Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
k08888 Kanta-asiakas
Liittynyt: 19 Lok 2011 Viestejä: 697
|
Lähetetty: 25.12.2015 20:57 Viestin aihe: |
|
|
Tapiok kirjoitti: | Mihinkä se Mud-Terrainin pito nastoittamattomana liukkaalla oikein perustuu?
Muutaman kerran päässyt istumaan kyydissä talvella mutiaisilla varustetussa autossa ja aika pappamaisen varovasti jokainen kuski maantiellä ajeli. Osalla oli K-A nastojakin renkaisiin porattuna.
Ei minkäänlaista jakoa että normi talvirenkaitten perässä kestäisi mutkaisella tiellä. Rollaattorimummon kanssa voisi kisailla. |
Hirviän painavaan autoon taitaa se pito perustua, jos siihenkään. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Marcus82 Kanta-asiakas
Liittynyt: 15 Elo 2004 Viestejä: 732
|
Lähetetty: 25.12.2015 21:05 Viestin aihe: |
|
|
Bf Goodrich:n allterrainit oli minullakin Mitsun alla yhtenä talvena. Lumisella metsätiellä pärjäs hyvin, mutta sitten jäisellä polanteella oli aivan hirveät! Perus hakkapeliitat oli omassa käytössä paras vaihtoehto talvisin. _________________ takaa ohi! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kahvipannu Kanta-asiakas
Liittynyt: 16 Hel 2012 Viestejä: 476
|
Lähetetty: 25.12.2015 21:32 Viestin aihe: |
|
|
Mites ne tyyppiviat? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mc-manteli Kanta-asiakas
Liittynyt: 28 Lok 2007 Viestejä: 3606 Paikkakunta: Länsirannikko
|
Lähetetty: 25.12.2015 21:45 Viestin aihe: |
|
|
Kahvipannu kirjoitti: | Mites ne tyyppiviat? |
Oisko se surullisen kuuluisa kansi ensimmäisenä.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tapiok ***
Liittynyt: 09 Maa 2004 Viestejä: 6917
|
Lähetetty: 25.12.2015 21:49 Viestin aihe: |
|
|
Vieläkö sillä kansihommalla on uudemmatkin pilattu? Eikö ne ole oppineet reiluun 20 vuoteen mitään.
Kaverikin on ajellut vanhanliiton pallerolla +400 tkm ilman kansiremonttia. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lonely Rider Kanta-asiakas
Liittynyt: 27 Lok 2009 Viestejä: 2758 Paikkakunta: Häme
|
Lähetetty: 25.12.2015 22:53 Viestin aihe: |
|
|
Mc-manteli kirjoitti: | Kahvipannu kirjoitti: | Mites ne tyyppiviat? |
Oisko se surullisen kuuluisa kansi ensimmäisenä.. |
Toi lienee ihan puhdas veikkaus eikä tietoa? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mc-manteli Kanta-asiakas
Liittynyt: 28 Lok 2007 Viestejä: 3606 Paikkakunta: Länsirannikko
|
Lähetetty: 25.12.2015 23:16 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä, ihan puhdas veikkaus. Vanhemmissa malleissa se tulee takuuvarmasti eteen. Tästä syntynyt mielikuva.
Uusista ei varmaa tietoa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
roina Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 31 Lok 2010 Viestejä: 82
|
Lähetetty: 26.12.2015 10:06 Viestin aihe: |
|
|
Omat kokemiukset perustuvat vm -92, -01 ja -07 L200:iin.-07:aa kävin ostomielessä koeajamassa pari kuukautta sitten, -92:lla ajelin muutaman vuoden ja -01 on isäukon auto.
Perstuntumalla suurin ero -07:ssa muihin verrattuna oli pienempi kääntösäde ja tehokkaampi moottori. Ajo-ominaisuuksilta odotin enemmän, mutta ominaisuudet esim. mutkaisella ja kuoppaisella hiekkatiellä tuotti pettymyksen. Ehkä odotin liikoja, sillä alustassa ei liene tapahtunut mitään mullistavaa esim. -01:een L 200 verrattuna.
Pienempi kääntösäde on selvä etu vanhempiin verrattuna, esim. kärrin peruuttaminen onnistuu huomattavasti helmpommin.
Kannet näissä kestää siinä missä muissakin, jos muistaa jälkikäyttää autoa kovemman ajon jälkeen, eikä lähdetä kylmällä koneella revittelemään.
Multa kans ääni Hakkapeliitan LT2:lle. Hyvät renkaat maantiellä sekähuonommissakin paikoissa. Joskus allterrainella joutunut loskassa ajamaan ja oli sen verran mileen painuva kokemus, etten toivo sen toistuvan koskaan. Jos haetaan maksimaalista etenemiskykyä, niin varmasti löytyy parempia renkaita kuin LT2, mutta ne ovat myös varmasti paljon huonompia yleiskäytössä, jota se ajelu suurimmaksi osaksi kuitenkin on. Varsinkin jos on hankkimassa -06 tai uudempaa pickuppia eikä vm. -82 metsäraiskaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|