OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Uusi Suzuki Vitara - paras kompromissi metsästäjälle?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 84, 85, 86  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Ajokki
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 11 Jou 2014
Viestejä: 21
Paikkakunta: Suomi

LähetäLähetetty: 09.09.2017 11:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

YouTubessa jotakin : https://www.youtube.com/watch?v=xEzl-F-SxTE
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
äRPee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 2564

LähetäLähetetty: 09.09.2017 11:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuo nyt on kuitenkin tämä nykykorimalli vaikka 2018 sanotaankin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rahkonen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tam 2016
Viestejä: 188

LähetäLähetetty: 09.09.2017 11:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ne myy edelleen noita Etelä-Amerikassa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Wikke
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Elo 2004
Viestejä: 9458

LähetäLähetetty: 09.09.2017 13:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rahkonen kirjoitti:
Wikke kirjoitti:
Rahkonen kirjoitti:
Grand Vitara on suunnitteilla, mutta ei ole vielä tiedossa tehdäänkö siitä citypeli kytkinnelivetoineen vai perinteisempi.


No eikö se kytkettävä nelikko ole nimenomaan se perinteisempi kuin se kitylärpyttimien vetää sieltä sun täältä silloin kun huvittaa, jos sattuu huvittamaan?

Lueppas uudestaan mitä kirjoitin.
Kytkinneliveto (monilevykytkin,viskokytkin) vs. perinteinen (kytkettävä tai jatkuva).


Luin useampaan otteeseen. Vanha offari kun ei tunne termiä "Kytkinneliveto".

Eikä näköjänsä yhtään mikään hakukonekkaan. Eiyhteen, eikä erilleen kirjoitettuna.

Täten oletin sinun tarkoittavan kytkettävää nelivetoa.

Pahoittelen jos viikonloppusi nyt tämän tähden meni v!tu!ks!...
_________________
Lukutaidoton sukupuolineutraali sateenkaareileva metroseksuaali sinivihreä metropoli kasvispiiperö. Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rahkonen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tam 2016
Viestejä: 188

LähetäLähetetty: 09.09.2017 14:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuskin ☺ Jos puhutaan Grand Vitarasta ja Vitarasta voi tuon ymmärtää väärin mikäli on siihen motivoitunut...Perinteisellä tarkoitin sitä, miten se on GVssä ollut perinteisesti ja kytkimellä viittasin Vitaraan. Googlaamalla kytkin neliveto ensimmäinen osuma on haldex,toinen nelivetoartikkeli jossa sana kytkin mainittu on haldexin ja viskon yhteydessä. Tämä ei mielestäni tuo hirveästi lisäarvoa keskusteluun joten olkoot tässä.

Veikkaan, että monilevytkytkimellä toteutettu neliveto nähdään seuravassa Grand Vitarassa. Mikäli olisi toteutettu jatkuvana/kytkettävänä + momentinmuuntimella kuten aiemmat olisi se virkistävä poikkeus markkinoilla. Quattrokin perustuuu jo useimmiten kytkimeen ja Mersuun ei ole varaa...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jkoiv
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Kes 2007
Viestejä: 1013

LähetäLähetetty: 09.09.2017 18:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

äRPee kirjoitti:
Onko ihan varma että kuljettajan tunnistuspiiri ei sotkeennu turvatyynyn toimintaan, tai sitten haittaakse.
Vyö selän takaa toimii, varmaan purkuautosta lainattu irtosolkikin.

]


Joo tuo tuli itellekin mieleen. Ehkä helpoin hakea romuttamolta vaan irtosolki..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lahtinen
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 20222
Paikkakunta: Suur-Satakunta

LähetäLähetetty: 09.09.2017 18:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos uusi Grand Vitara tulee, niin varmaan aika ratkaisevassa roolissa on hinnoittelu.

Ainakin omalla kohdalla einiingrandvitaran ostopäätökseen vaikutti aika lailla hinta.

Jos markkinoille tulisi vastaavanlainen kiituri isommilla mitoilla ja maltillisella hintanousulla, niin voisin ostaa pihaan toisenkin sukisukin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jkoiv
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Kes 2007
Viestejä: 1013

LähetäLähetetty: 09.09.2017 19:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lahtinen kirjoitti:
Jos uusi Grand Vitara tulee, niin varmaan aika ratkaisevassa roolissa on hinnoittelu.

Ainakin omalla kohdalla einiingrandvitaran ostopäätökseen vaikutti aika lailla hinta.

Jos markkinoille tulisi vastaavanlainen kiituri isommilla mitoilla ja maltillisella hintanousulla, niin voisin ostaa pihaan toisenkin sukisukin.


Joo näin itsekin ajattelen. Varmasti Vitaran suosion tärkeimmät syyt on juuri onnistunut hinnoittelu ja hyvä peruskonstruktio.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rahkonen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tam 2016
Viestejä: 188

LähetäLähetetty: 09.09.2017 20:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jep. Vielä jos kuuluisi pakettiin kattavasti varusteet kuten nyt ollut tapana ja hinta olisi esim. alle 45k niin olisi helppo valinta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jkoiv
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Kes 2007
Viestejä: 1013

LähetäLähetetty: 09.09.2017 21:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rahkonen kirjoitti:
Jep. Vielä jos kuuluisi pakettiin kattavasti varusteet kuten nyt ollut tapana ja hinta olisi esim. alle 45k niin olisi helppo valinta.


