OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Ase&Esittely: Naiselleni
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Keskustelua riistaruuista
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
MPOulu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Lok 2008
Viestejä: 850

LähetäLähetetty: 23.10.2014 11:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olitko Lahtinen kosketuksissa femiiniin puoleesi siinä vaiheessa kun duunari rojahti sohvalle ryyppämään kaiken tuon vaivannäön jälkeen ? Very Happy
_________________
Soft core hunttaaja
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lahtinen
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 19889
Paikkakunta: Suur-Satakunta

LähetäLähetetty: 23.10.2014 12:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

MPOulu kirjoitti:
Olitko Lahtinen kosketuksissa femiiniin puoleesi siinä vaiheessa kun duunari rojahti sohvalle ryyppämään kaiken tuon vaivannäön jälkeen ? Very Happy


Pakko sanoa, että aavistuksen verran pääsin samaistumaan "naistenlehtien tilityksiin" tuolla hetkellä Smile.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MPOulu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Lok 2008
Viestejä: 850

LähetäLähetetty: 23.10.2014 13:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meillä ei vaimo töistä tullessa kyllä kävele ruoan ohi. Joskus kun on vastaavaa settiä laitellu niin rouva on lotassu muutamassa hetkessä lautaset tyhjäksi. Kovasti kehunut ruokaa ja kattausta ja painunut ottamaan parin tunnin painajaiset. Siinä sitä on tullut kosketeltua omia herkimpiä tunteita varsinkin kun on omat odotukset olleet tuntikausia kestävien eroottisten iloittelujen puolella. No on sitä kuitenkin jotakin säpinää ollut rouvan päiväunien jälkeen. Näistähän ei tietenkään saa puhua jälkikäteen.

Sitten taas kun olen puolilta päivin aloittanut 3 litran hanapakkauksen kanssa seurustelun ja ehtinyt pari litraa kurpata ennen päivällistä niin se muistetaan vielä vuosien päästä mutta sitä ei mitä tein ruoaksi Very Happy
_________________
Soft core hunttaaja
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lahtinen
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 19889
Paikkakunta: Suur-Satakunta

LähetäLähetetty: 23.10.2014 13:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse olen ollut huomaavinani samaa. Varsinkin tuollaisessa pidempiaiaksessa kokkaussessiossa syntyy aika ”hyvää romantiikkakompensaatiota” paremmallekin kattaukselle, jos samaan aikaan sattuu ajan kuluksi itse imuroimaan tuota voimajuomaa hellan ääressä vähän rapsakammin.

Ilmeisesti tuollainen Keith Floyd-tyyppinen hahmo ei varsinaisesti ole keittiössä se naisväen unelma...

Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MPOulu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Lok 2008
Viestejä: 850

LähetäLähetetty: 23.10.2014 14:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ruoanlaitto ilman viiniä on vain kehon tankkausta, sielu jää ravitsematta.

Muutenkin olen huomannut että parempaan tulokseen pääsee silloin kun tarjoaa heti töiden jälkeen kevyen välipalan ja varsinainen kattaus muutaman tunnin kuluttua siitä. Siinä pitääkin olla huolellinen ettei oma viretila pääse ikään kuin ylilatautumaan liiallisen maistelun vuoksi.

Floydia tuli aikanaan seurattua paljon. Mainio tyyppi joka ei turhia kursaillut. Välillä veti ohjelman teon aikana melko överit vaikka alkoholin sietokyky täytyi olla huomattavasti korkeampi kuin keskiverto "jampalla"
_________________
Soft core hunttaaja
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
late2
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Elo 2004
Viestejä: 15262

LähetäLähetetty: 23.10.2014 19:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Floyd oli kova äijä, kaikenmaailman hömppäkokkiohjelmaa tulee nykyisin, thl on vissin kieltänyt noiden näyttämisen. Meidän emännän mielikyyhkyresepti on madeirassa marinoitu palasteltu täkkä pikaisesti pannulla käytettynä. Ohjeeseen kuuluu floyd-tyyliin kokille pullo aussipunaviiniä jonka jälkeen madeirakin alkaa maistumaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MPOulu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Lok 2008
Viestejä: 850

LähetäLähetetty: 24.10.2014 08:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Madeiraa ei juo sikakaan vinkumatta ilman kunnon pohjia. Muuten se on älyttömän hyvää tummien soosien tekoon esim. jos käyttää pohjana sauce espagnolea ja valmistaa rouvalle coeur de filet black and white.
_________________
Soft core hunttaaja
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MPOulu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Lok 2008
Viestejä: 850

LähetäLähetetty: 03.11.2014 10:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tästä se lähtee


upload images free

Metso on aina kynimisen arvoinen saalis. Tuosta vielä pinta pyyhitään puhtaaksi karvojen polton jälkeen ja ei muuta kuin reilusti voita pataan ja ruskistetaan ympäriinsä.


free screenshot software

Pekonia päälle ja uuniin. Ensimmäinen tunti 150 astetta ja sitten 4 tuntia 100-120 astetta. Pekoni auttaa lintua pysymään mehevänä laiskempaakin paistin valelijaa ajatellen.


screen shot

Liemi keittyy samalla ja sillä voi myös valella lintua.


imageupload

Metsopaisti on valmis. Kokki voi napsia pekonit alkupalaksi.


hosting images

Leikkuuta vaille valmis


image url

Ei oikein kuvasta välity kunnolla se kuinka mehukas lintu oli.

