OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lauri Kontro ehdokkaana Uudellamaalla
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
puolisuppea
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 07 Lok 2013
Viestejä: 68

LähetäLähetetty: 17.04.2015 20:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

TAK85 kirjoitti:
puolisuppea kirjoitti:
Eli jos emme ole kaikista yksityiskohdista samaa mieltä, keskitymme mieluummin riitelemään keskenämme kuin ajamaan niitä asioita joista olemme samaa mieltä? Kyllä metsästyksen vastustajia naurattaa jos tätä palstaa lukevat.

Nyt olisi poikkeuksellisen hyvä mahdollisuus saada kovanprofiilin metsämies oikeasti hyvin lähelle vallankahvaa.

Tulee mieleen takavuosien mainos jossa huippumersun olisi saanut puoli-ilmaiseksi mutta eihän sitä voinut ottaa kun webasto puuttui...


Taitaa puolisuppea olla Kontro tai ainakin hänen tukiryhmässään. Ei voi muuten ymmärtää tuota pään puuhun puskemista . Kaikki asiaan perehtyneet tiedämme että Kontroa ei kannata äänestää. Äänestäkää sitten vaikka kanki-Kaikkosta jos kepulle pitää ääni antaa.


Joo, pakkohan minun on Kontro olla. Kai minä muuten ymmärtäisin ettei metsästäjäliiton nokkamiehen pääsystä eduskuntaan pääministerin lähipiiriin voi olla meille metsästäjille mitään hyötyä. Kuten myös sen että itselataavat pistoolit ovat luonnollisesti keskeisin asia metsästyksessä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
finlander
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Kes 2004
Viestejä: 1842

LähetäLähetetty: 17.04.2015 21:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

puolisuppea kirjoitti:
TAK85 kirjoitti:
puolisuppea kirjoitti:
Eli jos emme ole kaikista yksityiskohdista samaa mieltä, keskitymme mieluummin riitelemään keskenämme kuin ajamaan niitä asioita joista olemme samaa mieltä? Kyllä metsästyksen vastustajia naurattaa jos tätä palstaa lukevat.

Nyt olisi poikkeuksellisen hyvä mahdollisuus saada kovanprofiilin metsämies oikeasti hyvin lähelle vallankahvaa.

Tulee mieleen takavuosien mainos jossa huippumersun olisi saanut puoli-ilmaiseksi mutta eihän sitä voinut ottaa kun webasto puuttui...


Taitaa puolisuppea olla Kontro tai ainakin hänen tukiryhmässään. Ei voi muuten ymmärtää tuota pään puuhun puskemista . Kaikki asiaan perehtyneet tiedämme että Kontroa ei kannata äänestää. Äänestäkää sitten vaikka kanki-Kaikkosta jos kepulle pitää ääni antaa.


Joo, pakkohan minun on Kontro olla. Kai minä muuten ymmärtäisin ettei metsästäjäliiton nokkamiehen pääsystä eduskuntaan pääministerin lähipiiriin voi olla meille metsästäjille mitään hyötyä. Kuten myös sen että itselataavat pistoolit ovat luonnollisesti keskeisin asia metsästyksessä.


Mikä on keskeisin asia metsästyksessä?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
VeturiVille66
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Tam 2005
Viestejä: 4774
Paikkakunta: Nääsmaa

LähetäLähetetty: 17.04.2015 22:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

puolisuppea kirjoitti:
TAK85 kirjoitti:
puolisuppea kirjoitti:
Eli jos emme ole kaikista yksityiskohdista samaa mieltä, keskitymme mieluummin riitelemään keskenämme kuin ajamaan niitä asioita joista olemme samaa mieltä? Kyllä metsästyksen vastustajia naurattaa jos tätä palstaa lukevat.

Nyt olisi poikkeuksellisen hyvä mahdollisuus saada kovanprofiilin metsämies oikeasti hyvin lähelle vallankahvaa.

Tulee mieleen takavuosien mainos jossa huippumersun olisi saanut puoli-ilmaiseksi mutta eihän sitä voinut ottaa kun webasto puuttui...


Taitaa puolisuppea olla Kontro tai ainakin hänen tukiryhmässään. Ei voi muuten ymmärtää tuota pään puuhun puskemista . Kaikki asiaan perehtyneet tiedämme että Kontroa ei kannata äänestää. Äänestäkää sitten vaikka kanki-Kaikkosta jos kepulle pitää ääni antaa.


