OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Jahti-lehti: Paatero ilmakoista ja räiskintä-aseista
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
fw71
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Maa 2006
Viestejä: 1270
Paikkakunta: pohjanmaa

LähetäLähetetty: 04.12.2011 00:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tierättäkö muuten nottei karibian kaunottarer osaa ruåttia. Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaarle Martel
Sisällöntuottaja


Liittynyt: 25 Tou 2009
Viestejä: 3593

LähetäLähetetty: 05.12.2011 08:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

CeeCee kirjoitti:
Kohta näemme puuhapeten, alias kaarle martinin, alias suolapatsaan kommentin joka kaikessa lyhkäsyydessään kuuluu:

+1


+1 Cool


Vaikka ymmärränkin Puuhiksen monia kannanottoja, en oikein näe tätä eeppistä vääntöä vääntämisen arvoiseksi. En myöskään oikein ymmärrä jatkuvaa joukkov1ttuillua Puuhikselle, muistuttaa lähinnä koulukiusaamista. Hänellä on usein (ei aina) kohtuullisen hyvin perustellut mielipiteet, vaikkakin näemmä palstalla valitsevan ajattelun vastaisia.
Itsekin olen huomannut kuinka helposti alkaa p@skaa lentää, jos kehtaa perustellusti olla eri mieltä esimerkiksi persuista tai aselainmuutoksista. Hieman lisää suvaitsevaisuutta erilaisille mielipiteille nostaisi palstan tasoa kummasti.

_________________
http://www.terveisetravintoketjunhuipulta.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Kaarle Martel
Sisällöntuottaja


Liittynyt: 25 Tou 2009
Viestejä: 3593

LähetäLähetetty: 05.12.2011 08:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

fw71 kirjoitti:
Tierättäkö muuten nottei karibian kaunottarer osaa ruåttia. Cool


Ruåtsista en tiedä, mutta hämmästyttäviä kielitaitureita noi yleisemmin ovat... Wink
_________________
http://www.terveisetravintoketjunhuipulta.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
fw71
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Maa 2006
Viestejä: 1270
Paikkakunta: pohjanmaa

LähetäLähetetty: 05.12.2011 13:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No saatinhan tämäkin ketju oikeille urille. Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaarle Martel
Sisällöntuottaja


Liittynyt: 25 Tou 2009
Viestejä: 3593

LähetäLähetetty: 05.12.2011 13:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

fw71 kirjoitti:
No saatinhan tämäkin ketju oikeille urille. Razz


Jep, mieleeni muistuu eräskin Maribel dominikaanisesta... ;P
_________________
http://www.terveisetravintoketjunhuipulta.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
MtJ
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tou 2004
Viestejä: 10001

LähetäLähetetty: 06.12.2011 01:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaarle Martel kirjoitti:
Hänellä on usein (ei aina) kohtuullisen hyvin perustellut mielipiteet, vaikkakin näemmä palstalla valitsevan ajattelun vastaisia.


Kopioi/Liitä yksikin tällainen mielipide viimeisen kuukauden ajalta.
_________________
Jos parturi ajaa parran vain niiltä, jotka eivät itse aja partaansa, ajaako hän silloin oman partansa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Puuhapete
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Kes 2004
Viestejä: 4974
Paikkakunta: Salon emäseurakunta

LähetäLähetetty: 06.12.2011 17:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Puuhapete kirjoitti:
Pyysin juuri sinua kirjoittamaan ja yksilöimään, että mikä nykyisessä laissa niin ahdistaa lutkumiestä. En pyytänyt info-sivustoille koottuja riimitelmiä.

mikan kirjoitti:
Siis luetun ymmärryksessäsi on vikaa (kuulutko siihen 10% Suomalaisista) ? Olen kertonut ne epäkohdat useasti täälläkin. SIHry:n lausunto on 3 sivua laista ja 2 sivua asetuksesta, yhteensä 5 sivua kaikkinensa, jos sen lukeminen on ylivoimaista, niin olen mahdottoman tehtävän edessä.
En ala sitä tänne toistamaan, koska tämä foorumi tilttaa siihen, eikä se palvele keskustelua. Lue se itse kokonaan ja palaa sitten asiaan...

Varmaankin mielestäsi kuulun siihen 10%, mutta ilmeisesti kuulut siihen loppuun 90% joka ei osaa tuoda yksilöityjä omakohtaisia seikkoja epäkohdista julki. Jälleen vain yhdistyksen sivustoja tarjotaan.
Tai sitten vaihtoehtoisesti niitä ongelmia ei ole, koska niitä ei ole varaa tuoda julki.

mikan kirjoitti:
Nimenkirjoitusoikeus... Ja se luetun ymmärtäminen...

