OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Perussuomalaiset on nyt suosituin puolue
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 106, 107, 108 ... 343, 344, 345  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Henkka.
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Kes 2012
Viestejä: 2546
Paikkakunta: Pirkanmaa

LähetäLähetetty: 25.01.2018 00:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

RiUDE kirjoitti:
et. mutta turhan läpinäkyvää on kuitenkin jauhaminen.

Hmm, tässä keskusteltiin turvapaikkarallin kuastannuksista, ei presidentinvaaleista, mikäli huomasit. Mikä on läpinäkyvää? Enkö saa kertoa mielipidettäni asiaan? Jauhoin kahden viestin verran. Saavatko "oikean" mielipiteen omaavat jauhaa enemmän? Pitääkö minun olla hiljaa?

Toisaalta, sain taannoin ohjeen, että minun kannattaisi olla enemmistön kanssa samaa mieltä kaupunginvaltuustossakin, ettei muut puolueet pidä änkyränä. Melkosta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MikaS
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Maa 2004
Viestejä: 3959

LähetäLähetetty: 25.01.2018 07:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

[quote="RiUDE"]ja tämä ratkeaa raapustamalla vitonen lappuun Laughing[/quote]

Juuri niin pitää tehdä Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
RiUDE
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Maa 2004
Viestejä: 20455
Paikkakunta: Savonlinna

LähetäLähetetty: 25.01.2018 08:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Henkka. kirjoitti:
RiUDE kirjoitti:
et. mutta turhan läpinäkyvää on kuitenkin jauhaminen.

Hmm, tässä keskusteltiin turvapaikkarallin kuastannuksista, ei presidentinvaaleista, mikäli huomasit. Mikä on läpinäkyvää? Enkö saa kertoa mielipidettäni asiaan? Jauhoin kahden viestin verran. Saavatko "oikean" mielipiteen omaavat jauhaa enemmän? Pitääkö minun olla hiljaa?

Toisaalta, sain taannoin ohjeen, että minun kannattaisi olla enemmistön kanssa samaa mieltä kaupunginvaltuustossakin, ettei muut puolueet pidä änkyränä. Melkosta.


äkkseltään katsoen ainakin 50 viimeistä viestiäsi koskee vain ja ainoastaan persuja.
henk koht pidän eittäin surullisena että minkään puolueen aktiivit pesivät harrasteforumeilla.
kuten edellä juuri sanoit, sinut laitetaan muottiin kauounginvaltuustossa ja samoin persut, jos vaalimenestystä joskus tulee. nykypersuilla ei ole mitään mahdollisuutta hallitukseen, kukaan ei suostu teidän kanssa leikkimään.
siinä onkin suomalaisen poliittisen elämän hienous, ja syy ettei ihmisiä oikein kiinnosta.
_________________
Savo suureksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Henkka.
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Kes 2012
Viestejä: 2546
Paikkakunta: Pirkanmaa

LähetäLähetetty: 25.01.2018 09:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

RiUDE kirjoitti:
äkkseltään katsoen ainakin 50 viimeistä viestiäsi koskee vain ja ainoastaan persuja.
henk koht pidän eittäin surullisena että minkään puolueen aktiivit pesivät harrasteforumeilla.

Eikös tämä viestiketju nimenomaan koske sitä? Eikö tähän saa kommentoida? En käsittääkseni ole kirjoittanut aiheesta liiemmin muihin ketjuihin. Miksi muuten itse käyt kirjoittelemassa tähän ketjuun jos ottaa noin koville?

Yritä sinäkin nyt vaan hyväksyä tosiasia, että meitä ei saa tuhottua tai hävitettyä. Olemme tulleet tänne jäädäksemme.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Projakt
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Lok 2016
Viestejä: 2054

LähetäLähetetty: 25.01.2018 09:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

RiUDE kirjoitti:

henk koht pidän eittäin surullisena että minkään puolueen aktiivit pesivät harrasteforumeilla.


