OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Mettästäjän Kulkupeli
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 231, 232, 233  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Havumetsä
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Syy 2012
Viestejä: 1095
Paikkakunta: Lappi

LähetäLähetetty: 02.06.2015 17:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

[quote="Stance"]
tapsakansa kirjoitti:
Maantiekiitäjä kirjoitti:
Pitäs vähän autokantaa kotosalla muuttaa ja joutuu luopuun tosta cruiserista ja siirtyä yhden auton taktiikkaan opiskelujen ajaksi ja vähän katellut farkku avensista 2,2D4D tekniikalla, liekkö nuo vielä miten varmatoimisia? V70 ois myös tilava, mutta joku tuossa Volvossa vaan arvelutta vaikka miellyttäviä ajaa. Tarvitaan tilava farkku suht rivakalla moottorilla???

Anjovis voi olla varma mutta niin kamala ajettava etten koskisi pitkällä kepilläkään. On tullut ajettua jokaisella korimallilla uudenkarheasta kovasti käytettyyn ja kaikki ovat yhtä karmeita.

V70 MKI ja II ovat olleet lujia pelejä ja hyviä ajettavia. D5-moottori etenkin mukava. Alapalloja yms alustaan saa vaihtaa kerran vuoteen leimalle. Tyyppivika. Tarvikeosia ei pääsääntöisesti kannata käyttää.
Edit: Volvossa myös tarvittaessa nukkuu 180cm pitkä ihmislapsi melko mukavasti ollessaan reissun päällä.


Eikös tuon D4D koneen kanssa ole ollut ongelmia?
[/quote Sen verta autoista tiedän jotta älkää hyvät ihmiset sotkeentuko tuohon 2.2 D4D moottoriin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tapsakansa
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Hei 2010
Viestejä: 1931
Paikkakunta: Gone America

LähetäLähetetty: 02.06.2015 19:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

LG1 kirjoitti:
tapsakansa kirjoitti:
Onko kokemuksia vanhemmista Subaruista? Etenkin nuo 90-luvun loppupuolen Imput ja Legacyt. Onko näissä jotain perustavanlaatuista vikaa? Parilla tonnilla näkyisi olevan hyvin talviautotarjontaa. Kuvien perusteella pyöränkaaret voivat olla pehmeät. Muuta?


Tekniikka ok kamaa, mutta tuo ruostuminen on varmaa, kuten muissakin tuo ikäisissä autoissa. Osta hyvä kuntoinen, niin eiköhän sillä 3-4 vuotta mettällä rytyytä.

Kiitos. Näin olen itsekin käsittänyt. Onko nelivedoissa mitenkä paljon ongelmia?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kömy
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Hel 2008
Viestejä: 840

LähetäLähetetty: 02.06.2015 21:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tällä mennään:


_________________
Kyllähän se kuula lentää!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mäyristelijä
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Maa 2012
Viestejä: 814
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 05.06.2015 22:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Samalla pelillä rämmitään.
Pitäskö mun tunnistaa kuvanottopaikka? Very Happy
_________________
-Karkeakarvainen mäyräkoira- x2
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pirulainen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Hel 2008
Viestejä: 1077

LähetäLähetetty: 06.06.2015 19:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Komia Very Happy

taitaa etupuskin olla aika painava, eikä ihan alkuperäinen Wink
_________________
Vapaan miehen oikeus on kusta luontoon -Veikko Huovinen-

-Marlinisti-Jouskaripelle-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kömy
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Hel 2008
Viestejä: 840

LähetäLähetetty: 07.06.2015 00:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mäyristelijä kirjoitti:
Samalla pelillä rämmitään.
Pitäskö mun tunnistaa kuvanottopaikka? Very Happy


Eipä ole yhteisiltä jahtuumailta Wink

pirulainen kirjoitti:
Komia Very Happy

taitaa etupuskin olla aika painava, eikä ihan alkuperäinen Wink


Foorumin kautta ostettu arbbi vinssillä.. painaa kyl yllättävän paljon
Smile
_________________
Kyllähän se kuula lentää!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ponteva
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 07 Huh 2015
Viestejä: 78

LähetäLähetetty: 14.06.2015 08:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pakko kysyä miten kuvan saa tuolleen näkyviin tänne
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ollari
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Hei 2006
Viestejä: 12183

LähetäLähetetty: 14.06.2015 08:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Liekö jo aikaisemmin ollut keskustelussa, mutta olipa se kulkupeli mikä tahansa, tämmöset kannattaa metsämiehen kulkupelin varustuksesta löytyä. Sen verran halpaa, helppoa ja toimivaa on.

http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autotarvikkeet/Talviautoilu/Lumiketjut/Lumiketjut-2-kpl-2000018185/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ollari
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Hei 2006
Viestejä: 12183

LähetäLähetetty: 14.06.2015 08:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ponteva kirjoitti:
Pakko kysyä miten kuvan saa tuolleen näkyviin tänne


http://forum.eralle.net/viewtopic.php?t=20540&highlight=kuvan+liitt%E4minen

Löytyy ohjeita ja voi rauhassa testailla tuossa keskustelussa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mettämies0
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Hel 2008
Viestejä: 147

