OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Sastan pixelimössöpuku
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 30, 31, 32  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Henkka.
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Kes 2012
Viestejä: 2546
Paikkakunta: Pirkanmaa

LähetäLähetetty: 19.08.2013 14:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Murkulat0r kirjoitti:
Henkka. kirjoitti:
Onpas täällä tullut muutaman päivän sisään postiivista palautetta Peura puvusta. Hyvään saumaan tuli tuo hankittua, syyskuun kymmenes päivä pääsee tositoimiin. Olen kyllä erittäin tyytyväinen puvun istuvuuteen, todella mukavalta tuntui päällä.
Mistä kummasta sait tuon puvun 210 eurolla? Tuolla hinnallahan saa melkein vaan takkia...ja halvimmat hinnat koko puvulle on ollut siinä pikkuista alle neljänsadan.


Paikallisen urheiluliikkeen poistokorista housut 54 euroa ja takki siihen päälle kiikaritilauksen yhteydessä n. 160 euroa. Halvalla kyllä lähti. Cool

Ei kyllä voi muuta sanoa kuin että teit erittäin hyvät kaupat Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kempula
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Elo 2011
Viestejä: 183
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: 19.08.2013 15:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Halpa-hallissa olisi ollu mehto-puku 499e. Harmi vaan kun ostin viime syksynä Wolf housut ja menin nyt ostamaan takkia. Eivät alkaneet myymään pelkkää mehto takkia joten piti ostaa Wolf.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JSP
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Syy 2009
Viestejä: 8022
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 19.08.2013 19:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mäyristelijä kirjoitti:
Pikselimössöpukuun liittyen, onko kenellkään käyttökokemuksia noista camo ws hanskoista? Hyvältä tuntuivat käteen, mutta muita kokemuksia käytössä, sekä koista?


Hyvät ja kestävät hanskat ovat. Paremmat kuin Peura puku Very Happy Jos entiset joskus hajoaa niin varmaan samanlaiset ostan tilalle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sojusi
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 16 Syy 2010
Viestejä: 46
Paikkakunta: waterbay

LähetäLähetetty: 19.08.2013 21:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pete. kirjoitti:
GTX-pukua en edes harkinnut kun metsästystapa 99% kävelymetsästystä pusikoissa ja kaatosateessa en metsästä.

Parin viikon päästä tulee puku testattua Ruotsissa kanalintualotuksessa. I like!


Tänne on tulossa tuo hirvas gtx. Nimen omaan siitä syystä että kun muutaman pitemmän reissun vuodessa pystyy tekemään ja ne on sovittava pitkälti etukäteen, niin sitten on pakko metsästää tuli taivaalta vettä tahi räntää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
timhoe
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Elo 2011
Viestejä: 885

LähetäLähetetty: 22.08.2013 17:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Peuran takki tuli tänään. Ensivaikutelma: mahtava. Vloppuna pääsee testiin jahtihommissa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mäyristelijä
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Maa 2012
Viestejä: 814
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 22.08.2013 18:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

JSP kirjoitti:
Mäyristelijä kirjoitti:
Pikselimössöpukuun liittyen, onko kenellkään käyttökokemuksia noista camo ws hanskoista? Hyvältä tuntuivat käteen, mutta muita kokemuksia käytössä, sekä koista?


Hyvät ja kestävät hanskat ovat. Paremmat kuin Peura puku Very Happy Jos entiset joskus hajoaa niin varmaan samanlaiset ostan tilalle.

Tulihan nuo tilattua ja hyväntuntuset on käteen! Vielä vaan turhan lämpimiä kelejä Smile
_________________
-Karkeakarvainen mäyräkoira- x2
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
aapeli84
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 08 Maa 2006
Viestejä: 72
Paikkakunta: Kunta e-pohjanmaalla

LähetäLähetetty: 23.08.2013 13:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nuos hanskoos ei muuta vikaa ku kastuu vaan älyttömän helposti! Muuten mulla on tuo Hirvas-puku ja oon ollu erittäinkin tyytyväinen. Kevyt, hyvin istuva, ei kahise liikaa vaikka core, eikä päästä vettä yhtään.
_________________
ehkä otin ehkä en..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
JSP
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Syy 2009
Viestejä: 8022
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 25.08.2013 23:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

aapeli84 kirjoitti:
Nuos hanskoos ei muuta vikaa ku kastuu vaan älyttömän helposti! Muuten mulla on tuo Hirvas-puku ja oon ollu erittäinkin tyytyväinen. Kevyt, hyvin istuva, ei kahise liikaa vaikka core, eikä päästä vettä yhtään.