Ja myös muutama muu ... Esittämistäni linkeistä voi tarkastaa asiat.

mikan kirjoitti:
Olen kyllä tietoinen tehtävistäni tuolloin ja nyt...
Niin, ja miten se muuttaa sitä, että minä olin silloin mielestäsi ydistyksen ääni ja PJ:mme ei ollut?

Vastasin tuohon jo aiemmin.

mikan kirjoitti:
Avaisitko tuota epälogiikkaasi?
Eli järjestöpesti tarkoittaa sitä, että kuka tahansa järjestön toimihenkilö, jäsen yms. edustaa järjestöä koko ajan?

Olen kylläkin kirjoittanut asioiden koskevan järjestöjen toimihenkilöiksi (luottamustoimeen) valittuja, en rivijäsenistä tai rivijäsenten järjestö-edustamisista.
Seuratoiminta-koulutukselle selvä tilauksen paikka tai vähintäänkin Seuratoiminta-käsikirjan tilaus vetämään.

mikan kirjoitti:
Höpö! Höpö!
Minä olen täysin siviili silloin kun en ole edustamassa niitä järjestöjä, joiden tehtävissä olen tai silloin kun en ole työtehtävissä edustamassa työtäni. Järjestojen luottamustehtävät eivät ole palkkatyöni. Leipäni hankin aivan muista tehtävistä, joten leipäni on omaani.

Käytäntö vain on osittanut asioiden olevan toisin, vaikka siviili-minään tai pj- tai muuhun tehtävään vedotaankin.
PS. Ei se kansanviisaus näyttänyt avautuvan.
_________________
Tänään on se huominen, josta olit huolissasi eilen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mikan
Ase-alan edunvalvoja


Liittynyt: 23 Maa 2007
Viestejä: 1750
Paikkakunta: Kymenlaakso

LähetäLähetetty: 06.12.2011 23:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Puuhapete kirjoitti:

Varmaankin mielestäsi kuulun siihen 10%, mutta ilmeisesti kuulut siihen loppuun 90% joka ei osaa tuoda yksilöityjä omakohtaisia seikkoja epäkohdista julki. Jälleen vain yhdistyksen sivustoja tarjotaan.
Tai sitten vaihtoehtoisesti niitä ongelmia ei ole, koska niitä ei ole varaa tuoda julki.

Kun se lukeminen tai luentun ymmärtäminen ei onnistu. Tai linkin klikkaaminen on ylivoimaista suoritusta vaativaa, niin selitetään sitä sentään hitusen, jos se vaikka aukeaisi (linkki meinaan).

Lutkumiestä ahdistaa:
§2 Ampuma-aseen määritelmä
§3 Aseen luvanvaraisten osien määrittelyt.
Loput voit lukea lausunnoista... Twisted Evil

Koko tekstiä en tänne lainaa, sillä olen jo kerran kaatanut tämän foorumin sillä tekniikalla.

Sinun kannattaa lukaista myös nämä viestiketjut:
http://forum.eralle.net/viewtopic.php?t=69115&postdays=0&postorder=asc&start=0

http://forum.eralle.net/viewtopic.php?t=69736&postdays=0&postorder=asc&start=0

Puuhapete kirjoitti:

Käytäntö vain on osittanut asioiden olevan toisin, vaikka siviili-minään tai pj- tai muuhun tehtävään vedotaankin.
PS. Ei se kansanviisaus näyttänyt avautuvan.


Olenko koskaan täällä maininnut edes vilaukselta kesän jälkeen nykyisistä toimenkuvistani yhdessäkään niistä järjestöistä, joiden luottamustoimissa olen?
Sinä se uteliaan olet ollut ja kaivellut asiaa ihan omaehtoisesti ja minä en ole sitä kiistänyt. Tosin en ole sen maininnut olevan tottakaan. Twisted Evil
Se lienen selvää (sigustani), että mainostan ilma-aseharrastajien edunvalvojaa... Wink


Mutta, mutta... Entiseen tapaasi jätät vastaamatta sinulle esitettyihin kysymyksiin...
En viitsi edes kaikaa kaikkea tähän hätään, sillä foorumi tilttaa uudelleen lainauksen pituuteen... Twisted Evil

mikan kirjoitti:
Puuhapete kirjoitti:
En suinkaan fanita sinua, ainostaan pyydän sinua vastaamaan reilusti eikä suinkaan kokoamaan muuta kirjoitettua epämääräiseksi vyyhdeksi.

