Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
peelo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.08.2012 11:41 Viestin aihe: |
|
|
minulla ollut nyt 3 viikkoa tuo kapula ja viimesimmät softat on ollu sisässä alusta lähtien. Hyvin kait tuo on pelannut. Tosin farkkujen etutaskussa on pari kertaa sammunut..luulenpa, että johtuu siitä että sitä jotenkin painaa tuota sammutusnappia tarpeeksi pitkään kun kyykistelee jne. Aina on siis ollut taskussa kun on sammunut.
Akun kestoon näyttää olevan iso merkitys tuolla onko 2G/3G päällä. GPS päällä syö kyllä aika juhlavasti virtaa.
Muuten ihan ok kokemukset paitsi, että kun on tottunut nappulapuhelimiin tähän asti niin tekstareiden/sähköpostien kirjailu 130 km/h vauhissa ei enää onnistu sen verran tuohon hipasunäyttöön joutuu keskittymään, että vauhin joutuu laskee sataseen
Muutenkin tahtoo tulla harhapainalluksia ja -soittoja kun hipustelee ylös/alas tuota puhelinluetteloa. Mutta eiköhän nuo nakit tuohon hiplailuun jossakin vaiheessa totu.
Ai niin, kamera on kyllä aika onneton jos kohde vähänkään liikkuu. Juniorista kun yrittää napsia kuvia niin eihän niistä tule kuin yhtä suttua kun ei pysy hetkeäkään paikallaan. Muuten täysin liikkumattomista kohteista kuvan laatu ihan ok. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
peelo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.09.2012 00:23 Viestin aihe: |
|
|
Easygo Personal GPS-softa tuntuu pelaavan todella mainiosti tässä kapulassa. Ei minkäänlaisia ongelmia ole ollut tähän mennessä.
Tosin joitakin pieniä puutteita vielä Android-sovelluksessa tuntuu olevan, mm. etäisyydenmittaus-ominaisuus puuttuu vielä. Easygon asiakaspalvelu lupasi sen seuraavassa päivityksessä piakkoin |
|
Takaisin alkuun |
|
|
EKo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 14.09.2012 22:05 Viestin aihe: |
|
|
Pystyykö X-coveria käyttämään nappikuulokkeiden kanssa puhelimena? Itselläni musiikkisoitin käynnistyy aina automaattisesti, kun työnnän kuulokkeiden plugin paikoilleen. Voisi kuvitella, että jossain on täppä, jolla tuon automatiikan saa pois päältä. En vain ole mistään löytänyt. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
lepinkäinen Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.09.2012 00:19 Viestin aihe: |
|
|
varmaan sen musasoftan asetuksista saa tuon säädettyä. Pitää testata maanantaina kun olen takas työmaalla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tapanih Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.09.2012 10:20 Viestin aihe: |
|
|
Kummastelin aikani samaa ilmiötä. Sitten kokeilin poijjan oikeilla Samsungin kuulokkeilla ja oire katosi.
Voi olla tahallista kyrvötystä, mutta nimenomaan Nokian kuulokkeet temppuilevat. Vanhan kasettinauhurin kuulokkeet taas pelasivat oikein. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
veetee Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 15.09.2012 11:43 Viestin aihe: |
|
|
tapanih kirjoitti: | Kummastelin aikani samaa ilmiötä. Sitten kokeilin poijjan oikeilla Samsungin kuulokkeilla ja oire katosi.
Voi olla tahallista kyrvötystä, mutta nimenomaan Nokian kuulokkeet temppuilevat. Vanhan kasettinauhurin kuulokkeet taas pelasivat oikein. |
Nokian pluutuutti-hf ei suostunu toimimaan kunnolla Xcoverin kaa. Yhteydenmuodostus kesti tuhottoman kauan sekä yhteys pätki. Samsungin omalla pelaa kuin se junan vessa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Hietala Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 16.09.2012 21:05 Viestin aihe: |
|
|
veetee kirjoitti: | tapanih kirjoitti: | Kummastelin aikani samaa ilmiötä. Sitten kokeilin poijjan oikeilla Samsungin kuulokkeilla ja oire katosi.