Joo, pakkohan minun on Kontro olla. Kai minä muuten ymmärtäisin ettei metsästäjäliiton nokkamiehen pääsystä eduskuntaan pääministerin lähipiiriin voi olla meille metsästäjille mitään hyötyä. Kuten myös sen että itselataavat pistoolit ovat luonnollisesti keskeisin asia metsästyksessä.


Ymmärrän että sua harmittaa. Ajattele vaan paljonko meitä tuhansia pienpetojahtaajia ja tulevia pienpetojahtaajia ja tulevien pienpetojahtaajien vanhempia harmittaa. Eduskuntavaalit on joka neljäs vuosi. Aselakeja säädetään/kiristetään aina joskus ja jouluna, muttei niitä koskaan muuteta. Ainakaan takaisin käyttäjäystävällisempään suuntaan.

Niin.
_________________
Pumppaaminen on kivaa.
Asuuhan ne ihmiset iglussakin.
Muija on ihan peräänkatottava...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jukka66
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Maa 2004
Viestejä: 1796

LähetäLähetetty: 17.04.2015 22:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vanhakarju kirjoitti:

"puolisuppea"Alat lähestymään pikkuhiljaa asian ydintä,ei tässä ole
kysymys Kontron lausunnoista,vaan aivan muista asioista,ihmeen
rauhassa on saanut olla SAL.lin johtotaso,pitäisköhän välillä vaihtaa
kohdetta Very Happy .


Voi olla, että puolari lähestyy ydintä, mutta sinä olet tapasi mukaan pihalla kuin lumiukko. On kyse a) Kontrosta ja b) eduskuntavaaleista, ainakin otsikon mukaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Homer
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Maa 2004
Viestejä: 1259

LähetäLähetetty: 17.04.2015 23:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

puolisuppea kirjoitti:
Joo, pakkohan minun on Kontro olla. Kai minä muuten ymmärtäisin ettei metsästäjäliiton nokkamiehen pääsystä eduskuntaan pääministerin lähipiiriin voi olla meille metsästäjille mitään hyötyä. Kuten myös sen että itselataavat pistoolit ovat luonnollisesti keskeisin asia metsästyksessä.

Näin on. Jos olisit joku muu, niin luultavasti ymmärtäisit, että on asioita jotka liittyvät toisiinsa ja joiden vaikutus ulottuu pidemmälle kuin omaan kuppikuntaan.
Tällaiset henkilöt ovat vahingollisia, koska heitä ei koske mikään ennen kuin se tulee omasta ovesta sisään. Heille on aivan sama, että onko siinä vaiheessa enää naapureita, kunhan oma pesä vain pysyy turvassa. Heidätkö sitten pitäisi valita hoitamaan yhteisiä asioita?
_________________
FI0058
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lahtinen
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 19892
Paikkakunta: Suur-Satakunta

LähetäLähetetty: 18.04.2015 07:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

TAK85 kirjoitti:

Kyllä siellä SAL:n varapuheenjohtaja oli eduskunnassa (siirtui sittemmin Ampumahiihtoliiton kellokkaaksi) mutta eduskunta.net kampanja tiputti niinkuin Resul:nkin silloisen puheenjohtajan. Tämä näkyy nyt olevan pyrkimässä - miten käynee, onko paluuta. ResuL:in paikkakin lähti mokomalta lausunnonantajalta alta.


Mielenkiintoista muuten seurata, että täällä palstalla poliittinen muisti ei ole niin lyhyt kuin moni toivoisi.

Tähän keskusteluun itse lähestyn karkeasti ottaen seuraavalla tavalla. Kouluampumisten jälkiselvittelyssä metsästys- tai reserviläisjärjestöillä ei ollut mitään tarvetta antaa välittömästi lausuntojaan. Koska homman polttopisteessä eivät olleet metsästäjät tai reserviläiset, niin ilmeisesti tästä ”kiimoissaan” nokkamiehet hätiköityjä lausuntojaan antoivat ja koittivat keräillä irtopisteitä. Hommahan meni sitten pahasti munilleen.

Tämän hetken äänestyshommissa pohtisin äänestäjänä ensisijaisesti näiden ehdokkaiden kohdalla seuraavaa:
- Pystyykö ehdokas myöntämään, että homma tuolloin meni pahasti reisille?
- Onko ehdokas ottanut tuosta opikseen?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Oskari
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Elo 2004
Viestejä: 4181

LähetäLähetetty: 18.04.2015 07:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

puolisuppea kirjoitti:

Joo, pakkohan minun on Kontro olla. Kai minä muuten ymmärtäisin ettei metsästäjäliiton nokkamiehen pääsystä eduskuntaan pääministerin lähipiiriin voi olla meille metsästäjille mitään hyötyä. Kuten myös sen että itselataavat pistoolit ovat luonnollisesti keskeisin asia metsästyksessä.