Vielä surullisempaa on kaltaisesi palstapoliisit jotka pesivät foorumeilla. Täälläkin on toimiva ylläpito...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MtJ
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tou 2004
Viestejä: 10001

LähetäLähetetty: 25.01.2018 09:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Takkutikka kirjoitti:
MtJ kirjoitti:
Eli sulla on siis agenda karsia pientä osaa menoista ja ajaa mielipidettä, huolimatta siitä faktasta, että sosiaalimenot on luokkaa 25+ miljardia ja kasvaa koko ajan. Julkisen sektorin menot on sellaiset, että tällä julkisella sektorilal voitaisiin hoitaa vaikka 30 miljoonan ihmisen tarpeet.

Mutta maahanmuutto, sehän se on, josta kannattaa ääntä pitää. Kun ei uskalleta katsoa sitä isoa mörköä, niin keksitään semmoinen, josta esson baarin miehet voi olla samaa mieltä. Ne vie meidän naisetkin.
Säästöä pitää hakea jokaisesta asiasta. Tajuatko kuinka isoista rahoista on kyse, jos 35k ihmistä kustantaa +miljardi €? Korkki kiinni kiitos! Mitä jos kaikki sossun elätit alkaa vaatimaan samaa palvelutasoa? Ala tekemään laskutoimituksia tuon pohjalta, niin voi läsähtää tauluun ihan eri luvut....


Mistä sä näitä vedät. Joko sun nk. faktasi ovat vaihtoehtoisia tai et osaa matematiikkaa.
_________________
Jos parturi ajaa parran vain niiltä, jotka eivät itse aja partaansa, ajaako hän silloin oman partansa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
RiUDE
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Maa 2004
Viestejä: 20455
Paikkakunta: Savonlinna

LähetäLähetetty: 25.01.2018 09:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Henkka. kirjoitti:
RiUDE kirjoitti:
äkkseltään katsoen ainakin 50 viimeistä viestiäsi koskee vain ja ainoastaan persuja.
henk koht pidän eittäin surullisena että minkään puolueen aktiivit pesivät harrasteforumeilla.

Eikös tämä viestiketju nimenomaan koske sitä? Eikö tähän saa kommentoida? En käsittääkseni ole kirjoittanut aiheesta liiemmin muihin ketjuihin. Miksi muuten itse käyt kirjoittelemassa tähän ketjuun jos ottaa noin koville?

Yritä sinäkin nyt vaan hyväksyä tosiasia, että meitä ei saa tuhottua tai hävitettyä. Olemme tulleet tänne jäädäksemme.


niin tarkennetaan siis, että olen täysin samaa mieltä kanssasi lähes joka asiassa.
mutta, poliitikko on poliitikko, oli se takki miten päin ja minkä värinen hyvänsä.
heitä minä en kaipaa harrasteforumeille.
_________________
Savo suureksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
vekev
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Jou 2016
Viestejä: 15775

LähetäLähetetty: 25.01.2018 09:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Aiheen nimi:

""Perussuomalaiset on nyt suosituin puolue"""
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Henkka.
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Kes 2012
Viestejä: 2546
Paikkakunta: Pirkanmaa

LähetäLähetetty: 25.01.2018 10:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

RiUDE kirjoitti:
niin tarkennetaan siis, että olen täysin samaa mieltä kanssasi lähes joka asiassa.
mutta, poliitikko on poliitikko, oli se takki miten päin ja minkä värinen hyvänsä.
heitä minä en kaipaa harrasteforumeille.