LähetäLähetetty: 14.06.2015 13:11    Viestin aihe: Re: Auto Saksasta Vastaa lainaamalla viestiä

mettämies0 kirjoitti:
Onkos palstalaiset tuoneet autoa Saksasta viime aikoina? Millaisia autoja kannattaisi tuoda?
Olen aika avoin automerkeille, mutta nelivetoinen tietysti eniten kiinnostiaisi. Perus farmariautokaan ei ole poissuljettu. Autoon en aio yli kymppiä sijoittaa (ellei pää sekoa Smile ), joten ihan uusia en katsele.

Ajoa tuli viimevuonna 18000 km. Pääasiassa pikitietä. Metsästysmaille pitää ensin ajaa 60-70 km pikitietä ja maastossa en möyri. Metsäautoteillä tietysti ajelen, joten pikku maavarasta ja "nelivedosta" ei olisi harmia. Autoon pitäisi sopia kaksi turvaistuinta ja rouva. Yhtä koiraa kuljettelen.

Kaikkea ei voi saada, mutta minä tarvitsen vanhan ja halvan auton jossa on kaikki uusien autojen ominaisuudet. Auton käyttökulut kulutuksineen tulisi olla Micran tasolla ja tilat ja eteneminen Land Cruiserin! Edellämainitut varmaan onnistuvat, mutta merkki, malli ja etenkin väri pitäisi kelvata perheen taiteelliselle johtajalle!

Kaikki neuvot ja ehdotukset otetaan vastaan avosylin! Ei muuta kuin ehdotuksia tulemaan, mielellään perusteluineen.


Tuli sitten hankittua Mondeo, joten hangessa ei tarvi sittenkään möyriä. Neliveto antaa vielä odottaa. Autoja kun reissussa katseli niin välillä kävi pirut mielessä, on ne siellä vaan pykälän halvempia...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pirulainen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Hel 2008
Viestejä: 1077

LähetäLähetetty: 14.06.2015 23:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kömy kirjoitti:


pirulainen kirjoitti:
Komia Very Happy

taitaa etupuskin olla aika painava, eikä ihan alkuperäinen Wink


Foorumin kautta ostettu arbbi vinssillä.. painaa kyl yllättävän paljon
Smile



arbilta näyttikin Smile Vinssiä ei vain erota lumen seasta Laughing
_________________
Vapaan miehen oikeus on kusta luontoon -Veikko Huovinen-

-Marlinisti-Jouskaripelle-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
LG1
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Lok 2004
Viestejä: 8291

LähetäLähetetty: 15.06.2015 11:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tapsakansa kirjoitti:
LG1 kirjoitti:
tapsakansa kirjoitti:
Onko kokemuksia vanhemmista Subaruista? Etenkin nuo 90-luvun loppupuolen Imput ja Legacyt. Onko näissä jotain perustavanlaatuista vikaa? Parilla tonnilla näkyisi olevan hyvin talviautotarjontaa. Kuvien perusteella pyöränkaaret voivat olla pehmeät. Muuta?


Tekniikka ok kamaa, mutta tuo ruostuminen on varmaa, kuten muissakin tuo ikäisissä autoissa. Osta hyvä kuntoinen, niin eiköhän sillä 3-4 vuotta mettällä rytyytä.

Kiitos. Näin olen itsekin käsittänyt. Onko nelivedoissa mitenkä paljon ongelmia?


Ei mitenkään merkittävästi ole niistä kuulunut.

Tottahan kuluvat osat aina voi mennä, jostain päin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hautaterva
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Maa 2012
Viestejä: 535

LähetäLähetetty: 16.06.2015 18:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Täällä hankittu Volvo XC70 2008. Metsästyskautta odotellessa...
Saa nähdä miten Haldex toimii.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
xdrive
Kanta-asiakas


Liittynyt: 03 Maa 2013
Viestejä: 242

LähetäLähetetty: 16.06.2015 20:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hautaterva kirjoitti:
Täällä hankittu Volvo XC70 2008. Metsästyskautta odotellessa...
Saa nähdä miten Haldex toimii.


Eiköhän Haldex toimi asiallisesti jos vain öljyt ja filtteri muistetaan vaihtaa. Enemmän murehtisin ilmastoinnin kompuran toiminnasta.
http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/03/27/autojen-maahantuojat-panttaavat-tietoja-vioista
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BlueMarlin
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Maa 2004
Viestejä: 2636

LähetäLähetetty: 16.06.2015 22:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaverin Volvosta hajosi kone juurikin tuon kompuran"laatupoikkeaman"takia.

Onko porukalla kokemusta 80-luvun alun G-mersuista? Olisi tarjolla lyhyt malli joka on huoltoautoksi rekisteröity.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 231, 232, 233  Seuraava
Sivu 64 Yht. 233

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com