OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Perussuomalaiset on nyt suosituin puolue
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 115, 116, 117 ... 343, 344, 345  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
TA
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Huh 2014
Viestejä: 2278

LähetäLähetetty: 24.05.2018 18:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

BaikalIJ54 kirjoitti:
tapsakansa kirjoitti:
Sen verran pitää korjata, että Suomen eläkejärjestelmä on osittain rahastoiva. Tämä unohtuu lähes aina, ja lähes kaikilta. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että kukaan ei maksa omia eläkkeitään. Siksi aiemmat polvet ovat määritelleet itselleen suuret edut, maksamatta järjestelmään juuri mitään. Tästä tulee termi pyramidihuijaus.

En mää semmosta Zetoria. Taidan tyytyä ajamaan kesän vanhalla Young-Timer ///Motorsportilla. Näitä ei ole vielä pilattu ahtimilla eikä automaattivaihteistoilla. Cool Edit: käytit sanaa sijoittaa. Sakemannit maksavat näistä maltaita. Jos olisi jossain kaupan.

Sakemannit maksavat maltaita jopa vanhasta Trabista. Joku kertoi, että sen saa nykyisillä 2-Taktöleillä jopa Auspuffitestistä läpitten. En tiedä sen enempää.
Meidän sälli on kanssa sitä mieltä, että isot moottorit pitää autossa olla, kova loota ja muutenkin kunnon tawaraa...tiedä mitä se sillä tavaralla tarkoitti?
Olen suht'samaa mieltä varsinkin turpoista. Automatlådan on minusta wanhemman herrasmiehen låda.


Trabantin öljynkulutus on ihan saman suuruinen mitä pidetään vielä normaalina Audille, 2 dl/100 km.
_________________
Eksyvä ei tietä kysy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vekev
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Jou 2016
Viestejä: 15775

LähetäLähetetty: 24.05.2018 18:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lisää öljy ja tarkasta pentsiini.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras_a
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Hel 2013
Viestejä: 1953

LähetäLähetetty: 24.05.2018 20:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vuokralla asuessa ei saa vetää wc:tä klo 21-08, vaikka kiinteistöveron korotus olisi maksettu vuokrahinnassa.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005693560.html
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vekev
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Jou 2016
Viestejä: 15775

LähetäLähetetty: 25.05.2018 06:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyseinen naapuri voi saada itse häädön, häirinnästä.
Mielen vikainen selkeesti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BaikalIJ54
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Kes 2005
Viestejä: 23921

LähetäLähetetty: 25.05.2018 11:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

TA kirjoitti:
BaikalIJ54 kirjoitti:
tapsakansa kirjoitti:
Sen verran pitää korjata, että Suomen eläkejärjestelmä on osittain rahastoiva. Tämä unohtuu lähes aina, ja lähes kaikilta. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että kukaan ei maksa omia eläkkeitään. Siksi aiemmat polvet ovat määritelleet itselleen suuret edut, maksamatta järjestelmään juuri mitään. Tästä tulee termi pyramidihuijaus.

En mää semmosta Zetoria. Taidan tyytyä ajamaan kesän vanhalla Young-Timer ///Motorsportilla. Näitä ei ole vielä pilattu ahtimilla eikä automaattivaihteistoilla. Cool Edit: käytit sanaa sijoittaa. Sakemannit maksavat näistä maltaita. Jos olisi jossain kaupan.

Sakemannit maksavat maltaita jopa vanhasta Trabista. Joku kertoi, että sen saa nykyisillä 2-Taktöleillä jopa Auspuffitestistä läpitten. En tiedä sen enempää.
Meidän sälli on kanssa sitä mieltä, että isot moottorit pitää autossa olla, kova loota ja muutenkin kunnon tawaraa...tiedä mitä se sillä tavaralla tarkoitti?
Olen suht'samaa mieltä varsinkin turpoista. Automatlådan on minusta wanhemman herrasmiehen låda.