Vastaamaan reilusti? No, vastauksia olet saanut reilusti. En vain voi sille mitään, jollet ymmärrä mitä olen sinulle vastannut.
Esitä kaksi esimerkkiä epäselvästä "vyyhdestä", jonka olen kirjoittanut siitä tarkoittamastasi "muusta".


Saisinko ihan lainauksen perusteluineen?

Puuhapete kirjoitti:

mikan kirjoitti:
Hm.... Eli edellinen PJ (kirjoittaa myös täällä) ei koskaan puhunut yhdistyksen äänellä?
Leipä on omaani, joten laulan omia laulujani. Laughing
Minun mielipiteeni on omani, yhdistyksen mielipide on yhdistyksen ja siihen ei pelkkä minun mielipiteeni riitä, vaan siihen tarvitaan enemmän väkeä.

Puheenjohtaja edustaa yhdistystään kaikessa yhdistyksen toimintaan liittyvässä.
www.intermin.fi/intermin/images.nsf/files/E2286AC0BDABA611C22573A10047DACE/$file/yhdist_sel.pdf
Sivu nro 12, alaosassa sivua.
Puuhapete kirjoitti:

Tiedottajan tehtävä on laatia ja lähettää yhdistyksen tiedotteet ainakin ulkopuolisille tahoille ja joskus myös sisäisesti. Näin hän voi vähentää sihteerin ja puheenjohtajan työtaakkaa. Jospa se edellinen pj olikin fiksu.
mikan kirjoitti:

Olen kyllä tietoinen tehtävistäni tuolloin ja nyt...
Niin, ja miten se muuttaa sitä, että minä olin silloin mielestäsi ydistyksen ääni ja PJ:mme ei ollut?
Liittyykö se älykkyyteen?


Vastaus jäi uupumaan...

Miksi minä olen mielestäsi aina SIHry:n virallinen ääni, olin missä tahansa asemassa em. järjestössä?
_________________
Suomen ilma-aseharrastajat ry (SIHry), Ilma-aseharrastajien edunvalvoja!
http://www.sihry.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaarle Martel
Sisällöntuottaja


Liittynyt: 25 Tou 2009
Viestejä: 3593

LähetäLähetetty: 07.12.2011 10:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

MtJ kirjoitti:
Kaarle Martel kirjoitti:
Hänellä on usein (ei aina) kohtuullisen hyvin perustellut mielipiteet, vaikkakin näemmä palstalla valitsevan ajattelun vastaisia.


Kopioi/Liitä yksikin tällainen mielipide viimeisen kuukauden ajalta.


En aio sotkeentua tähän vääntöön Puuhiksen puolesta tai vastaan tämän enempää. Kirjoitin tuon lainaamasi pienimmällä fontilla vain tiedoksi mielipiteestäni (kuten on tapana), jos se jotain kiinnostaa, en kommentoitavaksi.
_________________
http://www.terveisetravintoketjunhuipulta.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Fields
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Lok 2004
Viestejä: 5009

LähetäLähetetty: 07.12.2011 10:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mikään ei kiellä ihmistä olemaan äärettömän itsekäs ja katsomaan maailmaa tynnyrin seinien sisäpuolelta. Herätys todellisuuteen voi olla kuitenkin aika raju.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Puuhapete
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Kes 2004
Viestejä: 4974
Paikkakunta: Salon emäseurakunta

LähetäLähetetty: 07.12.2011 10:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mikan kirjoitti:

Lutkumiestä ahdistaa:
§2 Ampuma-aseen määritelmä

Koskeeko tuo myös lutkuja?

mikan kirjoitti:
§3 Aseen luvanvaraisten osien määrittelyt.

Mikä lutkun osa tässä tulee kysymykseen?

mikan kirjoitti:
Koko tekstiä en tänne lainaa, sillä olen jo kerran kaatanut tämän foorumin sillä tekniikalla.

