Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.03.2018 13:17 Viestin aihe: |
|
|
Sigamees kirjoitti: | Tapiok kirjoitti: | Harmi kun kukaan ei enää tee niitä SportteriTikan melaperiä uustuotantona alumiinisella petausblokilla T3:een ja TRG:en. |
Se on kyllä onni, ikinä ei ole tehty perää ja etenkin kahvaa joka sopii huonommin käteen. |
Soon juuri näin. Ei ikinään enää tuota perää. _________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.03.2018 13:25 Viestin aihe: |
|
|
Juu, jopa Sakon Targetissa oli parempi vaikka sekin oli kyllä huono. _________________ Kertalaakiyhdistys |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tomy the Hunter Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.03.2018 16:47 Viestin aihe: |
|
|
9.3x622 kirjoitti: | Minulle kyllä tuolta tukki löytyisi. |
Olen samaa mieltä. Mulle menis Raptor.
Kyllä synteettiset tukit ovat monelta osin nykyaikaa. En sano että nämä on parhaita malliltaan, mutta nykyiset materiaalit mahdollistavat vaikka minkälaisen tukin tekemisen. Massiivipuu alkaa olla hiukan katoavaa kansanperinnettä, mutta viiluista liimailtu on enemmän nykyaikaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.03.2018 19:54 Viestin aihe: |
|
|
Tomy the Hunter kirjoitti: | 9.3x622 kirjoitti: | Minulle kyllä tuolta tukki löytyisi. |
Olen samaa mieltä. Mulle menis Raptor.
Kyllä synteettiset tukit ovat monelta osin nykyaikaa. En sano että nämä on parhaita malliltaan, mutta nykyiset materiaalit mahdollistavat vaikka minkälaisen tukin tekemisen. Massiivipuu alkaa olla hiukan katoavaa kansanperinnettä, mutta viiluista liimailtu on enemmän nykyaikaa. |
Voisin harkita Predatoria. _________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|