OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Samsung Galaxy Xcover
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 25, 26, 27  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
peelo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Hei 2012
Viestejä: 224
Paikkakunta: Kuusamo

LähetäLähetetty: 30.08.2012 11:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

minulla ollut nyt 3 viikkoa tuo kapula ja viimesimmät softat on ollu sisässä alusta lähtien. Hyvin kait tuo on pelannut. Tosin farkkujen etutaskussa on pari kertaa sammunut..luulenpa, että johtuu siitä että sitä jotenkin painaa tuota sammutusnappia tarpeeksi pitkään kun kyykistelee jne. Aina on siis ollut taskussa kun on sammunut.

Akun kestoon näyttää olevan iso merkitys tuolla onko 2G/3G päällä. GPS päällä syö kyllä aika juhlavasti virtaa.

Muuten ihan ok kokemukset paitsi, että kun on tottunut nappulapuhelimiin tähän asti niin tekstareiden/sähköpostien kirjailu 130 km/h vauhissa ei enää onnistu Very Happy sen verran tuohon hipasunäyttöön joutuu keskittymään, että vauhin joutuu laskee sataseen Wink
Muutenkin tahtoo tulla harhapainalluksia ja -soittoja kun hipustelee ylös/alas tuota puhelinluetteloa. Mutta eiköhän nuo nakit tuohon hiplailuun jossakin vaiheessa totu.

Ai niin, kamera on kyllä aika onneton jos kohde vähänkään liikkuu. Juniorista kun yrittää napsia kuvia niin eihän niistä tule kuin yhtä suttua kun ei pysy hetkeäkään paikallaan. Muuten täysin liikkumattomista kohteista kuvan laatu ihan ok.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
peelo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Hei 2012
Viestejä: 224
Paikkakunta: Kuusamo

LähetäLähetetty: 01.09.2012 00:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Easygo Personal GPS-softa tuntuu pelaavan todella mainiosti tässä kapulassa. Ei minkäänlaisia ongelmia ole ollut tähän mennessä.

Tosin joitakin pieniä puutteita vielä Android-sovelluksessa tuntuu olevan, mm. etäisyydenmittaus-ominaisuus puuttuu vielä. Easygon asiakaspalvelu lupasi sen seuraavassa päivityksessä piakkoin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
EKo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Lok 2005
Viestejä: 127

LähetäLähetetty: 14.09.2012 22:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pystyykö X-coveria käyttämään nappikuulokkeiden kanssa puhelimena? Itselläni musiikkisoitin käynnistyy aina automaattisesti, kun työnnän kuulokkeiden plugin paikoilleen. Voisi kuvitella, että jossain on täppä, jolla tuon automatiikan saa pois päältä. En vain ole mistään löytänyt.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
lepinkäinen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Syy 2010
Viestejä: 266

LähetäLähetetty: 15.09.2012 00:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

varmaan sen musasoftan asetuksista saa tuon säädettyä. Pitää testata maanantaina kun olen takas työmaalla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tapanih
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Jou 2007
Viestejä: 1290
Paikkakunta: Posio

LähetäLähetetty: 15.09.2012 10:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kummastelin aikani samaa ilmiötä. Sitten kokeilin poijjan oikeilla Samsungin kuulokkeilla ja oire katosi.
Voi olla tahallista kyrvötystä, mutta nimenomaan Nokian kuulokkeet temppuilevat. Vanhan kasettinauhurin kuulokkeet taas pelasivat oikein.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 5909

LähetäLähetetty: 15.09.2012 11:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tapanih kirjoitti:
Kummastelin aikani samaa ilmiötä. Sitten kokeilin poijjan oikeilla Samsungin kuulokkeilla ja oire katosi.
Voi olla tahallista kyrvötystä, mutta nimenomaan Nokian kuulokkeet temppuilevat. Vanhan kasettinauhurin kuulokkeet taas pelasivat oikein.


Nokian pluutuutti-hf ei suostunu toimimaan kunnolla Xcoverin kaa. Yhteydenmuodostus kesti tuhottoman kauan sekä yhteys pätki. Samsungin omalla pelaa kuin se junan vessa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hietala
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Kes 2004
Viestejä: 2541
Paikkakunta: Pohojanmaa

LähetäLähetetty: 16.09.2012 21:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

veetee kirjoitti:
tapanih kirjoitti:
Kummastelin aikani samaa ilmiötä. Sitten kokeilin poijjan oikeilla Samsungin kuulokkeilla ja oire katosi.
Voi olla tahallista kyrvötystä, mutta nimenomaan Nokian kuulokkeet temppuilevat. Vanhan kasettinauhurin kuulokkeet taas pelasivat oikein.


Nokian pluutuutti-hf ei suostunu toimimaan kunnolla Xcoverin kaa. Yhteydenmuodostus kesti tuhottoman kauan sekä yhteys pätki. Samsungin omalla pelaa kuin se junan vessa.


