OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Lämpimät saappaat.
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 54, 55, 56  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
juuelikkäs
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Elo 2012
Viestejä: 246

LähetäLähetetty: 07.11.2016 03:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sievi arktis. Miten pitävät lämmön, miten hyvin kestävät? Yllättävänkin vähän juttua löysin nopealla tarkastelulla näistä talvisaappaista, onkohan nuo mistään kotoisin? Power bootseissa meinasi varpaita paleltaa jo näillä alkutalven pikkupakkasilla, nuo pitivät muistaakseni joskus paremmin, liekkö ikä ja pienet nirhamat kenkien pinnassa tehneet tepposensa. Hakusessa olisi jokseenkin kohtuuhintaiset, lämpimät ja mahdollisimman kestävät saappaat kylmille keleille, niin passiin, pilkille kuin liikkuvaankin talviulkoiluun.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kaaleb
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Syy 2006
Viestejä: 3541

LähetäLähetetty: 07.11.2016 08:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

http://www.motonet.fi/fi/tuote/4010920/Safari-Termo-saappaat

Noista minä oon tykänny.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaaleb
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Syy 2006
Viestejä: 3541

LähetäLähetetty: 07.11.2016 08:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

http://www.motonet.fi/fi/tuote/4010920/Safari-Termo-saappaat

Noista minä oon tykänny.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
xdrive
Kanta-asiakas


Liittynyt: 03 Maa 2013
Viestejä: 242

LähetäLähetetty: 07.11.2016 09:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaaleb kirjoitti:
http://www.motonet.fi/fi/tuote/4010920/Safari-Termo-saappaat

Noista minä oon tykänny.


Itellä samanlaiset käytössä. Lämpimät ja kevyet. Mutta kun tuo ulosvedettävä vuori. Aina kun ottaa kengän jalasta tahtoo vuori nousta mukana ja kun asettelee takaisin paikoilleen menee usein ryttyyn ja pitää "hieroa" paikoilleen. Seuraavissa tämän sorttisissa kengissä tulee olemaan kokonaan irto sisäkenkä kuivatusta varten.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kaaleb
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Syy 2006
Viestejä: 3541

LähetäLähetetty: 07.11.2016 10:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

xdrive kirjoitti:
Kaaleb kirjoitti:
http://www.motonet.fi/fi/tuote/4010920/Safari-Termo-saappaat

Noista minä oon tykänny.


Itellä samanlaiset käytössä. Lämpimät ja kevyet. Mutta kun tuo ulosvedettävä vuori. Aina kun ottaa kengän jalasta tahtoo vuori nousta mukana ja kun asettelee takaisin paikoilleen menee usein ryttyyn ja pitää "hieroa" paikoilleen. Seuraavissa tämän sorttisissa kengissä tulee olemaan kokonaan irto sisäkenkä kuivatusta varten.


No tuo on kyllä selkeä haittapuoli ja samaa meinasin kirjoitella, mutta en tabletin käyttöliittymällä kehdannut. Tuo sisäkenkä ratkaisee varmasti tuon ongelman. Minusta noissa Safareissa kuitenkin on hinnalle vastinetta, en tiedä kuinka kestävät esim. varvikossa rytyyttää. Itsellä ollut pilkki- ja pakkassaappaana käytössä, en muista että olisi varpaita palellut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sigamees
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Mar 2008
Viestejä: 11044

LähetäLähetetty: 07.11.2016 10:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaaleb kirjoitti:
xdrive kirjoitti:
Kaaleb kirjoitti:
http://www.motonet.fi/fi/tuote/4010920/Safari-Termo-saappaat

Noista minä oon tykänny.


Itellä samanlaiset käytössä. Lämpimät ja kevyet. Mutta kun tuo ulosvedettävä vuori. Aina kun ottaa kengän jalasta tahtoo vuori nousta mukana ja kun asettelee takaisin paikoilleen menee usein ryttyyn ja pitää "hieroa" paikoilleen. Seuraavissa tämän sorttisissa kengissä tulee olemaan kokonaan irto sisäkenkä kuivatusta varten.


