OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Uusi Suzuki Vitara - paras kompromissi metsästäjälle?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 84, 85, 86  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Lahtinen
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 20222
Paikkakunta: Suur-Satakunta

LähetäLähetetty: 09.11.2016 12:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jep

Siinä kun löysi varoitusvaloille selvennykset, niin aika nopeasti selvisi missä "vika" on.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lahtinen
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 20222
Paikkakunta: Suur-Satakunta

LähetäLähetetty: 09.11.2016 12:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olihan se Avensikseen verrattuna tolla aika mukava liikenteessä päästellä, kun alla on vielä uudet nastakumit. Aika moni jäi valoissa viereen sutimaan.

Onkos joku muuten perehtynyt, millä asetuksilla Suzukilla kannattaa syvemmässä hangessa ajaa? Siis josko se talvi oikeasti tulee.

Ainakin joissain kitumaastureissahan kai on sitä hommaa, että pehmeässä lumessa ajettaessa jarrusysteemi on koko ajan jotenkin aktiivisena ja pidempään ajettaessa tulee nimenomaan jarrujen kanssa ongelmia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 5938

LähetäLähetetty: 09.11.2016 12:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Luistonesto pois päältä. Jos on 'lukko'-nappi niin päälle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
suiza
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 31 Lok 2016
Viestejä: 31
Paikkakunta: Itä-Suomi

LähetäLähetetty: 09.11.2016 20:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Selvinnee aikanaan.Edellisessä kulkineessa jarrutettiin sutivaa pyörää,oli tosin etuveto,testailin mäkeen ja meni pidemmälle luistonesto päällä.nii miten lie tässä
suitsassa järjestetty,videoissa ainakin lähtee etenemään ristiriipunnasta.
_________________
Kaikenlaisii kotteroita ajettu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
suiza
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 31 Lok 2016
Viestejä: 31
Paikkakunta: Itä-Suomi

LähetäLähetetty: 09.11.2016 20:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Selvinnee aikanaan.Edellisessä kulkineessa jarrutettiin sutivaa pyörää,oli tosin etuveto,testailin mäkeen ja meni pidemmälle luistonesto päällä.nii miten lie tässä
suitsassa järjestetty,videoissa ainakin lähtee etenemään ristiriipunnasta.
_________________
Kaikenlaisii kotteroita ajettu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rahkonen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tam 2016
Viestejä: 188

LähetäLähetetty: 09.11.2016 22:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lock päällä ja luistonesto pois. Kumpareisessa paikassa (esim. !&%¤# tie, ei lumessa) kandee pitää päällä selvittää ristiriipunnan paremmin. Snow asento on liukkaille, voimakas luistonesto haittaa kun auto uppoaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
suiza
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 31 Lok 2016
Viestejä: 31
Paikkakunta: Itä-Suomi

LähetäLähetetty: 07.12.2016 20:46    Viestin aihe: Ratinsuojus Vastaa lainaamalla viestiä

Ups,oli tarkoitus laittaa tänne.
Onko kukaan hommannut suizaan,tai muuhunkaan peliin ratinsuojusta,tuntuu tässä suizassa kovin liukkaalta ja ohuelta tuo ratti,kävin ostamassa motonetistä kokeeksi suojuksen aitoa nahkaa noin kympin kustansi,muuten tuntui hyvältä mutta aika hölmön näköinen kun se vaan vedetään ratin päälle eikä voi ommella sisäpuolelta kiinni,jää ainakin sentin kaksi rakoa.Googletin suojuksia ja täältä ainakin http://www.tarvikkeet.fi/tuote/1226/ratinsuojukset/ohjauspyoran-nahkasuojus_musta, löytyisi ommeltavia suojuksia.Onko kokemuksia
_________________
Kaikenlaisii kotteroita ajettu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rahkonen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tam 2016
Viestejä: 188

LähetäLähetetty: 19.12.2016 22:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pojat ei oo kuullu, että Vitara on kitumaasturi Laughing Ennustatteko pitkää ikää tälle yksilölle?

https://youtu.be/qsUzYouQMeY
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
latvalaturi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Huh 2004
Viestejä: 454

LähetäLähetetty: 20.12.2016 13:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eipä tuossa vetänyt kuin yksi tai kaksi pyörää. Auto on jo rikki?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Peto
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 10106
Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.

LähetäLähetetty: 20.12.2016 14:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

latvalaturi kirjoitti:
Eipä tuossa vetänyt kuin yksi tai kaksi pyörää. Auto on jo rikki?


Molemmista kulmista näytti vetävän ja välillä vaihtui jopa vetävä puoli, mikä on suurin saavutus mitä nuo "elektroniset luistonestot"
tuossa tilanteessa saa aikaiseksi. Monessa autossa ei toimi tuonkaan vertaa. Oikeita lukkojahan ei ole enää missään.
_________________
Vaikka muu häviää, niin metsästys jää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rahkonen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tam 2016
Viestejä: 188

LähetäLähetetty: 20.12.2016 15:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oliskohan niin, että tasaisella liukkaalla voima siirtyy tasaisemmin kaikille mutta kun on iso kitkaero tai riipunta pito siirtyy lähinnä sinne toiselle vaan. Se mitä ite olen testaillut nousemallla ristikkäin kumpareelle aika agressiivisesti siirtää voimaa sinne pitävälle renkaalle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
latvalaturi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Huh 2004
Viestejä: 454

LähetäLähetetty: 20.12.2016 17:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lock-asennossa kaikki pyörät yrittää pyöriä yhtä kovaa ainakin kun ottaa luistoneston pois. Jos auto ei liiku kaikki neljä pyörää sutii tai moottori sammuu...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jkoiv
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Kes 2007
Viestejä: 1013

LähetäLähetetty: 20.12.2016 20:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hienostihan tuo meni.

Olisi mielenkiintoista tietää nousiko automaattilaatikon öljyn lämmöt tuossa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Peto
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 10106
Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.

LähetäLähetetty: 20.12.2016 22:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

latvalaturi kirjoitti:
Lock-asennossa kaikki pyörät yrittää pyöriä yhtä kovaa ainakin kun ottaa luistoneston pois. Jos auto ei liiku kaikki neljä pyörää sutii tai moottori sammuu...


!&%¤# marjat.
_________________
Vaikka muu häviää, niin metsästys jää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rahkonen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tam 2016
Viestejä: 188

LähetäLähetetty: 20.12.2016 23:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Elikkäs. Elektroninen tasauslukitus. Tasauspyörät avoimet ja voima siirretään pitävälle pyörälle jarrruttamalla sutivaa. Sehän se on Vitarassakin systeemi.

Mites se muka toimis tossa tilanteessa? Järjestelmä jarruttaisi molempia ja siirtäisi molempiin tehoa. Onko mahdollista? Joku ymmärtävä vois valaista paljonko sitä voimaa voi mennä toiselle pyörälle parhaimmillaan vrt. oikea kitkalukko.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 84, 85, 86  Seuraava
Sivu 26 Yht. 86

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com