OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Mitä kenkiä käytätte?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 81, 82, 83  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
andes
Kanta-asiakas


Liittynyt: 03 Syy 2009
Viestejä: 1078
Paikkakunta: Sodankylä

LähetäLähetetty: 27.09.2014 15:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Et oo heiluri harkinnu härkilan lynxiä? Gorekengiks vieläpä ihmeen edulliset, itellä vaan ei oo vielä ollu budjetissa niitten mentävää aukkoa. Saman ideologian Feelmax Kuuvaa en suosittele kellekkään, täysin ala-arvonen ja vähäistäkään käyttöä kestämätön jalkine, syksyn aktiivikäytön jälkeen jo joutaa roskiin ku pohja irtoaa..
Kannattaa muistaa, että jos ei tunnu mieluista vedenpitävää kenkää löytyvän, niin vedenpitävillä Sealskinz-sukilla voi jalkinevalikoimaa laajentaa roimasti. Ne on ihan oikasti vedenpitävät ja hengittävät, vaikka itekkin aluks epäilin..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 34959

LähetäLähetetty: 27.09.2014 20:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Harkinnassa on ollut,ei vain ole juuri missään hyllyssä että pääsisi sovittelemaan,taida myydä kuin yksi liike koko maassa.
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Nimrod
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Elo 2005
Viestejä: 14818

LähetäLähetetty: 27.09.2014 23:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No niin, perjantaina ostin Viking Trophy II -kumisaappaat ja ovat toistaiseksi parhaimman tuntuiset saappaat mitä olen jalkaani vetänyt. Saa nyt sitten nähdä mitä kestävät, mutta hyviltä tuntuvat.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ioni
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Tam 2008
Viestejä: 7663
Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 27.09.2014 23:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pese pahin lika aina pois käytön jälkeen ja ruikkaa pintaan silikonia aina kun tuntuu kuluneen pois. Se saappaiden mukana tullut sieni ei riitä edes yhteen kunnon käsittelyyn. Reilu vuosi on nyt minulla takana noilla vapaa-ajan käyttöä ja ovat kestäneet vaikka kulumia on pintaan tullut. Eipä ole noin hyvin istuvia metsäkenkiä ennen jalassa ollut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Esukki
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Maa 2014
Viestejä: 416
Paikkakunta: Salo

LähetäLähetetty: 27.09.2014 23:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Riippuu varmaan metsästyksestäkin,mikä paras.Itse kävelen paljon vetisillä soilla ja nyt hanhijahdissa istunu tuntitolkulla pelto-ojassa,jossa vettä 20 cm...kumisaapas ollu hyvä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Peura-esari
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Elo 2007
Viestejä: 3209
Paikkakunta: Kaljalla

LähetäLähetetty: 28.09.2014 03:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nimrod kirjoitti:
No niin, perjantaina ostin Viking Trophy II -kumisaappaat ja ovat toistaiseksi parhaimman tuntuiset saappaat mitä olen jalkaani vetänyt. Saa nyt sitten nähdä mitä kestävät, mutta hyviltä tuntuvat.
kyllä niitä vielä kiroat riista-lehden vuosijuhlissa muutaman kuukauden päästä. Teillä siellä on onneksi teoriataitoa miettimään millä luikkarin saa kintusta..
_________________
Nenäpunkki- mikä ihana tekosyy...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 34959

LähetäLähetetty: 28.09.2014 19:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Viking Trophyt nyt neljättä syksyä käytössä,parhaat saappaat mitä koskaan on jalassa ollut,nyt kuitenkin alkaneet pykiä sisäsivuistaan vaikka olen aina pessyt kengän ja käsitellyt useita kertoja vuodessa silikoniöljyllä,vaikka onhan noilla kyllä jo reilusti kilometrejä takana mutta kun Tretornit kestivät kymmenen vuotta samanlaista ajoa hajoamatta,menivät vaihtoon vasta kun vuorit hajosivat,sääli sinänsä sillä nuo Vikingit ovat kyllä ylivoimaisen hyvät.
Monet ovat moittineet pohjien vuotoja mutta ainakin minun yksilöissäni pohjat ovat pysneet ehjinä.
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Gerberos
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Syy 2008
Viestejä: 3549
Paikkakunta: E-savo

LähetäLähetetty: 28.09.2014 20:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla nyt ei trophyt ole hurjaa rasitusta nähneet eikä oo kun pari vuotta olleetkaan. Mutta kuten edellä sanonutkin niin vielä ehjät ovat, ja toden totta, ovat huippuhyvät jalassa.

