OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Nahan käsittelypalvelua pääkaupunkiseudulla?

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Pienpedot
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Skycaptain



Liittynyt: 21 Elo 2019
Viestejä: 3

LähetäLähetetty: 21.08.2019 13:13    Viestin aihe: Nahan käsittelypalvelua pääkaupunkiseudulla? Vastaa lainaamalla viestiä

Hei, olen yrittänyt kartoittaa mahdollisia palveluja liittyen esim supikoiran nahan käsittelyyn. Kohdealueena pääkaupunkiseutu. Arvostaisin vinkkejä.

Esimerkki case:

- olen paikantanut Supikoiran pesäkolon ja minulla on siellä kamera, nään kun se tulee ja menee
- minulla on ennestään supihattu, joskin toisen ihmisen metsästämä ja tekemä
- jos tuon Supin ampuisin pois kuleksimasta, siitä voisi tehdä hanskat?
- minulla ei ole omaa aikaisempaa osaamista nylkemisestä tai nahan käsittelystä
- voisin opetella aihetta itsekin, mutta täysin internet pohjalta menisi varmasti aika perseelleen Smile
- voisiko hyvän lopputuloksen taata toimittamalla elikon sopivalle pienyrittäjälle?

Onko tällaisia yrittäjiä vielä olemassa? Mieluusti tukisin osaavaa käsityöläistä mikäli siihen on mahdollisuus. Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sigamees
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Mar 2008
Viestejä: 11044

LähetäLähetetty: 21.08.2019 13:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei muuta kun supihatun hankintaan Laughing Metsästysoikeuden pesän alueelle olet varmaan varmistanut?

Nahka alkaa olla käyttökelpoien kun pakkasia alkaa olla.
Kiikalan Raktur taitaa olla lähin muokkaamo.
_________________
Running target!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Skycaptain



Liittynyt: 21 Elo 2019
Viestejä: 3

LähetäLähetetty: 21.08.2019 14:26    Viestin aihe: Kiitos! Vastaa lainaamalla viestiä

Hienoa, kiitos vastauksesta, vaikuttaisi juuri sellaiselta mitä etsin! Smile

Kyselen heiltä minkälaisia konsepteja tarjoavat.

Hmm, niin tosiaan siis nahan laatu on ilmeisesti talvikarvassa parhaimmillaan? Eli siinä mielessä pitäisi malttaa mielensä. Toisaalta aikeeni oli olla niin ovela, että saisin sen kyttäämällä haulikolla. Mikä taas saattaa tarkoittaa huonoa nahan kannalta?...hmm.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Klpr
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Tam 2011
Viestejä: 532
Paikkakunta: Rovaniemi

LähetäLähetetty: 21.08.2019 14:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pisteet Kiikkalan Rakturille. Viime viikolla tuli nahat heiltä ja parasta laatua mihin olen törmännyt.
_________________
sole mikhän.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Pienpedot Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com