Pihalla olet kuten lintulauta, kokonaisuuten aselakijupakassa edustajien lausunnot täysin suolesta ja metsästäjä piiriä vahingoittavia.
Ei se ole PELKÄSTÄÄN itselataava ase, nykyisellään loukkupyyntiin, luolajahtiin kun hakee lupaa niin liian tulivoimainen ase tarkoittaa myös reiältään isompaa kuin .22.
Suurin hyöty saataisiin jos olisi aikakone, saisi vietyä Kontron, Kairikon ja Ekmanin iseille kondomit ja aloittaa aika uudelleen aselain käsittelyn alusta...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tvälläri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Maa 2004
Viestejä: 3423
Paikkakunta: Mikämikämaa

LähetäLähetetty: 18.04.2015 08:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

puolisuppea kirjoitti:
TAK85 kirjoitti:
puolisuppea kirjoitti:
Eli jos emme ole kaikista yksityiskohdista samaa mieltä, keskitymme mieluummin riitelemään keskenämme kuin ajamaan niitä asioita joista olemme samaa mieltä? Kyllä metsästyksen vastustajia naurattaa jos tätä palstaa lukevat.

Nyt olisi poikkeuksellisen hyvä mahdollisuus saada kovanprofiilin metsämies oikeasti hyvin lähelle vallankahvaa.

Tulee mieleen takavuosien mainos jossa huippumersun olisi saanut puoli-ilmaiseksi mutta eihän sitä voinut ottaa kun webasto puuttui...


Taitaa puolisuppea olla Kontro tai ainakin hänen tukiryhmässään. Ei voi muuten ymmärtää tuota pään puuhun puskemista . Kaikki asiaan perehtyneet tiedämme että Kontroa ei kannata äänestää. Äänestäkää sitten vaikka kanki-Kaikkosta jos kepulle pitää ääni antaa.


Joo, pakkohan minun on Kontro olla. Kai minä muuten ymmärtäisin ettei metsästäjäliiton nokkamiehen pääsystä eduskuntaan pääministerin lähipiiriin voi olla meille metsästäjille mitään hyötyä. Kuten myös sen että itselataavat pistoolit ovat luonnollisesti keskeisin asia metsästyksessä.


Pääministerin lähipiireydessä olemisesta ei ole mitään lopullista etua muuta kun poliitikolleitselle. Lait käsitellään työryhmissä ja virkamiehillä on isoin paino. Kato nyt tota viimesintä ase- ja ampumaratalakiuudistusta. Tyypit sai ite käytännös olla kirjottamas ja päättämäs mitä sinne kirjotetaan ja aiheuttivat katastrofin.
_________________
"Mies, ei koskaan kyllästy tuijottamaan välkehtivää tulta, virtaavaa vettä, tai tippuvaa pontikkaa"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Oskari
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Elo 2004
Viestejä: 4181

LähetäLähetetty: 18.04.2015 09:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tvälläri kirjoitti:

Pääministerin lähipiireydessä olemisesta ei ole mitään lopullista etua muuta kun poliitikolleitselle. Lait käsitellään työryhmissä ja virkamiehillä on isoin paino. Kato nyt tota viimesintä ase- ja ampumaratalakiuudistusta. Tyypit sai ite käytännös olla kirjottamas ja päättämäs mitä sinne kirjotetaan ja aiheuttivat katastrofin.


Viime syksynä oli taas eräs politikko mukana hirvijahdissa, ihan oikea mettämies. Kauhuissaan oli tuosta aselain 2 vaiheesta ja vituiksihan se meni.
Vaikea ymmärtää mitä vi..ua liikkuu lainlaatijan päässä kun jopa aseen kuljetus on kriminalisoitu muilla kun sedan mallin autoilla takaloosterissa vieden.
Itselläkin picup ja koira on takaosassa, kaverin kanssa metälle mennessä ei asetta voi laillisesti kuljettaa, laatikon jo pitkille aseille tekee niin koira ei enää sovi kun lavalle.
Turvallisuuttahan tuokin älyttömyys lisää ihan pirun paljon...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
rigby 416
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Tam 2006
Viestejä: 663