Ei niitä kaikkia tekstejä tänne tarvitse kopioida, riittä kunhan esittäisit vain ne yksityiskohdat jotka lutkumiehiä harmittavat.

mikan kirjoitti:
Sinun kannattaa lukaista myös nämä viestiketjut:
http://forum.eralle.net/viewtopic.php?t=69115&postdays=0&postorder=asc&start=0


Samoja linkkejä siellä esitetään luettaviksi.

mikan kirjoitti:
http://forum.eralle.net/viewtopic.php?t=69736&postdays=0&postorder=asc&start=0


Täältä löytyi hyvä kirjoitus.
Aris60 kirjoitti:
Vaikka huolta kannankin asiasta niin aseiden omistaminen ei ole mikään perustuslain takaama oikeus Suomessa. Jos tavara ei kolmessa kuukaudessa käy kaupaksi niin odotus saatavasta hinnasta on epärealistinen. Paljoa en jaksa kantaa murhetta 200-300 euron mutkan joutumisesta uuniin jos se itseä joskus koskee. Kalliimmalle aseelle markkinoita löytyy muualta. Ampumatarvikkeisiin on mennyt jo paljon enemmän rahaa. Ei harrastuksen hintaa viitsi laskea, niin kalliiksi se tulee kuitenkin. Ja tarvitsija sen luvan saa edelleen.

Mitähän harrastajakunta keksisikään, jos kaikki marinaan ohjautuva tarmo vähitellen keskittyisi harrastuksen imagon parantamiseen...

Tämän lainasin siksi että, pyörää ei kannata keksiä uudestaan.

mikan kirjoitti:
Sinä se uteliaan olet ollut ja kaivellut asiaa ihan omaehtoisesti ja minä en ole sitä kiistänyt. Tosin en ole sen maininnut olevan tottakaan. Twisted Evil

Tällä kertaa kuitenkin puhuisin tiedonhalusta.
On pakko etsiä tietoa ja totuutta kun sitä ei muutoin saa.
Ei ole kiistetty etteikö se ole valhettakaan.

mikan kirjoitti:
Mutta, mutta... Entiseen tapaasi jätät vastaamatta sinulle esitettyihin kysymyksiin...

Anna sama kysymys uudemman kerran, niin katsotaan.

mikan kirjoitti:
En viitsi edes kaikaa kaikkea tähän hätään, sillä foorumi tilttaa uudelleen lainauksen pituuteen... Twisted Evil

Tiivistä vastauksesi, pääset paljon helpommalla.

mikan kirjoitti:

Esitä kaksi esimerkkiä epäselvästä "vyyhdestä", jonka olen kirjoittanut siitä tarkoittamastasi "muusta".
Saisinko ihan lainauksen perusteluineen??

Sivulla 12, alaosassa.
Lainaus suureen osaan eri kohtiin kirjoittamastani tekstistä. Odotin yksityiskohtaisempaa vastinetta.

mikan kirjoitti:
Vastaus jäi uupumaan...

Toista kysymyksesi.

mikan kirjoitti:
Miksi minä olen mielestäsi aina SIHry:n virallinen ääni, olin missä tahansa asemassa em. järjestössä?

Nyt puhut täysi eri asiasta. Rivijäsenen tai yhdistyksen luottamustoimeen valitun henkilön argumentoinnit ovat täysin erillään toisistaan.
Puheenjohtaja johtaa yhdistystä ja sen hallitusta. Hallitus on parhaimmillaan puheenjohtajan vetämä tiimi. Puheenjohtaja edustaa yhdistystä ja hoitaa suhteita yhdistyksestä ulospäin.
_________________
Tänään on se huominen, josta olit huolissasi eilen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Fields
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Lok 2004
Viestejä: 5009

LähetäLähetetty: 07.12.2011 10:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kuten kansanviisaus sanoo "ei voi kauhalla vaatia, jos lusikalla on annettu".

Ampuma-aseen lain väljässä määritelmässä "aseen näköiset" ja "helposti muunnettavat" voivat koskea lutkujakin.

Edelleen aseen osina "lutkun piippukanki" voi olla olla myös ampuma-aseen osa.


Tässä yhteiskunnassa on tynnyrin ulkopuolellakin kasvaneita, jotka saattavat olla merkittävissä asemissa useissakin yhdistyksissä, jotka eivät välttämättä aja ollenkaan samoja asioita. Se, mitä Baikal-Jahti-Jakt -tason porukoissa tehdään ei säätele koko yhdistyslakia.


Yhdistyksen säännöt määrittelevät sen, kuka mitäkin tekee. Usein yhdistystä edustaa puheenjohtaja, mutta ei välttämättä aina varsinkaan suurissa yhdistyksissä. Toiminnanjohtaja, tiedottaja jne. hoitavat omia roolejaan.