Trabantin öljynkulutus on ihan saman suuruinen mitä pidetään vielä normaalina Audille, 2 dl/100 km.

En mä tommosten Trabien tekniikoista tiedä mitään. Sakemannit vaan maksavat niistä melko summia, koska ne ovat antiikkia. Kaksitahtimoottoreita niissä oli. Ehkä polttoaine ja öljy pitää sekoittaa ämpärissä, tankata Trabi ja lähteä nostalgiaa sekä pröpötystä uhkuvalle ajolle Trabi-miittiin?
Audi on Todellisen Isänmaanystävän Auto. Niitä valmistetaan Baijerissa.
Hyvä moottori kuluttaa öljyä. 0,2 l/100 km on hyvin paljon liikaa, ehkä se oli 0,2 dl/100 km?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TA
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Huh 2014
Viestejä: 2278

LähetäLähetetty: 25.05.2018 13:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

BaikalIJ54 kirjoitti:
TA kirjoitti:
BaikalIJ54 kirjoitti:
tapsakansa kirjoitti:
Sen verran pitää korjata, että Suomen eläkejärjestelmä on osittain rahastoiva. Tämä unohtuu lähes aina, ja lähes kaikilta. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että kukaan ei maksa omia eläkkeitään. Siksi aiemmat polvet ovat määritelleet itselleen suuret edut, maksamatta järjestelmään juuri mitään. Tästä tulee termi pyramidihuijaus.

En mää semmosta Zetoria. Taidan tyytyä ajamaan kesän vanhalla Young-Timer ///Motorsportilla. Näitä ei ole vielä pilattu ahtimilla eikä automaattivaihteistoilla. Cool Edit: käytit sanaa sijoittaa. Sakemannit maksavat näistä maltaita. Jos olisi jossain kaupan.

Sakemannit maksavat maltaita jopa vanhasta Trabista. Joku kertoi, että sen saa nykyisillä 2-Taktöleillä jopa Auspuffitestistä läpitten. En tiedä sen enempää.
Meidän sälli on kanssa sitä mieltä, että isot moottorit pitää autossa olla, kova loota ja muutenkin kunnon tawaraa...tiedä mitä se sillä tavaralla tarkoitti?
Olen suht'samaa mieltä varsinkin turpoista. Automatlådan on minusta wanhemman herrasmiehen låda.


Trabantin öljynkulutus on ihan saman suuruinen mitä pidetään vielä normaalina Audille, 2 dl/100 km.

En mä tommosten Trabien tekniikoista tiedä mitään. Sakemannit vaan maksavat niistä melko summia, koska ne ovat antiikkia. Kaksitahtimoottoreita niissä oli. Ehkä polttoaine ja öljy pitää sekoittaa ämpärissä, tankata Trabi ja lähteä nostalgiaa sekä pröpötystä uhkuvalle ajolle Trabi-miittiin?
Audi on Todellisen Isänmaanystävän Auto. Niitä valmistetaan Baijerissa.
Hyvä moottori kuluttaa öljyä. 0,2 l/100 km on hyvin paljon liikaa, ehkä se oli 0,2 dl/100 km?


Niin on liikaa mutta sanovat että jopa 2 l / 1000 km olisi normaaliksi hyväksyttävä. Se on ihan 2-tahtikoneen öljynkulutus
_________________
Eksyvä ei tietä kysy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Takkutikka
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Lok 2017
Viestejä: 1218

LähetäLähetetty: 25.05.2018 14:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

TA kirjoitti:
BaikalIJ54 kirjoitti:
TA kirjoitti:
BaikalIJ54 kirjoitti:
tapsakansa kirjoitti:
Sen verran pitää korjata, että Suomen eläkejärjestelmä on osittain rahastoiva. Tämä unohtuu lähes aina, ja lähes kaikilta. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että kukaan ei maksa omia eläkkeitään. Siksi aiemmat polvet ovat määritelleet itselleen suuret edut, maksamatta järjestelmään juuri mitään. Tästä tulee termi pyramidihuijaus.