LähetäLähetetty: 18.04.2015 09:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kontro myös irtisanoutui siitä Lindin ulostulosta susien määrästä ja niiden poistamisesta...no syykin on selvillä nyt miksi ei halunnut vaan nimeään mihinkään kannastaan selvään paikkaan.
Median paineessa nöyristelevä ja omasta työpaikastaan peloissaan oleva ukko. Tuollaisia ei kaivata johtoon jotka ei uskalla muuta kuin myötäillä kaupungista tulevaa vihreiden painetta vastaan.
Se että on asiasta erimieltä ei tarkoita minulle sitä että pitäisi ryömiä , metsästäjien kannan voi tuoda ilmi ilman että mielistelee.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
puolisuppea
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 07 Lok 2013
Viestejä: 68

LähetäLähetetty: 18.04.2015 10:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

VeturiVille66 kirjoitti:
Ymmärrän että sua harmittaa.


No siinä vaiheessa kun webbikeskusteleminen alkaa harmittamaan se on varmaan aiheellista lopettaa. Smile Pikemminkin ihmetyttää.

Itse asiassa ihmetyttää sen verran että oli pakko käydä finlexistä tiiraamassa mitä noista loukkupyynnin pistooleista on oikein linjattu. No, näyttäähän noille pienoisrevolvereille ja kertalaukeaville pienoispistooleille edelleen saavan lupia loukkupyyntiperusteella...

Eli kaikki tämä poru siitä että puoliautomaattiset pistoolit on raakattu loukkupyyntiperusteella hankittavien ryhmästä pois ja että metsästysjärjestöjen edustajat ovat menneet julkisesti möläyttämään että eivät ne mitenkään välttämättömiä ole?

VeturiVille66 kirjoitti:
Ajattele vaan paljonko meitä tuhansia pienpetojahtaajia ja tulevia pienpetojahtaajia ja tulevien pienpetojahtaajien vanhempia harmittaa.


Siis se että pienoispistoolin sijaan joutuu käyttämään pienoisrevolveria...? Harvemmin kai sen supin kanssa niin kiivaaseen tulitaisteluun joutuu että aseen toimintatavalla on mitään merkitystä. Eipä siinä mitään, harmittaa jos harmittaa, mutta kannattaako tuota nyt oikeasti sukupolvien yli murehtia ja kantaa vuosia kaunaa ja katkeruutta järjestöjen nokkamiehiä kohtaan...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
puolisuppea
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 07 Lok 2013
Viestejä: 68

LähetäLähetetty: 18.04.2015 10:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

[quote="Oskari"]Pihalla olet kuten lintulauta, kokonaisuuten aselakijupakassa edustajien lausunnot täysin suolesta ja metsästäjä piiriä vahingoittavia.
Ei se ole PELKÄSTÄÄN itselataava ase, nykyisellään loukkupyyntiin, luolajahtiin kun hakee lupaa niin liian tulivoimainen ase tarkoittaa myös reiältään isompaa kuin .22.[quote]

No miksi ihmeessä sen pitäisi isompi olla?

Jos en tietäisi että tässä ollaan puhtaasti loukkupyytäjien asialla niin saattaisi herätä sellainenkin epäilys että näiden pistoolien suhteen on muitakin motiiveja kuin loukkupyynti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
puolisuppea
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 07 Lok 2013
Viestejä: 68

LähetäLähetetty: 18.04.2015 10:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tvälläri kirjoitti:
puolisuppea kirjoitti:
Joo, pakkohan minun on Kontro olla. Kai minä muuten ymmärtäisin ettei metsästäjäliiton nokkamiehen pääsystä eduskuntaan pääministerin lähipiiriin voi olla meille metsästäjille mitään hyötyä. Kuten myös sen että itselataavat pistoolit ovat luonnollisesti keskeisin asia metsästyksessä.


Pääministerin lähipiireydessä olemisesta ei ole mitään lopullista etua muuta kun poliitikolleitselle. Lait käsitellään työryhmissä ja virkamiehillä on isoin paino.


Virkamiehet toimivat ministeriöissä ja kukas heidän työtään johtaa, oppositioko? Kyllä hallitus ja pääministeri kykenevät aika hyvin ohjaamaan uudistusten suuntaa. Lisäksi ministerit nimittävät ministeriöiden uudet virkamiehet joten vaikutus on pitkäaikaisempi kuin vain vireillä olevien tapausten osalta.

Mutta jos tällä ei kerta ole merkitystä niin sittenpä siitä ei suurta harmia koidu jos minä äänestän tätä metsästäjille niin haitallista metsästäjien edustajaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
puolisuppea
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 07 Lok 2013
Viestejä: 68

LähetäLähetetty: 18.04.2015 10:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

rigby 416 kirjoitti:
Kontro myös irtisanoutui siitä Lindin ulostulosta susien määrästä ja niiden poistamisesta...