Lisukkeena liemestä keitetty valkoviinikastike, paahdettuja juureksi omalta kasvimaalta, rouskusalaattia ja mukuloille vielä pottuvoi. Lähiruokaa parhaimmillaan.

Kukin taaplaa tyylillään, tämä on minun versio metsosta Very Happy
_________________
Soft core hunttaaja
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veeLAN
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Syy 2011
Viestejä: 560

LähetäLähetetty: 03.11.2014 10:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuo on hyvä keino, tuo pekonilla peittäminen. Pitää hyvin kuoren "kiinni", eikä tartte olla kokin niin tarkkana uunituksen kanssa.
_________________
The thing about sport, any sport, is that swearing is very much part of it.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JSP
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Syy 2009
Viestejä: 8022
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 03.11.2014 11:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei oikein viiti kyniä niitä mitä on haulikolla ampunut kun jää sitä verimössöä ja höyheniä lihojen väliin. Jos tietää että ei ole montaa reikää niin sitte. Joskus ollaan loppukauden sorsille tuo tehty ja niihin ei edes pekonia tarvi kun rasvaa on sentin kerros ympärillä. Hyvältä tuo metso näyttää eikä varmaan kuivaa ole. Jos sais reiättömän metson niin voisi tuollain testata. Suolasitko lintua etukäteen? Oon mopnesti suolaliemessä tai ruiskulla suolannut kokonaiset linnut jos on tarkoitus ollu paistopussissa tehdä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lahtinen
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 19889
Paikkakunta: Suur-Satakunta

LähetäLähetetty: 03.11.2014 13:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse olen aavistuksen kyllästynyt tuohon pekonin makuun, jos sitä vetää nänänään. Mutta noissa linnun uunituksissa sitä pekonin makua jää kuitenkin vaan ”sopivasti” itse uunitettavaan.

Hyvän näköistä settiä kuvissa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MPOulu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Lok 2008
Viestejä: 850

LähetäLähetetty: 03.11.2014 14:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

JSP kirjoitti:
Ei oikein viiti kyniä niitä mitä on haulikolla ampunut kun jää sitä verimössöä ja höyheniä lihojen väliin. Jos tietää että ei ole montaa reikää niin sitte. Joskus ollaan loppukauden sorsille tuo tehty ja niihin ei edes pekonia tarvi kun rasvaa on sentin kerros ympärillä. Hyvältä tuo metso näyttää eikä varmaan kuivaa ole. Jos sais reiättömän metson niin voisi tuollain testata. Suolasitko lintua etukäteen? Oon mopnesti suolaliemessä tai ruiskulla suolannut kokonaiset linnut jos on tarkoitus ollu paistopussissa tehdä.


en suolannut, ainoastaan savustukseen menneitä olen suolannut etukäteen. Kevyt pintasuola ja mustapippuria myllystä ennen pekonia. Valkoviinillä kostutetulla pyhkeellä hieroin nahan ennen maustamista niin sai poltetut höyhen jäämät pois. Halkaistu omena sisälle, se jonkun verran kostuttaa sisältä. Kohmeisesta sianläskistä voi höylätä lastuja pekonin sijaan mutta silloin joutunee sitomaan linnun että pysyvät päällä. Pekoni oli ottanut itseensä mukavasti riistan makua, oli hyvvää. Viikon roikutin kylmässä ennenkuin paistoin, ei siis käynyt ollenkaan pakkasessa mikä taas aina parantaa lopputulosta.
_________________
Soft core hunttaaja
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ioni
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Tam 2008
Viestejä: 7663
Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 03.11.2014 20:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Silava ja mausteet nahan alle niin vot.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MPOulu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Lok 2008
Viestejä: 850

LähetäLähetetty: 27.02.2015 13:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eilen illalla tuli paikattua aukko sivistyksessä. En nimittäin ole koskaan aikaisemmin tehnyt risottoa italialaisittain oikeasta risotto riisistä.

Otin työn alle kuivatut tatit ja tekaisin kaksi eri versiota jotka molemmat katosivat paremman puoliskon masuun kehujen kera. Rakenne ja suu tuntuma oli hyvä molemmissa kun unohti sen mihin oli aiemmin tottunut tässä niin sanotussa suomalaisessa al dente:ssä
Kuivatussa herkkutatissa on aivan uskomaton aromi risotossa, suosittelen kokeilemaan.

Risotto harjoitukset jatkuu tänään, ostin eilen kokonaisen pakaste ankan jonka sisäelimistä teen muutaman eri risotto version. Itse ankan paahdan uunissa sen 4-5 tuntia, en pysty enää näiden tarhattujen lintujen fileitä roseena syömään.

Mielenkiintoinen ilta tulossa.
_________________
Soft core hunttaaja
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Puukko-Nisse2
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 04 Lok 2010
Viestejä: 60

LähetäLähetetty: 27.02.2015 22:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Paras risottoresepti,johon olen törmännyt on tämä: https://reseptit.wordpress.com/2009/08/24/kanttarelli-parmesan-risotto/ Kanttarellien tilalle voi laittaa mitä vaan, mutta tuolla reseptillä olen saanut riisistä kaikkein parhaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Keskustelua riistaruuista Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Seuraava
Sivu 20 Yht. 21

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com