En mää semmosta Zetoria. Taidan tyytyä ajamaan kesän vanhalla Young-Timer ///Motorsportilla. Näitä ei ole vielä pilattu ahtimilla eikä automaattivaihteistoilla. Cool Edit: käytit sanaa sijoittaa. Sakemannit maksavat näistä maltaita. Jos olisi jossain kaupan.

Sakemannit maksavat maltaita jopa vanhasta Trabista. Joku kertoi, että sen saa nykyisillä 2-Taktöleillä jopa Auspuffitestistä läpitten. En tiedä sen enempää.
Meidän sälli on kanssa sitä mieltä, että isot moottorit pitää autossa olla, kova loota ja muutenkin kunnon tawaraa...tiedä mitä se sillä tavaralla tarkoitti?
Olen suht'samaa mieltä varsinkin turpoista. Automatlådan on minusta wanhemman herrasmiehen låda.


Trabantin öljynkulutus on ihan saman suuruinen mitä pidetään vielä normaalina Audille, 2 dl/100 km.

En mä tommosten Trabien tekniikoista tiedä mitään. Sakemannit vaan maksavat niistä melko summia, koska ne ovat antiikkia. Kaksitahtimoottoreita niissä oli. Ehkä polttoaine ja öljy pitää sekoittaa ämpärissä, tankata Trabi ja lähteä nostalgiaa sekä pröpötystä uhkuvalle ajolle Trabi-miittiin?
Audi on Todellisen Isänmaanystävän Auto. Niitä valmistetaan Baijerissa.
Hyvä moottori kuluttaa öljyä. 0,2 l/100 km on hyvin paljon liikaa, ehkä se oli 0,2 dl/100 km?


Niin on liikaa mutta sanovat että jopa 2 l / 1000 km olisi normaaliksi hyväksyttävä. Se on ihan 2-tahtikoneen öljynkulutus
Sehän on nykyiselle sakslaiselle insinöörityölle ihan loistava taidonnäyte tuo öljynkukutus Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vekev
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Jou 2016
Viestejä: 15775

LähetäLähetetty: 25.05.2018 18:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

2l/10000 ois vielä siedettävä, sekin liikaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BaikalIJ54
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Kes 2005
Viestejä: 23921

LähetäLähetetty: 25.05.2018 19:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

TA kirjoitti:
BaikalIJ54 kirjoitti:
TA kirjoitti:
BaikalIJ54 kirjoitti:
tapsakansa kirjoitti:
Sen verran pitää korjata, että Suomen eläkejärjestelmä on osittain rahastoiva. Tämä unohtuu lähes aina, ja lähes kaikilta. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että kukaan ei maksa omia eläkkeitään. Siksi aiemmat polvet ovat määritelleet itselleen suuret edut, maksamatta järjestelmään juuri mitään. Tästä tulee termi pyramidihuijaus.

En mää semmosta Zetoria. Taidan tyytyä ajamaan kesän vanhalla Young-Timer ///Motorsportilla. Näitä ei ole vielä pilattu ahtimilla eikä automaattivaihteistoilla. Cool Edit: käytit sanaa sijoittaa. Sakemannit maksavat näistä maltaita. Jos olisi jossain kaupan.

Sakemannit maksavat maltaita jopa vanhasta Trabista. Joku kertoi, että sen saa nykyisillä 2-Taktöleillä jopa Auspuffitestistä läpitten. En tiedä sen enempää.
Meidän sälli on kanssa sitä mieltä, että isot moottorit pitää autossa olla, kova loota ja muutenkin kunnon tawaraa...tiedä mitä se sillä tavaralla tarkoitti?
Olen suht'samaa mieltä varsinkin turpoista. Automatlådan on minusta wanhemman herrasmiehen låda.


Trabantin öljynkulutus on ihan saman suuruinen mitä pidetään vielä normaalina Audille, 2 dl/100 km.

