OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Chevalier Ultimate
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
RenHoek
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 15 Lok 2004
Viestejä: 13
Paikkakunta: Oulunsalo

LähetäLähetetty: 19.04.2005 11:31    Viestin aihe: Chevalier Ultimate Vastaa lainaamalla viestiä

Kokemuksia kyseisestä kengästä? Olis tarkoitus ostaa kunnon metsästyskengät ja tuo vaikuttais kaikinpuolin hyvältä ja laadukkaalta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Recce
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Maa 2004
Viestejä: 526

LähetäLähetetty: 19.04.2005 12:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minulla on vanhemman mallin Chevalierit ja ne kyllä ovat mukavat käveltävät. Negatiivistä niissä on että ne narisevat käveltäessä ja kärjistä nahat tuppaavat menemään hajalle niiden osuessa kiviin. Uudessa mallissahan tuota narinaa on ainakin mainosten mukaan poistettu, sekä kärkiin on tullut kumivahvisteet. Omista tossuista lähti vielä toisesta väri noin kahden viikon jälkeen, eli nahka muuttui täysin vaaleaksi. Olisihan tuosta voinut maahantuojaa reklamoida, mutta tuskin se metsässä ketään haittaa vaikka kengät olisivatkin "eri paria". Ja saahan sen waxilla aika tummaksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Metu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Maa 2004
Viestejä: 170
Paikkakunta: Etelä-Karjala

LähetäLähetetty: 19.04.2005 13:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ollut nyt muistaakseni kolme vuotta Chevalierit käytössä. Valehtelematta yksi parhaita ostoksia mikä on tullut tehtyä. Ainakaan minun kengät eivät narise... Ainoastaan värit haalistuneet (joka nyt on ymmärrettävää), muuta vikaa ei sitten olekkaan ollut. Kumisaappaat saaneet olla aikalailla rauhassa näiden hankinnan jälkeen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
qwazzy
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 17 Hei 2004
Viestejä: 88
Paikkakunta: Tampere

LähetäLähetetty: 19.04.2005 17:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mulla nyt ollu noin puoli vuotta ultimatet käytössä on muuten hyvät kengät.. talvellakin tarkenee. eikä mee sit vesi läpitte vaikka vähän sukeltelee..itse rasvailen kengät suhteellisen usein niin pysyy hyvänä..mettässä tosi hyvä kävellä kun tukee jalkaa ja niillä on hyvä talsia koko päivä eikä mulla ainakaan ees hikoo jalat..tossa tammikuullakin niin yks tavallinen vaellussukka vaan ja tosi hyvin tarkeni jänis passissa olla.. että ostappa pois vaan kyllä niillä muutaman vuoden pärjäät... eikä hintakaan oo paha muutaman euron yli 200..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
jöllikkä
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Jou 2004
Viestejä: 262

LähetäLähetetty: 19.04.2005 21:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla on menossa kolmannet ultimatet. Kaksi paria olen saanut takuuseen, kun ovat alkaneet vuotaa. Muuten ne on ihan mukavat kengät, kun kestäisivät vain kävelyä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jamppa86
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Maa 2004
Viestejä: 806
Paikkakunta: Täällä itä rajallaha tää

LähetäLähetetty: 30.07.2005 23:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Miul on ollut kaksi tai kolme vuotta ultimatet ja Metun kanssa samaa mieltä, että varmaankin paras ostos mitä on tullut tehtyä. Ei narise ainakaan noi miun kengät ja vettä pitää edelleen eikä ole kärjet hajonneet vaikka on tullut aikamoisessa kivikossakin käveltyä sekä lumikenkien kanssa käveltyä.
Väri tosin on hiukan haalistunut tosin sekin korjaantui kun vetäsin pari kerrosta saapasrasvaa niin väri on kuin uudet.
Tahtoo vaan olla aina niin kova vauhtipäällä, että ei kerkiä kenkiä kattelemaan joten ei se niin haittaa vaikka ne hiukan ajan myötä vaaleneekin.
_________________
Pum! Pum! Sano Remari ja sorsa putos!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Perdiz
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Maa 2004
Viestejä: 884
Paikkakunta: Mehtän puolella

LähetäLähetetty: 31.07.2005 11:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ultimatet olleet vuoden käytössä. Ensimmäinen pari meni takuuseen vuotavan sauman takia. Hyvät kengät, kannattaa pitää kunnossa huollolla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
oulptoiv
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 07 Kes 2005
Viestejä: 7

