kosteusvauriota.
Itsekkin oottelen tuota Samsungin uutta mallia,217 x cover on niin pieninäyttöinen ettei minulle sovi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JohnR Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.08.2011 09:58 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on myös aquapac, ollut monta vuotta jo ja kestää aina vain joten sille varaukseton suositus täältä. Puhelin vain pussiin ja pussi narusta kaulaan roikkumaan, pakkasillakin pysyy luuri lämpöisenä kun sujauttaa luurin paidan alle. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
EetuP Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.08.2011 11:27 Viestin aihe: |
|
|
Taitaa monessa suojamuovisysteemissä hajota sulkija melko pian.
Minigrip suojaa puhelimen vaikka kantaja hetken hulahtaa pinnan alle. Vesisateen pitää pakastepussi tms., johon kännykkä on kääräisty. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vortex Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|