Niin. Katsoppas tämän ketjun otsikko ja mitä aihetta se käsittelee. Luulin, että tänne saa kirjoittaa omia mielipiteitä. En ole jauhanut aiheesta muualla enkä sotkenut ketjuja. En valitettavasti poista tunnuksiani enkä lopeta kirjoitteluani, olen pahoillani.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
RiUDE
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Maa 2004
Viestejä: 20455
Paikkakunta: Savonlinna

LähetäLähetetty: 25.01.2018 10:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mitä tuota pahoittelet, eihän sellaista kukaan ole pyytänytkään.
totesin vain, että kaltaisesi pkärpäset helposti pilaavat harrasteforumit.
mutta eralle.net nyt on menetetty jo muutenkin, kiitos juuri valitun linjan.
_________________
Savo suureksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Takkutikka
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Lok 2017
Viestejä: 1218

LähetäLähetetty: 25.01.2018 10:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:

Mistä sä näitä vedät. Joko sun nk. faktasi ovat vaihtoehtoisia tai et osaa matematiikkaa.
https://yle.fi/uutiset/3-8487839 Tuoltahan saa noita lukemia esimerkiksi ja noissa ei suinkaan ole kaikkia... Onhan nuista kustannuksista ollut useampaa versiota esillä. Senkus vaan guukkeli käyttöön.

Tuossa vielä lisää tietoa: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000001261557.html
Tässäpä näitä "mun NK. faktoja" Rolling Eyes


Viimeinen muokkaaja, Takkutikka pvm 25.01.2018 11:09, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BaikalIJ54
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Kes 2005
Viestejä: 23921

LähetäLähetetty: 25.01.2018 10:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Henkka. kirjoitti:
Enkö saa kertoa mielipidettäni asiaan? Jauhoin kahden viestin verran. Saavatko "oikean" mielipiteen omaavat jauhaa enemmän? Pitääkö minun olla hiljaa?
Toisaalta, sain taannoin ohjeen, että minun kannattaisi olla enemmistön kanssa samaa mieltä kaupunginvaltuustossakin, ettei muut puolueet pidä änkyränä. Melkosta.

Kuules Henkka, minulle on käynyt Suoimen kunnianarvoisassa ja hienot perinteet omaavassa Kokoomuksessa samoin...että tervetuloa vaan Henkka ammattilaisten joukkoon!
Mitäs Henkka meinaat, kauanko Suomen työmies maksaa julkisen sektorin rallia ja työmiehen selkänahan ruoskintaa?
Oli siinä joskus kuule niin Kokoomuksen kuin SDP:n kunnanämmät naama punaisena, kun aivan sivistynein sanakääntein selvitin heidän aiheuttamansa kunnan kassavirrassa esiintyneet ongelmat.
Henkka, olet sitten änkyrä tai et, mutta Suomen kansantalouden velkaongelmat eivät voi ratkaisuansa saada toimin, joihin olette päätyneet.
Koskas Jyrki tienaaja-Kataisen Kreikka-sijoitukset alkavat lappaamaan rahaa Suomen kansantalouteen? Suomi kuulemma tienaa rahaa Kreikasta? Milloin tienaaminen alkaa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Henkka.
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Kes 2012
Viestejä: 2546
Paikkakunta: Pirkanmaa

LähetäLähetetty: 25.01.2018 10:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

RiUDE kirjoitti:
mitä tuota pahoittelet, eihän sellaista kukaan ole pyytänytkään.
totesin vain, että kaltaisesi pkärpäset helposti pilaavat harrasteforumit.
mutta eralle.net nyt on menetetty jo muutenkin, kiitos juuri valitun linjan.

Tämä ketju käsittelee perussuomalaisia ja tässä on yli 1600 viestiä. Aikamoinen älämölö näytti syntyvän kun kehtasinkin kertoa omia mielipiteitäni. Ja olet tosiaan sitä mieltä, että kaltaiseni p.ersekärpänen pilaa tämän foorumin. Ok.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Henkka.
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Kes 2012
Viestejä: 2546
Paikkakunta: Pirkanmaa

LähetäLähetetty: 25.01.2018 11:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Riude, en ole itsekään seurannut aktiivisesti foorumia enää pariin vuoteen, sillä panin harmikseni merkille, että foorumi on alkanut näivettymään siitä mitä se joskus oli. Tässä asiassa varmaan suurin syy on Facebook ym alustat.