Pikaisen googlauksen pohjalta nuo Lindin näkemykset vaikuttavat kyllä vähän ylilyöviltä. Tietämättä mitä Kontro niistä tarkalleen ottaen on sanonut, luulenpa että todennäköisesti olisin tässä lähempänä Kontron kuin Lindin linjaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mart
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Tam 2005
Viestejä: 887

LähetäLähetetty: 18.04.2015 10:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

puolisuppea kirjoitti:
VeturiVille66 kirjoitti:
Ymmärrän että sua harmittaa.


No siinä vaiheessa kun webbikeskusteleminen alkaa harmittamaan se on varmaan aiheellista lopettaa. Smile Pikemminkin ihmetyttää.

Itse asiassa ihmetyttää sen verran että oli pakko käydä finlexistä tiiraamassa mitä noista loukkupyynnin pistooleista on oikein linjattu. No, näyttäähän noille pienoisrevolvereille ja kertalaukeaville pienoispistooleille edelleen saavan lupia loukkupyyntiperusteella...

Eli kaikki tämä poru siitä että puoliautomaattiset pistoolit on raakattu loukkupyyntiperusteella hankittavien ryhmästä pois ja että metsästysjärjestöjen edustajat ovat menneet julkisesti möläyttämään että eivät ne mitenkään välttämättömiä ole?

VeturiVille66 kirjoitti:
Ajattele vaan paljonko meitä tuhansia pienpetojahtaajia ja tulevia pienpetojahtaajia ja tulevien pienpetojahtaajien vanhempia harmittaa.


Siis se että pienoispistoolin sijaan joutuu käyttämään pienoisrevolveria...? Harvemmin kai sen supin kanssa niin kiivaaseen tulitaisteluun joutuu että aseen toimintatavalla on mitään merkitystä. Eipä siinä mitään, harmittaa jos harmittaa, mutta kannattaako tuota nyt oikeasti sukupolvien yli murehtia ja kantaa vuosia kaunaa ja katkeruutta järjestöjen nokkamiehiä kohtaan...


Kannattaa, kun parempiakin vaihtoehtoja on.

Science fictionia, edunvalvoja kertoo vuonna 2050:

"Ensin ne määräsivät yli 5 itselataavaa asetta säilytettäväksi kalliissa turvakaapissa, josta tavalliset ihmiset eivät ikinä näe vilaustakaan niistä. Ei se minua haitannut, kun minulla ei ollut itselataavia aseita.

Sitten ne tekivät pistoolien hankkimisesta vaikeampaa ja niiden uudet luvat määräajoin tarveharkintaan. Ei se minua haitannut, kun harrastin fasaanijahtia taittuvapiippuisella haulikolla ja hirvenmetsästystä kaksoisluodikolla.

Sitten ne määräsivät yli 5 asetta säilytettäväksi kalliissa turvakaapissa, josta tavalliset ihmiset eivät ikinä näe vilaustakaan niistä. Ei se minua haitannut, kun minulla oli vain neljä asetta.

Sitten ne kielsivät itselataavat pistoolit kokonaan. Ei se minua haitannut, kun harrastin fasaanijahtia taittuvapiippuisella haulikolla ja hirvenmetsästystä kaksoisluodikolla.

Sitten ne määräsivät aseet aina säilytettäväksi kalliissa turvakaapissa, josta tavalliset ihmiset eivät ikinä näe vilaustakaan niistä. Ei se minua haitannut, kun minulla oli kyllä rahaa ostaa sellainen.

Sitten ne kielsivät kaikki itselataavat aseet. Ei se minua haitannut, kun harrastin fasaanijahtia taittuvapiippuisella haulikolla ja hirvenmetsästystä kaksoisluodikolla.

Sitten ne määräsivät aseet aina säilytettäväksi yhteissäilytyksessä, josta tavalliset ihmiset eivät ikinä näe vilaustakaan niistä. Ei se minua haitannut, pystyin kyllä hakemaan pyssyni sieltä jahtiin mennessä ja palauttamaan takaisin jahdin jälkeen.

Sitten ne kielsivät kaikki lippaalliset ja makasiinilliset aseet. Ei se minua haitannut, kun harrastin fasaanijahtia taittuvapiippuisella haulikolla ja hirvenmetsästystä kaksoisluodikolla.

Koko ajan olen ollut metsästäjän asialla!"

_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Seuraava
Sivu 7 Yht. 13

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com