Myöskin Jabralla
_________________
Laiskuuttaan tingan häviää
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
peelo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Hei 2012
Viestejä: 224
Paikkakunta: Kuusamo

LähetäLähetetty: 18.09.2012 10:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

veetee kirjoitti:
tapanih kirjoitti:
Kummastelin aikani samaa ilmiötä. Sitten kokeilin poijjan oikeilla Samsungin kuulokkeilla ja oire katosi.
Voi olla tahallista kyrvötystä, mutta nimenomaan Nokian kuulokkeet temppuilevat. Vanhan kasettinauhurin kuulokkeet taas pelasivat oikein.


Nokian pluutuutti-hf ei suostunu toimimaan kunnolla Xcoverin kaa. Yhteydenmuodostus kesti tuhottoman kauan sekä yhteys pätki. Samsungin omalla pelaa kuin se junan vessa.


mulla Nokian bt-HF malli BH-900 toimii vähintään yhtä hyvin kuin vanhan nokialaisen kanssa. Työkaverit sanovat, että nykyään ääneni kuuluu paremmin kuin ennen nokialaisen kautta. Ei myöskään mitään yhteysongelmia ole ollut
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Merilinnustaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 3408
Paikkakunta: Hanko

LähetäLähetetty: 26.09.2012 20:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla 3 viikkoa sitten ostettu Samsungi X-cover on alusta asti tehnyt sitä että välillä minun puhe kuulostaa DarthVeideriltä ja kuulijalla täysi homma kuulla mitä sanon. Sillä aikaa minä kuulen täysin kaverin ilman ongelmia. Oletin ensin että voisi olla siitä kiinni kun taajuus vaihtuu. Pistin puhelimen pelkälle 2Geelle mutta samat ongelmat jatkuu.. Onko kenelläkään ollut samaa ongelmaa? Pitänee pistää huoltoon.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
jkoiv
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Kes 2007
Viestejä: 1013

LähetäLähetetty: 26.09.2012 20:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Merilinnustaja kirjoitti:
Mulla 3 viikkoa sitten ostettu Samsungi X-cover on alusta asti tehnyt sitä että välillä minun puhe kuulostaa DarthVeideriltä ja kuulijalla täysi homma kuulla mitä sanon. Sillä aikaa minä kuulen täysin kaverin ilman ongelmia. Oletin ensin että voisi olla siitä kiinni kun taajuus vaihtuu. Pistin puhelimen pelkälle 2Geelle mutta samat ongelmat jatkuu.. Onko kenelläkään ollut samaa ongelmaa? Pitänee pistää huoltoon.


Samoja ongelmia ollut useammalla tutulla x-coverissa. Toisen puhelimesta ei saanut kyllä mitään selvää. Kait tuo on osin ominaisuus ja mikissä vikaa Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
peelo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Hei 2012
Viestejä: 224
Paikkakunta: Kuusamo

LähetäLähetetty: 28.09.2012 00:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jkoiv kirjoitti:
Merilinnustaja kirjoitti:
Mulla 3 viikkoa sitten ostettu Samsungi X-cover on alusta asti tehnyt sitä että välillä minun puhe kuulostaa DarthVeideriltä ja kuulijalla täysi homma kuulla mitä sanon. Sillä aikaa minä kuulen täysin kaverin ilman ongelmia. Oletin ensin että voisi olla siitä kiinni kun taajuus vaihtuu. Pistin puhelimen pelkälle 2Geelle mutta samat ongelmat jatkuu.. Onko kenelläkään ollut samaa ongelmaa? Pitänee pistää huoltoon.


Samoja ongelmia ollut useammalla tutulla x-coverissa. Toisen puhelimesta ei saanut kyllä mitään selvää. Kait tuo on osin ominaisuus ja mikissä vikaa Very Happy


mulla vastapuoli ei tahdo oikein saada selvää jos puhun kaiutin päällä. Menee kuulemma puuroksi/kaivosta puhumiseksi.
Normaalimikkiin puhuttaessa ovat kehuneet kuuluvuutta hyväksi, kun olen muutamilta kysynyt.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sesta
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Jou 2007
Viestejä: 111
Paikkakunta: Täällä jossain

LähetäLähetetty: 29.09.2012 15:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

onko kellään tietoa, miten tuon vislauksen saa pois.
aina kun tulee paikannus, minuutin välein, niin se viheltää niin kuin tulisi
tekstiviesti, eikä pitäisi olla tekstiviesti päällä.
laite on xcover.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
DPM
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Elo 2008
Viestejä: 972

LähetäLähetetty: 29.09.2012 17:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Todennäköisesti sen ohjelman valikosta, jota käytät paikannukseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sesta
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Jou 2007
Viestejä: 111
Paikkakunta: Täällä jossain

LähetäLähetetty: 29.09.2012 18:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

sesta kirjoitti:
onko kellään tietoa, miten tuon vislauksen saa pois.
aina kun tulee paikannus, minuutin välein, niin se viheltää niin kuin tulisi
tekstiviesti, eikä pitäisi olla tekstiviesti päällä.
laite on xcover.



siis ohjejelma on tuo UP
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
passaaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Tam 2006
Viestejä: 270
Paikkakunta: Varkaus

LähetäLähetetty: 29.09.2012 18:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pistät up:n valikosta äänetön toiminta käyttöön
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 25, 26, 27  Seuraava
Sivu 11 Yht. 27

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com