LähetäLähetetty: 01.08.2005 20:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla on ollut kolme vuotta sitä vanhempaa mallia olevat (ilman kumikärkeä). Kengät on kävellessä aivan loistavat. Mun kengät kuitenkin on alusta asti vuotaneet, vaikka olen yrittänyt hoitaa niitä viikottain. Muutaman tunnin pysyy jahdissa jalat kuivana, mutta sitten on kengät läpimärät. Olis varmaan pitänyt reklamoida asiasta heti maahantuojaa. Surprised
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Perdiz
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Maa 2004
Viestejä: 884
Paikkakunta: Mehtän puolella

LähetäLähetetty: 02.08.2005 12:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ehdottomasti olisi pitänyt. itse sain äkkiä uudet ja jotain lahjustavaraa oli vielä mukana.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Petteri_N
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Maa 2004
Viestejä: 1180

LähetäLähetetty: 02.08.2005 12:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onko Ultimatea tehty myös ilman kumikärkeä? Minusta kun se eka malli oli sekä kumikärjellä että kumikannalla. Nykyinen malli ilman kantakumia. Husky Pro sen sijaan on myös kärjestä nahkaa.

Itsellä nuo Husky Prot oli neljä vuotta ykköskenkinä ja vaihtuivat viime kesänä Ultimateiksi. Kengässä ei ole muuten moittimista, mutta ei se vaan meikäläisen jalkaan käy. Hieman samaa ongelmaa oli myös Husky Pron kanssa. Kaupassa tuntui olevan ok, mutta hieman muotouduttuaan kävi liian väljäksi jalkapöydän kohdalta. Nauhalenkit ovat jalkapöydällä liian lähellä toisiaan ja kenkä jalkapöydän korkeudeltaan niin korkea, etten saa kenkiä tarpeeksi tiukalle. Noh, kengät ovat nyt menossa isäukolle ja uusi merkki ja malli harkinnassa.
_________________
Meidän äiti tekee parempia lapsia kuin teidän äiti!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
severi
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 53

LähetäLähetetty: 04.08.2005 21:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Viime syksyn kyseisillä kengillä kävelin,viime viikonloppuna lakkareissulla pitkästä aikaa jalassa,viiden tunnin suolla rämpimisen jälkeen täysin kuivat sukat.Muuten kenkiin tyytyväinen,lesti on hiukan liian korkea,nauhoilla saa kuroa aika lailla että istuu suurinpiirtein napakasti.Painoa tulee kenkien kastuessa(ulkoapäin).
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
oulptoiv
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 07 Kes 2005
Viestejä: 7

LähetäLähetetty: 13.08.2005 11:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Perdiz kirjoitti:
ehdottomasti olisi pitänyt. itse sain äkkiä uudet ja jotain lahjustavaraa oli vielä mukana.


Soitin vielä maahantuojalle niistä vanhoista kengistä ja he käskivät lähettää ne heille. Eilen tuli postissa uudet ultimatet tilalle. Mukana viesti että kengät olivat vuotaneet ja heillä ei ollut hyllyssä husky mallia, joten pistivät vähän paremmat tilalle. Täytyy tunnustaa, et loistavaa toimintaa maahantuojalta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jahtireppu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Huh 2005
Viestejä: 3237

LähetäLähetetty: 13.08.2005 11:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mul on kans vanhemman mallin Chevalierit. Kärjet tosiaan meinaa turmeltua, kun ei oo suojakumia (sitähän pitäs aina käyttää paitsi kustessa ja naidessa) ja narina on kova kävellessä, mut jos minkkiöljyllä vetää läpän reunat niin hiljenee mukavasti. Lisäks poksahti nilkassa olevat saumat auki ja suutari veti sauman kii ihan läpi vaan. No enää ovat vedenpitävät vaan nilkkaan asti, mut se piisaa mulle. Muuten hyväntuntuset ja eihän mitkään kengät ikuisesti kestä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
coorde
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Elo 2004
Viestejä: 260
Paikkakunta: pohjos-suomi

LähetäLähetetty: 15.08.2005 13:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mullakin on chevalierit. mukavat kävellä. en ole vielä tosi testiin niitä laittanut. hiukan kyllä kosteutta imivät sisään märässä metsässä kävellessä.
kertokaapa millä helevetin konstilla te saatte ne kengät sisältä kuivaksi. kuukausi viime käyttökerrasta ja vieläkin tuntuu sisältä hiukan kosteilta. ja olen kuivannut niitä oikeinpäin, ilmavassa tilassa huoneenlämmössä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Petteri_N
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Maa 2004
Viestejä: 1180

LähetäLähetetty: 15.08.2005 16:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oletkos ottanut kuivatessa aina pohjalliset pois? Vaikuttaa paljon.
_________________
Meidän äiti tekee parempia lapsia kuin teidän äiti!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Sivu 1 Yht. 3

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com