Ei kait nuo kovin helposti kastu kun on windstopper kalvo. Kastuu kuitenkin jos vedessä uittaa. Tavallisesti eivät kyllä kovin nopeasti tunnu märiltä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
iiroS
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 3864
Paikkakunta: E-Savo

LähetäLähetetty: 26.08.2013 08:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla tulee pari vuotta täyteen Peuran kanssa ja kyllä se pitää melko loistavaksi kehua, on saanut varmasti mettää ja pahemmin ei vielä ole pahaa sanottavaa. Huppu on loistava, kalvo/kangas pelaa ja istuvuushan näissä uudemmissa Sastoissa on toimiva.
Gtex puvut on alkanut jäämään narikkaan jos ei aivan 100% sadetta ole luvassa...
_________________
Annan toisten mä talletella suuret setelit...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Werthe
Kanta-asiakas


Liittynyt: 21 Syy 2005
Viestejä: 225

LähetäLähetetty: 26.08.2013 12:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

JSP kirjoitti:
aapeli84 kirjoitti:
Nuos hanskoos ei muuta vikaa ku kastuu vaan älyttömän helposti! Muuten mulla on tuo Hirvas-puku ja oon ollu erittäinkin tyytyväinen. Kevyt, hyvin istuva, ei kahise liikaa vaikka core, eikä päästä vettä yhtään.


Ei kait nuo kovin helposti kastu kun on windstopper kalvo. Kastuu kuitenkin jos vedessä uittaa. Tavallisesti eivät kyllä kovin nopeasti tunnu märiltä.


Omien kokemusten mukaan 15-30min kestää hanskat sadetta, ennen kuin päästävät veden läpi. Jos jotain kantaa/pitää kiinni (esim. ase), niin vesi tulee läpi nopeammin. Muuten kyllä fiksut hanskat.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JSP
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Syy 2009
Viestejä: 8022
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 26.08.2013 23:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Werthe kirjoitti:
JSP kirjoitti:
aapeli84 kirjoitti:
Nuos hanskoos ei muuta vikaa ku kastuu vaan älyttömän helposti! Muuten mulla on tuo Hirvas-puku ja oon ollu erittäinkin tyytyväinen. Kevyt, hyvin istuva, ei kahise liikaa vaikka core, eikä päästä vettä yhtään.


Ei kait nuo kovin helposti kastu kun on windstopper kalvo. Kastuu kuitenkin jos vedessä uittaa. Tavallisesti eivät kyllä kovin nopeasti tunnu märiltä.


Omien kokemusten mukaan 15-30min kestää hanskat sadetta, ennen kuin päästävät veden läpi. Jos jotain kantaa/pitää kiinni (esim. ase), niin vesi tulee läpi nopeammin. Muuten kyllä fiksut hanskat.


Kyllä varmasti sateella kastuu. Jos vaikka suohon nojaa tai käsittelee märkiä puita niin eivät kastu heti niin kuin tavalliset. Toimii siis hyvin tavallisissa metsästyshommissa. Jos täysin vedenpitävät pitää olla niin ostaa gore-tex hanskat.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
o.rly
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 30 Mar 2012
Viestejä: 17
Paikkakunta: Sawo

LähetäLähetetty: 19.09.2013 20:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kertokaas viisaammat mitä eroa on sastan metsossa ja wolffissa (camo). Ainakiin 150 e hintaero ja metsossa on huppu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Henkka.
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Kes 2012
Viestejä: 2546
Paikkakunta: Pirkanmaa

LähetäLähetetty: 19.09.2013 22:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

o.rly kirjoitti:
Kertokaas viisaammat mitä eroa on sastan metsossa ja wolffissa (camo). Ainakiin 150 e hintaero ja metsossa on huppu.

Mehto kahisee.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pyyntisimo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Hel 2013
Viestejä: 216
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: 19.09.2013 23:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eri mallisia pukujahan nuo on ja wolfissa on erikseen pintakangas, gore-kalvo ja se verkko kun taas mehtossa kalvo on laminoitu pintakankaaseen kiinni. Itsellä tuo mehto puku ja tosi kevyt ainaki. Tuo pukuhan rapisi uutena mutta vetristyy muutaman käyttökerran jälkeen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Henkka.
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Kes 2012
Viestejä: 2546
Paikkakunta: Pirkanmaa

LähetäLähetetty: 19.09.2013 23:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minulla on ollut nyt Peura puku kolme kertaa päällä. Näillä alkusyksyn keleillä (+12-16) ehdottomasti kevein puku mitä olen omistanut. Alla vain bokserit ja t-paita. Ero on merkittävä noihin muihin kalvopukuihini joita omistan. Toimii myös aamupassissa kylmemmillä keleillä kun osaa valita oikeat kamppeet alle. Ja tämähän oli vain mukava lisäominaisuus. En nimittäin ostanut pukua aamupasseihin vaan kävelyyn alkusyksylle. Takki vaan sattui antamaan pelivaraa sopivasti kerrospukeutumiselle. Jos talvella tulee oikein kovalla pakkasella lähdettyä jahteihin, niin niihin varmaan nuo paksummat puvut parempia.

Tähän asti olen todella tyytyväinen ostokseeni.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 30, 31, 32  Seuraava
Sivu 27 Yht. 32

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com