Tässä on kuitenkin pitkä viestiketju otsikolla "Perussuomalaiset on nyt suosituin puolue". Jos käyn kommentoimassa ketjua, niin haluaisin tietää millä tavalla olen ollut pilaamassa tätä foorumia? En tietääkseni ole tunkenut näitä asioita esim. jälleenlataamis- tai optiikkakeskusteluihin?

Mitä tuohon muottiin laittamiseen tulee, niin ei ole pelkoa. Pidän edellisen valtuustokauden suurimpana kunnianosoituksena sitä, kun edellinen kaupunginjohtaja menetti hermonsa ja huusi, että perussuomalaiset ovat pilanneet paikallisen päätöksenteon kokonaan. Se on paljon sanottu. Ottihan se tiettyjä tahoja koville kun yhden miehen valtuustoryhmä kasvoi yhdeksään paikkaan ja asioita jotka eivät kestäneet päivänvaloa alettiin tonkimaan ja tuomaan kuntalaisten tietoisuuteen.

Tähän loppuun pitää vielä todeta, etten ole kumileimasimena valtuustossa, hallituksessa enkä lautakunnissa. Kyllä asioita saa ja pitää kyseenalaistaa ja tarttua epäkohtiin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BaikalIJ54
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Kes 2005
Viestejä: 23921

LähetäLähetetty: 25.01.2018 11:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Henkka. kirjoitti:
Mitä tuohon muottiin laittamiseen tulee, niin ei ole pelkoa. Pidän edellisen valtuustokauden suurimpana kunnianosoituksena sitä, kun edellinen kaupunginjohtaja menetti hermonsa ja huusi, että perussuomalaiset ovat pilanneet paikallisen päätöksenteon kokonaan. Se on paljon sanottu. Ottihan se tiettyjä tahoja koville kun yhden miehen valtuustoryhmä kasvoi yhdeksään paikkaan ja asioita jotka eivät kestäneet päivänvaloa alettiin tonkimaan ja tuomaan kuntalaisten tietoisuuteen.

Tähän loppuun pitää vielä todeta, etten ole kumileimasimena valtuustossa, hallituksessa enkä lautakunnissa. Kyllä asioita saa ja pitää kyseenalaistaa ja tarttua epäkohtiin.

Olen samaa mieltä siitä, että Suomen kunnallispolitiikka on aika mätää. Ketkä kuntanne päätöksenteon itse asiassa pilasivat?
Perussuomalaiset eivät olisi nousseet merkittäväksi poliittiseksi voimaksi Suomessa ilman vanhojen puolueiden keskinäistä kähmintää ja sulle-mulle-politiikkaa. Suomen työmies alkoi saada tarpeekseen jatkuvasta verottamisesta ja selkään ruoskimisesta. Yrittäjillä ei ole Suomessa hymy herkässä. Odotan mielenkiinnolla, koska Suomen Yrittäjät tekevät päätöksen kaikkien yrittäjien toiminnan lopettamisesta ja eikun sosiaaliluukulle vaan kaikki...katsotaanpa, mitä valtiovarainministerinne sanoo? Iiro Viinanen oli hermona siitä hankkeesta 25 vuotta sitten.
Seuraan mielenkiinnolla, miten valtakunnansyyttäjänne käy. Ennustan vastaavan ministerin siunausta kähmivälle valtakunnansyyttäjälle, joka on tuomittu rikoksesta. Vähäisestä rikoksesta, mutta rikos mikä rikos.

Henkka, Uskon ja Toivon tiellä vaan eteenpäin kohti lopullista Suomen talousromahdusta!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 106, 107, 108 ... 343, 344, 345  Seuraava
Sivu 107 Yht. 345

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com