Nokian pluutuutti-hf ei suostunu toimimaan kunnolla Xcoverin kaa. Yhteydenmuodostus kesti tuhottoman kauan sekä yhteys pätki. Samsungin omalla pelaa kuin se junan vessa. |
Myöskin Jabralla _________________ Laiskuuttaan tingan häviää |
|
Takaisin alkuun |
|
|
peelo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 18.09.2012 10:03 Viestin aihe: |
|
|
veetee kirjoitti: | tapanih kirjoitti: | Kummastelin aikani samaa ilmiötä. Sitten kokeilin poijjan oikeilla Samsungin kuulokkeilla ja oire katosi.
mulla Nokian bt-HF malli BH-900 toimii vähintään yhtä hyvin kuin vanhan nokialaisen kanssa. Työkaverit sanovat, että nykyään ääneni kuuluu paremmin kuin ennen nokialaisen kautta. Ei myöskään mitään yhteysongelmia ole ollut |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Merilinnustaja Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.09.2012 20:36 Viestin aihe: |
|
|
Mulla 3 viikkoa sitten ostettu Samsungi X-cover on alusta asti tehnyt sitä että välillä minun puhe kuulostaa DarthVeideriltä ja kuulijalla täysi homma kuulla mitä sanon. Sillä aikaa minä kuulen täysin kaverin ilman ongelmia. Oletin ensin että voisi olla siitä kiinni kun taajuus vaihtuu. Pistin puhelimen pelkälle 2Geelle mutta samat ongelmat jatkuu.. Onko kenelläkään ollut samaa ongelmaa? Pitänee pistää huoltoon. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
jkoiv Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 26.09.2012 20:42 Viestin aihe: |
|
|
Merilinnustaja kirjoitti: | Mulla 3 viikkoa sitten ostettu Samsungi X-cover on alusta asti tehnyt sitä että välillä minun puhe kuulostaa DarthVeideriltä ja kuulijalla täysi homma kuulla mitä sanon. Sillä aikaa minä kuulen täysin kaverin ilman ongelmia. Oletin ensin että voisi olla siitä kiinni kun taajuus vaihtuu. Pistin puhelimen pelkälle 2Geelle mutta samat ongelmat jatkuu.. Onko kenelläkään ollut samaa ongelmaa? Pitänee pistää huoltoon. |
Samoja ongelmia ollut useammalla tutulla x-coverissa. Toisen puhelimesta ei saanut kyllä mitään selvää. Kait tuo on osin ominaisuus ja mikissä vikaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
peelo Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.09.2012 00:56 Viestin aihe: |
|
|
jkoiv kirjoitti: | Merilinnustaja kirjoitti: | Mulla 3 viikkoa sitten ostettu Samsungi X-cover on alusta asti tehnyt sitä että välillä minun puhe kuulostaa DarthVeideriltä ja kuulijalla täysi homma kuulla mitä sanon. Sillä aikaa minä kuulen täysin kaverin ilman ongelmia. Oletin ensin että voisi olla siitä kiinni kun taajuus vaihtuu. Pistin puhelimen pelkälle 2Geelle mutta samat ongelmat jatkuu.. Onko kenelläkään ollut samaa ongelmaa? Pitänee pistää huoltoon. |
Samoja ongelmia ollut useammalla tutulla x-coverissa. Toisen puhelimesta ei saanut kyllä mitään selvää. Kait tuo on osin ominaisuus ja mikissä vikaa |
mulla vastapuoli ei tahdo oikein saada selvää jos puhun kaiutin päällä. Menee kuulemma puuroksi/kaivosta puhumiseksi.
Normaalimikkiin puhuttaessa ovat kehuneet kuuluvuutta hyväksi, kun olen muutamilta kysynyt. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
sesta Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Jou 2007 Viestejä: 111 Paikkakunta: Täällä jossain
|
Lähetetty: 29.09.2012 15:00 Viestin aihe: |
|
|
onko kellään tietoa, miten tuon vislauksen saa pois.
aina kun tulee paikannus, minuutin välein, niin se viheltää niin kuin tulisi
tekstiviesti, eikä pitäisi olla tekstiviesti päällä.
laite on xcover. _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
DPM Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.09.2012 17:23 Viestin aihe: |
|
|
Todennäköisesti sen ohjelman valikosta, jota käytät paikannukseen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
sesta Kanta-asiakas
Liittynyt: 07 Jou 2007 Viestejä: 111 Paikkakunta: Täällä jossain
|
Lähetetty: 29.09.2012 18:03 Viestin aihe: |
|
|
sesta kirjoitti: | onko kellään tietoa, miten tuon vislauksen saa pois.
aina kun tulee paikannus, minuutin välein, niin se viheltää niin kuin tulisi
tekstiviesti, eikä pitäisi olla tekstiviesti päällä.
laite on xcover. |
siis ohjejelma on tuo UP _________________
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
passaaja Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.09.2012 18:08 Viestin aihe: |
|
|