OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Laiton uhkaus?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Koirat yleensä
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Waltti
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 21 Hel 2012
Viestejä: 45

LähetäLähetetty: 05.09.2020 12:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

JokuUkko kirjoitti:
Onko riittävän hyvin aidattu piha jos kerran toinen koira pääsee sisään? En sanois et on ihan niin yksiselitteistä...

Kai tuossakin on vähä sama homma ku kattokaupustelija tai joku muu tyrkyttäjä tulee mun pihalle pyytämättä ja ilman lupaa, niin jos se liukastuu hiekottamattomalla pihalla niin kiinteistön omistaja eli minä olen aika heikoilla.


Meidän koirat ei mahdu ulos, mutta supikoiran kokoinen norjanharmaa mahtuu portin ali. Eikä nuo ole kertaakaan menneet lammasaitojenkaan yli vaikka pääsisivät. Eniten tässä harmittaa tuon koiran puolesta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JokuUkko
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Jou 2007
Viestejä: 8404
Paikkakunta: Turku

LähetäLähetetty: 05.09.2020 12:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Waltti kirjoitti:
JokuUkko kirjoitti:
Onko riittävän hyvin aidattu piha jos kerran toinen koira pääsee sisään? En sanois et on ihan niin yksiselitteistä...

Kai tuossakin on vähä sama homma ku kattokaupustelija tai joku muu tyrkyttäjä tulee mun pihalle pyytämättä ja ilman lupaa, niin jos se liukastuu hiekottamattomalla pihalla niin kiinteistön omistaja eli minä olen aika heikoilla.


Meidän koirat ei mahdu ulos, mutta supikoiran kokoinen norjanharmaa mahtuu portin ali. Eikä nuo ole kertaakaan menneet lammasaitojenkaan yli vaikka pääsisivät. Eniten tässä harmittaa tuon koiran puolesta.


Noinhan se on. Mietin vaan et jos tilanne eskaloituu ja sitä oikeudessa puidaan ni miten asiaa ymmärtämättömät tuomarit sitä mahtaa siellä pohtia. Kun suomessa ei oikeen missään tilanteessa päde että "jos kielloista ja esteistä huolimatta teet näin niin se on sitten omalla vastuulla". Vaikka mielestäni pitäisi monessakin tilanteessa päteä...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Koirat yleensä Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Sivu 9 Yht. 9

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com