Mä luulen että se kenkien kesto on aikapaljon kävelijästä kiinni. En väitä etteikö viikingit olisi ehkä monia kilpailijoitaan heikommat kestolleen, mutta voivat toisilla kestää paremmin kuin toisilla. Tommosen asian olet ehkä heilurikin huomannut töissäsi, että toisilla menee turvakengät vaihtoon nopeemmin kuin toisilla, eikä se ole edes mitenkään verrannollinen työnteon määrään tai laatuun. Toiset vaan jotenkin ryynää kamansa resuseen kuntoon, saamatta välttämättä mitään ihmeellistä aikaan muuten. Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 34959

LähetäLähetetty: 28.09.2014 21:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Huomattu on,minulla hajoaa muuten turvajalkine aina kärjistään,tulee vissiin konttailtua aika paljon,sitten menee vetoketju jos sellaiset sattuu kengissä olemaan,ei satu jos itse saa valita.
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
s.r.v
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Maa 2009
Viestejä: 238
Paikkakunta: P-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 29.09.2014 11:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nimrod kirjoitti:
No niin, perjantaina ostin Viking Trophy II -kumisaappaat ja ovat toistaiseksi parhaimman tuntuiset saappaat mitä olen jalkaani vetänyt. Saa nyt sitten nähdä mitä kestävät, mutta hyviltä tuntuvat.


Parhaat jalassa myös mulla, mut kaksi syksyä ja rikki.!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ioni
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Tam 2008
Viestejä: 7663
Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 29.09.2014 12:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No nyt sitten vaan yritetään porukalla löytää saappaat jotka ovat yhtä hyvät ergonomialtaan ja paremmat ekonomialtaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
räkynen
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 29 Huh 2010
Viestejä: 49

LähetäLähetetty: 29.09.2014 20:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ioni kirjoitti:
No nyt sitten vaan yritetään porukalla löytää saappaat jotka ovat yhtä hyvät ergonomialtaan ja paremmat ekonomialtaan.


Kokeilkaapa Sievin Light Boot Black. Edelliset kesti yheksän syksyä (ois kestänyt pitempäänkin, mutta naula repi pitkän viillon).

On todella kevyet ja ainakin meikäläisen jalkaan istuu kuin sukka. Toiset piti käydä hakemassa, IKH ainakin myy.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
aatuuu
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 06 Syy 2014
Viestejä: 34
Paikkakunta: Koillis-Savo

LähetäLähetetty: 30.09.2014 19:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itsellä metsällä nokian trek outlastit. Pohja on jämäkkä ja vuori pitää jalan lämpimänä kylmemmälläkin kelillä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JSP
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Syy 2009
Viestejä: 8022
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 30.09.2014 20:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

räkynen kirjoitti:
ioni kirjoitti:
No nyt sitten vaan yritetään porukalla löytää saappaat jotka ovat yhtä hyvät ergonomialtaan ja paremmat ekonomialtaan.


Kokeilkaapa Sievin Light Boot Black. Edelliset kesti yheksän syksyä (ois kestänyt pitempäänkin, mutta naula repi pitkän viillon).

On todella kevyet ja ainakin meikäläisen jalkaan istuu kuin sukka. Toiset piti käydä hakemassa, IKH ainakin myy.


Kestää ne vaan pohja on kyllä tosi pehmyt. Ehkä jollain jämäkällä pohjalllisella voi saada parannusta jos mahtuvat, mutta kyllä kävelyyn löytyy paljon parempiakin kumppareita.

Ostin nokia trek plussat vaikka tiesin että laatu on perseestä, mutta kun ovat kävelyyn melko täydelliset niin täytyy toivoa että hajoavat vuoden sisään niin saa takuuseen aina uudet. Melko monia kumppareita oon testannut vaan kyllä nokia vaan osaa oikean malliset kengät tehdä vaikka tosi halvalla jossain kiinassa ne teettääkin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Supe
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Tou 2014
Viestejä: 4812

LähetäLähetetty: 01.10.2014 08:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Miten nuo sievin PU saappaat, missä lämpötilassa alkaa muovi jäykistymään? Ja meneekö pohja liukkaaksi? Meinaan kun kohta tulee taas lunta niin pääseekö noilla kivirakan yli?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 81, 82, 83  Seuraava
Sivu 65 Yht. 83

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com