En mä tommosten Trabien tekniikoista tiedä mitään. Sakemannit vaan maksavat niistä melko summia, koska ne ovat antiikkia. Kaksitahtimoottoreita niissä oli. Ehkä polttoaine ja öljy pitää sekoittaa ämpärissä, tankata Trabi ja lähteä nostalgiaa sekä pröpötystä uhkuvalle ajolle Trabi-miittiin?
Audi on Todellisen Isänmaanystävän Auto. Niitä valmistetaan Baijerissa.
Hyvä moottori kuluttaa öljyä. 0,2 l/100 km on hyvin paljon liikaa, ehkä se oli 0,2 dl/100 km?


Niin on liikaa mutta sanovat että jopa 2 l / 1000 km olisi normaaliksi hyväksyttävä. Se on ihan 2-tahtikoneen öljynkulutus

Onhan se. Tuhannella kilometrilla Volvo pieraisee bentsiiniä 75 litraa noin keskimäärin. 2 litraa öljyä meinaa 2,7 % öljyseosta ja eihän tota määrää ole mun moottorisahassakaan (Stihl).
Volvo imaisee öljyä 1 l/10 000 km. Se meinaa noin 750 litraa bensaa. Öljyä seostuu bensaan näin ollen 0,13 %.
TA, mainitsemasi öljynkulutus vaikuttaa minusta tajuttoman suurelta. Minulla on vain pieni vaatimaton saasteenpoistin Volvon pakoputkessa. Onkos Audissa jokin huipputekninen saasteenpoistin, joka kuluttaa kuitenkin entistä enemmän luonnonvaroja?
Minua aina niin epäilyttää tämä saasteenpoisto. Saaste kun ei poistu, vaan sitä tulee lisää saastetta poistettaessa!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TA
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Huh 2014
Viestejä: 2278

LähetäLähetetty: 25.05.2018 23:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eihän ne kaikki niin paljon kuluta mutta on kuulemma hyväksyttävä normaaliksi öljyn kulutukseksi. Minusta on huono vitsi jos valmistaja hyväksyy jopa 2 l / 1000 km vielä normaaliksi. Eihän semmoiseen tarvitse vaihtaa enää öljyä ollenkaan kun se uusiutuisi 20000 huoltovälillä 8 kertaa. Vaihtaisi vaan suodattimen.
_________________
Eksyvä ei tietä kysy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vekev
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Jou 2016
Viestejä: 15775

LähetäLähetetty: 26.05.2018 06:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Missä autossa tälläinen on hyväksyttynä.
Tietää välttää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Solifer
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Maa 2005
Viestejä: 12963

LähetäLähetetty: 26.05.2018 13:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

vekev kirjoitti:
Missä autossa tälläinen on hyväksyttynä.
Tietää välttää.


Kaikissa VW-konsernin tuotteissa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 34777

LähetäLähetetty: 26.05.2018 14:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niin, niissähän valmistus- ja suunnitteluvirheet ovat ominaisuuksia.
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 5909

LähetäLähetetty: 26.05.2018 14:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olihan tuo öljynkulutus jo aikoinaan Ooppelin 16v-ecotec-koneissa. Niissä oli lisäksi myydessä 120tkm hihnan vaihtoväli. Koneet paukkui. Vaihtoväli ladki 90tkm, tais laskee siitä vielä 60tkm. En oo sen jälkeen natsi-kaaraa ottanut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vekev
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Jou 2016
Viestejä: 15775

LähetäLähetetty: 26.05.2018 17:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Solifer kirjoitti:
vekev kirjoitti:
Missä autossa tälläinen on hyväksyttynä.
Tietää välttää.


Kaikissa VW-konsernin tuotteissa.
2L/1000km vai
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Lainsäädäntö ja politiikka Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 115, 116, 117 ... 343, 344, 345  Seuraava
Sivu 116 Yht. 345

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com