On turha jatista onko joku yhdistyksensä äänitorvi tai ei ja milloin. Silloin on, jos väittää puhuvansa yhdistyksensä nimissä tai antaa ymmärtää tekevänsä niin käyttäen titteliään. Ihan asemastaan riippumatta. Yhdistyksen asia on pistää kuriin ne, jotka esiintyvät äänitorvena ilman yhdistyksen johdon lupaa. Jos eivät puutu, silloin kyseessä on ns. hiljainen hyväksyntä, jolla voi olla seurauksensa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nimetön Turvallisuuslähde
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 26 Mar 2010
Viestejä: 37

LähetäLähetetty: 19.12.2011 13:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Fields kirjoitti:
Ampuma-aseen lain väljässä määritelmässä "aseen näköiset" ja "helposti muunnettavat" voivat koskea lutkujakin.

Edelleen aseen osina "lutkun piippukanki" voi olla olla myös ampuma-aseen osa.


Tässäpä olisi hyvä aihe tutkivalle journalismille jos joku päivälehti esittelisi ongelman miten tyhjä limukkapullo ja rautaputken pätkä, ilpparin piipusta nyt puhumattakaan, voidaan Poliisi-Valtion toimesta esittää laittomana aseenosana. Josko jokunen silmäpari taas aukenisi tälle järjettömyydelle.
_________________
"Nimettömältä Turvallisuuslähteeltä saatujen tietojen mukaan..." (STT:n uutiset)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Solifer
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Maa 2005
Viestejä: 13029

LähetäLähetetty: 20.12.2011 00:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Yrittihän KRP:n tekniikka muutama vuosi sitten todistaa että kahtia polttoleikattu Scoprion kp oli toimiva ase näyttämällä videota jossa aseen patruunapesässä saatii patruuna laukeamaan vasaran ja naulan avulla.

Oikeuslaitos poikkeuksellisesti totesi että video ei todistanut aseeksi epäillyn tavaran olleen toimintakuntoinen ampuma-ase. Kai se piippu edelleen oli luvanvarainen aseen osa mutta kyseessä ei oikeuden mielestä ollut luvaton TT4 Erva-ase. Vaikka KRP oli tehnyt asiasta videon.

Se video pitäisi saada YouTubeen muidenkin ihmeteltäväksi. "Finnish FBI proves that a Scorpion SMG cut in half still shoots full auto". Taustamusiikiksi jotain tivolimusiikkia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaarle Martel
Sisällöntuottaja


Liittynyt: 25 Tou 2009
Viestejä: 3593

LähetäLähetetty: 20.12.2011 08:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Solifer kirjoitti:
Yrittihän KRP:n tekniikka muutama vuosi sitten todistaa että kahtia polttoleikattu Scoprion kp oli toimiva ase näyttämällä videota jossa aseen patruunapesässä saatii patruuna laukeamaan vasaran ja naulan avulla.

Oikeuslaitos poikkeuksellisesti totesi että video ei todistanut aseeksi epäillyn tavaran olleen toimintakuntoinen ampuma-ase. Kai se piippu edelleen oli luvanvarainen aseen osa mutta kyseessä ei oikeuden mielestä ollut luvaton TT4 Erva-ase. Vaikka KRP oli tehnyt asiasta videon.

Se video pitäisi saada YouTubeen muidenkin ihmeteltäväksi. "Finnish FBI proves that a Scorpion SMG cut in half still shoots full auto". Taustamusiikiksi jotain tivolimusiikkia.



Ottamatta kantaa tähän ko. tapahtumaan (kun en sen yksityiskohtia tunne) tulee mieleen, eikö ole ihan hyvä, että viranomaiset suhtautuvat vakavasti näihin aseenosa ja dekoase kysymyksiin? Jos olen lukemiani uutisia oikein tulkinnut, niin rikolliset ovat muuttaneet dekoja ja starttipistooleja toimiviksi aseiksi. Joku lienee saanut siipeensäkin näistä laittomasti valmistetuista aseista.

Sen sijaan, että tekisimme juutuupivideoita tivolimusiikilla, niin meidän kaikkien aseharrastajien etu olisi mieluummin auttaa ja ymmärtää viranomaisia näissä ponnisteluissa. Mitä vähemmän aserikoksia uutisissa, niin sitä paremmin saamme olla harrastuksinemme rauhassa. Jotenkin tuntuu, että osalle meistä poliisi on jonkinlainen vihollinen ja parhaimmillaankin vain harmiton pelle.

Poliisi tekee arvokasta työtänsä ja oikeuslaitos omaansa. Virheitäkin varmaan sattuu, mutta ketä tämä asenteellisuus ja nälviminen palvelee. Tuskin ainakaan rehellisiä aseenomistajia?
_________________
http://www.terveisetravintoketjunhuipulta.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16  Seuraava
Sivu 14 Yht. 16

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com