OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Mitsubishi L200
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
k08888
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Lok 2011
Viestejä: 697

LähetäLähetetty: 25.12.2015 20:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tapiok kirjoitti:
Mihinkä se Mud-Terrainin pito nastoittamattomana liukkaalla oikein perustuu?
Muutaman kerran päässyt istumaan kyydissä talvella mutiaisilla varustetussa autossa ja aika pappamaisen varovasti jokainen kuski maantiellä ajeli. Osalla oli K-A nastojakin renkaisiin porattuna.

Ei minkäänlaista jakoa että normi talvirenkaitten perässä kestäisi mutkaisella tiellä. Rollaattorimummon kanssa voisi kisailla.


Hirviän painavaan autoon taitaa se pito perustua, jos siihenkään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Marcus82
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Elo 2004
Viestejä: 732

LähetäLähetetty: 25.12.2015 21:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Bf Goodrich:n allterrainit oli minullakin Mitsun alla yhtenä talvena. Lumisella metsätiellä pärjäs hyvin, mutta sitten jäisellä polanteella oli aivan hirveät! Perus hakkapeliitat oli omassa käytössä paras vaihtoehto talvisin.
_________________
takaa ohi!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kahvipannu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Hel 2012
Viestejä: 476

LähetäLähetetty: 25.12.2015 21:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mites ne tyyppiviat? Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mc-manteli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Lok 2007
Viestejä: 3606
Paikkakunta: Länsirannikko

LähetäLähetetty: 25.12.2015 21:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kahvipannu kirjoitti:
Mites ne tyyppiviat? Smile


Oisko se surullisen kuuluisa kansi ensimmäisenä.. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tapiok
***


Liittynyt: 09 Maa 2004
Viestejä: 6917

LähetäLähetetty: 25.12.2015 21:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vieläkö sillä kansihommalla on uudemmatkin pilattu? Eikö ne ole oppineet reiluun 20 vuoteen mitään. Wink

Kaverikin on ajellut vanhanliiton pallerolla +400 tkm ilman kansiremonttia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lonely Rider
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Lok 2009
Viestejä: 2758
Paikkakunta: Häme

LähetäLähetetty: 25.12.2015 22:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mc-manteli kirjoitti:
Kahvipannu kirjoitti:
Mites ne tyyppiviat? Smile


Oisko se surullisen kuuluisa kansi ensimmäisenä.. Laughing


Toi lienee ihan puhdas veikkaus eikä tietoa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mc-manteli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Lok 2007
Viestejä: 3606
Paikkakunta: Länsirannikko

LähetäLähetetty: 25.12.2015 23:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä, ihan puhdas veikkaus. Vanhemmissa malleissa se tulee takuuvarmasti eteen. Tästä syntynyt mielikuva.
Uusista ei varmaa tietoa. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
roina
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 31 Lok 2010
Viestejä: 82

LähetäLähetetty: 26.12.2015 10:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Omat kokemiukset perustuvat vm -92, -01 ja -07 L200:iin.-07:aa kävin ostomielessä koeajamassa pari kuukautta sitten, -92:lla ajelin muutaman vuoden ja -01 on isäukon auto.
Perstuntumalla suurin ero -07:ssa muihin verrattuna oli pienempi kääntösäde ja tehokkaampi moottori. Ajo-ominaisuuksilta odotin enemmän, mutta ominaisuudet esim. mutkaisella ja kuoppaisella hiekkatiellä tuotti pettymyksen. Ehkä odotin liikoja, sillä alustassa ei liene tapahtunut mitään mullistavaa esim. -01:een L 200 verrattuna.
Pienempi kääntösäde on selvä etu vanhempiin verrattuna, esim. kärrin peruuttaminen onnistuu huomattavasti helmpommin.
Kannet näissä kestää siinä missä muissakin, jos muistaa jälkikäyttää autoa kovemman ajon jälkeen, eikä lähdetä kylmällä koneella revittelemään.

Multa kans ääni Hakkapeliitan LT2:lle. Hyvät renkaat maantiellä sekähuonommissakin paikoissa. Joskus allterrainella joutunut loskassa ajamaan ja oli sen verran mileen painuva kokemus, etten toivo sen toistuvan koskaan. Jos haetaan maksimaalista etenemiskykyä, niin varmasti löytyy parempia renkaita kuin LT2, mutta ne ovat myös varmasti paljon huonompia yleiskäytössä, jota se ajelu suurimmaksi osaksi kuitenkin on. Varsinkin jos on hankkimassa -06 tai uudempaa pickuppia eikä vm. -82 metsäraiskaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com