Jep just näin. Mitäs muuten luulette että saako tuon pidettyä järjellisissä painoissa bensakoneelle. Nämä nykyajan dieselit ei oikein houkuttele DPF:n EGR:n yms takia.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kenppi
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 10 Syy 2016
Viestejä: 49

LähetäLähetetty: 09.09.2017 21:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

äRPee kirjoitti:
Onko ihan varma että kuljettajan tunnistuspiiri ei sotkeennu turvatyynyn toimintaan, tai sitten haittaakse.
Vyö selän takaa toimii, varmaan purkuautosta lainattu irtosolkikin.


jkoiv kirjoitti:
kenppi kirjoitti:
Ilmeisesti uusi Grand Vitara on tulossa, ja uskoisin että ensi vuoden puolelle menee.

Turvavyön summeria ei saanut muistaakseni ohjelmalla poistettua käytöstä, eikä auton ajotietokoneessakaan tainnut olla sille pois kytkentään asetusta. Yleensä nuo saa hiljaiseksi kun irroittaa penkin alta liittimen, mutta kannattaa varmistaa huollosta ettei ota väärää liitintä irti Wink


Kiitoksia vinkistä! Ottaa tuo heti illalla kokeiluun Very Happy

Täysin varma en ole, kun ei ole kukaan vielä halunnut tuota hiljaiseksi. Isuzussa saa liittimen irroittamalla tuon pois käytöstä, eli turvavyön lukituskappaleesta tulee tunnistin johto penkin alle ja sieltä liitin irti. Jos suzukissa on laitettu samaan liittimeen kuin turvatyynyn johdot niin muuta vaihtoehtoa ei ole kuin katkaista johto.

Pitäisi päästä joskus tutkimaan mutta kun ei ikinään ehi Confused
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kark
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 16 Maa 2016
Viestejä: 27
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: 09.09.2017 21:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ostin sitten tuon Iso Metso- repun......menee huomenna testiin
_________________
I shot Bambi`s mother but I did not shoot Cecil The Lion
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rahkonen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tam 2016
Viestejä: 188

LähetäLähetetty: 11.09.2017 19:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jkoiv kirjoitti:
Rahkonen kirjoitti:
Jep. Vielä jos kuuluisi pakettiin kattavasti varusteet kuten nyt ollut tapana ja hinta olisi esim. alle 45k niin olisi helppo valinta.


Jep just näin. Mitäs muuten luulette että saako tuon pidettyä järjellisissä painoissa bensakoneelle. Nämä nykyajan dieselit ei oikein houkuttele DPF:n EGR:n yms takia.


Oma veikkaus. Sama kone ja nelivetojärjestelmä kuin Vitaraan, pikkusen vaan kokoa lisää autolle. Semmosesta oli spekulaatioita jo jossain. Dieseliä ei ehkä tule?

Täydellisessä maailmassa olis vastaava neliveto kun aiemmin tai ainakin jatkuva neliveto, esim. 1.6-1.8 turbo bensakone ja Aisinin automaattilaatikko Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jkoiv
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Kes 2007
Viestejä: 1013

LähetäLähetetty: 12.09.2017 11:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rahkonen kirjoitti:
jkoiv kirjoitti:
Rahkonen kirjoitti:
Jep. Vielä jos kuuluisi pakettiin kattavasti varusteet kuten nyt ollut tapana ja hinta olisi esim. alle 45k niin olisi helppo valinta.


Jep just näin. Mitäs muuten luulette että saako tuon pidettyä järjellisissä painoissa bensakoneelle. Nämä nykyajan dieselit ei oikein houkuttele DPF:n EGR:n yms takia.


Oma veikkaus. Sama kone ja nelivetojärjestelmä kuin Vitaraan, pikkusen vaan kokoa lisää autolle. Semmosesta oli spekulaatioita jo jossain. Dieseliä ei ehkä tule?

Täydellisessä maailmassa olis vastaava neliveto kun aiemmin tai ainakin jatkuva neliveto, esim. 1.6-1.8 turbo bensakone ja Aisinin automaattilaatikko Smile


Joo tuo olisi aika tiukka paketti. Kenenkähän tekemä muuten tuo nykyisen Vitaran automaattilaatikko on.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rahkonen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tam 2016
Viestejä: 188

LähetäLähetetty: 12.09.2017 12:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jkoiv kirjoitti:
Rahkonen kirjoitti:
jkoiv kirjoitti:
Rahkonen kirjoitti:
Jep. Vielä jos kuuluisi pakettiin kattavasti varusteet kuten nyt ollut tapana ja hinta olisi esim. alle 45k niin olisi helppo valinta.


Jep just näin. Mitäs muuten luulette että saako tuon pidettyä järjellisissä painoissa bensakoneelle. Nämä nykyajan dieselit ei oikein houkuttele DPF:n EGR:n yms takia.


Oma veikkaus. Sama kone ja nelivetojärjestelmä kuin Vitaraan, pikkusen vaan kokoa lisää autolle. Semmosesta oli spekulaatioita jo jossain. Dieseliä ei ehkä tule?

Täydellisessä maailmassa olis vastaava neliveto kun aiemmin tai ainakin jatkuva neliveto, esim. 1.6-1.8 turbo bensakone ja Aisinin automaattilaatikko Smile


Joo tuo olisi aika tiukka paketti. Kenenkähän tekemä muuten tuo nykyisen Vitaran automaattilaatikko on.


Ainakin myyjän mukaan Aisin kun kyselin kestävyydestä, oli sitä mieltä että kestää 500tkm. Olipa totta tai ei tuskin ekana menee Vitarasta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 51, 52, 53 ... 84, 85, 86  Seuraava
Sivu 52 Yht. 86

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com