No tuo on kyllä selkeä haittapuoli ja samaa meinasin kirjoitella, mutta en tabletin käyttöliittymällä kehdannut. Tuo sisäkenkä ratkaisee varmasti tuon ongelman. Minusta noissa Safareissa kuitenkin on hinnalle vastinetta, en tiedä kuinka kestävät esim. varvikossa rytyyttää. Itsellä ollut pilkki- ja pakkassaappaana käytössä, en muista että olisi varpaita palellut.


Ite olen kanssa tykänny, se sisvuoro hajosi aika nopeaan, hain tarjousmarketista syylingit niin pelaa hyvin.
Villainen pohjallinen kannattaa vielä laittaa niin imee kosteutta paremmin. Se alkuperäinen muovinen sisävuori oli aika kova hikoamaan.

Kahdet tuplasti kalliimmat Power bootsit hajosi aika nopeaan ja Safarin etuna on tuo nopeasti kuivattava sisävuori. Ei tarvi enää palata Powereihin.
_________________
Running target!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
wata
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Mar 2012
Viestejä: 2033
Paikkakunta: North carelia

LähetäLähetetty: 07.11.2016 10:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itellä ollu nyt muutaman vuoden viking icefighter talvikumpparit. Lämpimät olleet, mutta ei irroitettavaa sisäkenkää ole noissa. Silti yllättävän hyvin kuivuneet. Jämäkät kengät toki vähän raskaat mutta ei ole haitannut menoa. Motonetistä sillon ostin tarjouskorista.
_________________
”Vain kaksi asiaa ovat äärettömiä - universumi ja ihmisten typeryys, enkä ole ensimmäisestä aivan varma."
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MPV
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 29 Syy 2005
Viestejä: 49

LähetäLähetetty: 07.11.2016 12:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

wata kirjoitti:
Itellä ollu nyt muutaman vuoden viking icefighter talvikumpparit.


Mulla on myös ollu tuollaiset muutaman vuoden. Ostin paikallisen Rautian tarjouskorista, ja hinta/laatu on mielestäni kohdannut. Pitkille kävelyreissuille laitan jalkaan mieluummin jotkin muut kengät, mutta pakkasella tapahtuvaan passitukseen nämä on aivan omiaan. Kertaakaan ei ole näissä kengissä vielä varpaita palellut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
näätämies212
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Maa 2006
Viestejä: 1143
Paikkakunta: pohjanmaa

LähetäLähetetty: 07.11.2016 13:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

xdrive kirjoitti:
Kaaleb kirjoitti:
http://www.motonet.fi/fi/tuote/4010920/Safari-Termo-saappaat

Noista minä oon tykänny.


Itellä samanlaiset käytössä. Lämpimät ja kevyet. Mutta kun tuo ulosvedettävä vuori. Aina kun ottaa kengän jalasta tahtoo vuori nousta mukana ja kun asettelee takaisin paikoilleen menee usein ryttyyn ja pitää "hieroa" paikoilleen. Seuraavissa tämän sorttisissa kengissä tulee olemaan kokonaan irto sisäkenkä kuivatusta varten.


Noista oon itsekkin tykännyt. Aika nopsaan kyllästyy tuon sisävuoren asetteluun ja puukko on kätevin ratkaisu jolla siitä pääsee eroon. Toimivat hyvin ilman vuortakin ja ovat siitä huolimatta lämpimät.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sensei
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 19 Syy 2016
Viestejä: 71
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: 07.11.2016 20:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tänään naapurifirmasta työkenkiä hakiessani mukaan tarttui Polyver:n safety winter talvisaappaat. Kestää astua pellolla naulaankin ja tiputtaa ase varpaille, kun nuokin suojat.
Myyjä kehui pilkkimiehille myyneensä noita myös. Saa nähdä kuinka toimii.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kahvipannu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Hel 2012
Viestejä: 476

LähetäLähetetty: 07.11.2016 22:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kahvipannu kirjoitti:
Hommasin tänään Kamik Icebreaker saappaat. Pakko oli kun 35 euroon sai. Äsken tuli testattua nollakelissä passissa. Tarkeni Very Happy


Jep. Kyllä ei näistä oo talvisaappaiksi. Hirvijahdissa -5 jalat aivan jäässä jokakerta. Pitäs hakee nyt kunnon saappaat joilla pärjäis -25C viä hyvin. Joko Sorellit, Goliathit tai Mucbootin Arctikit.

Taitaa nuo Sorellit olla lähinnä kuivan talvisään kengät joskin vissiin ihan lämpimimmät mitä markkinoilta Suomesta löytyy?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JSP
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Syy 2009
Viestejä: 8022
Paikkakunta: Pohjois-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 07.11.2016 23:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kahvipannu kirjoitti:
Kahvipannu kirjoitti:
Hommasin tänään Kamik Icebreaker saappaat. Pakko oli kun 35 euroon sai. Äsken tuli testattua nollakelissä passissa. Tarkeni Very Happy


Jep. Kyllä ei näistä oo talvisaappaiksi. Hirvijahdissa -5 jalat aivan jäässä jokakerta. Pitäs hakee nyt kunnon saappaat joilla pärjäis -25C viä hyvin. Joko Sorellit, Goliathit tai Mucbootin Arctikit.

Taitaa nuo Sorellit olla lähinnä kuivan talvisään kengät joskin vissiin ihan lämpimimmät mitä markkinoilta Suomesta löytyy?


Mitkä sorelit? Glacier xt vois olla melko lämmin ja ei kait nuo aivan helpolla kastu. Varmaan melko kauan saa sohjossa kahlata että jalat kastuu. Voisin itselle tuollaiset ostaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pikkuhornet
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Maa 2008
Viestejä: 2524

LähetäLähetetty: 07.11.2016 23:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kovalla pakkasella Lahtiset eli huopatossut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kahvipannu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Hel 2012
Viestejä: 476

LähetäLähetetty: 07.11.2016 23:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

JSP kirjoitti:
Kahvipannu kirjoitti:
Kahvipannu kirjoitti:
Hommasin tänään Kamik Icebreaker saappaat. Pakko oli kun 35 euroon sai. Äsken tuli testattua nollakelissä passissa. Tarkeni Very Happy


Jep. Kyllä ei näistä oo talvisaappaiksi. Hirvijahdissa -5 jalat aivan jäässä jokakerta. Pitäs hakee nyt kunnon saappaat joilla pärjäis -25C viä hyvin. Joko Sorellit, Goliathit tai Mucbootin Arctikit.

Taitaa nuo Sorellit olla lähinnä kuivan talvisään kengät joskin vissiin ihan lämpimimmät mitä markkinoilta Suomesta löytyy?


Mitkä sorelit? Glacier xt vois olla melko lämmin ja ei kait nuo aivan helpolla kastu. Varmaan melko kauan saa sohjossa kahlata että
jalat kastuu. Voisin itselle tuollaiset ostaa.


Sorel Glacierit just
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
9.3x622
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2004
Viestejä: 16672

LähetäLähetetty: 08.11.2016 08:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tähän asti pärjännyt Muck Booteilla, mutta nyt paleltaa jalkoja niissäkin. Ei ole tiukat ja sukatkin pitäisi olla ihan sopivat kenkiin. Jalat kyllä on olleet minun heikko kohta aina......pään lisäksi. Täytyy alkaa etsimään passikenkiä ja jonkinmoinen kahisematon haalari. Näköjään minun pakkaskestävyys heikkenee iän myötä.
_________________
Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 45, 46, 47 ... 54, 55, 56  Seuraava
Sivu 46 Yht. 56

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com