OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Zodiac Team 68
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Hirven ja peuran metsästys
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Moose
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 26 Hei 2004
Viestejä: 34

LähetäLähetetty: 08.11.2004 19:46    Viestin aihe: Zodiac Team 68 Vastaa lainaamalla viestiä

Miten olette laittaneet maatasopiuhan? Pitkän antennin juurihan on muovitettu kokonaan, mutta väsäsin siihen liittimellä piuhan, mutta kuuluvuus todella huono! Voisikohan ottaa maajohdon yhdestä sivussa olevista ruuveista, eli laittaa liittimellä ruuvinalta? Onkohan minulla yksilö, joka ei tahdo kuulua vai onko tämä UUSIN puhelin näin surkea?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: 23.11.2004 00:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vanha joutu 2 puhelimeksi ja hain kyseisen zodiag puhelimen se on kyl pelannut hyvin eikä mitää moittimista ole kuuluvuuden kanssa ollut lyhyt antenni vaan on paljon heikomppi tehoisempi kuin toi 50cm pitkä.
Takaisin alkuun
Hecu



Liittynyt: 19 Elo 2004
Viestejä: 5
Paikkakunta: Vilppula/Tampere

LähetäLähetetty: 23.11.2004 01:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kaveri kertoi pistäneensä sen piuhan kuulokeliitännän alla olevaan ruuviin ja kuuluu niin helvetin hyvin, puheiden mukaan ainakin 12km. Ajattelin viikonloppuna testailla miten passissa kuuluu tuollaisella virityksellä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Moose
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 26 Hei 2004
Viestejä: 34

LähetäLähetetty: 23.11.2004 12:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joopa joo...Mulla on nyt ollut siitä antenninjuuresta se maapiuha ja kyllä se paikka ja keli melkein enempi tuntuu vaikuttavan kuuluvuuteen, koska välillä olen kuullut naapuriseurojenkin puheet, mutta taas välillä 1km on ollut liikaa? Enpä tiedä piuha on kuitenkin!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Erästelijä13
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 19 Syy 2004
Viestejä: 73
Paikkakunta: Kalajoki

LähetäLähetetty: 04.12.2005 14:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meillä kaksi zodiac team 68 ovat olleet käytössä reilun vuoden ja täytyy kyllä sanoa että paremmin kuulee huutamalla mitä tuolla puhelimella. Ei ole kertaakaan yli kilometriä kuulunut. Ja vielä jos pistää siihen monofonin ja korvakuulokkeen niin kuuluvuus heikkenee.

Puhelimet kävi huollossa mutta ei mitään vaikutusta asiaan. Ei auttanut tuo maataso piuhakaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Moose
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 26 Hei 2004
Viestejä: 34

LähetäLähetetty: 06.12.2005 19:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo no mä taistelin pari syksyä ja sit VASTA kyllästyin?!?! Sain takuuseen uuden erimerkkisen puhelimen ja se on parempi, mutta kuuluvuudeltaan huonompaa en minä ainakaan tiedä, kuin tuo Team 68... Älkää ainakaan metsästyskäyttöön sellasta ostako!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Erästelijä13
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 19 Syy 2004
Viestejä: 73
Paikkakunta: Kalajoki

LähetäLähetetty: 06.12.2005 20:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juu pitää pistää takas huoltoon ku ei niillä kuulu hyvä jos 500m sillain että saa jotain selvää.

Mites muuten sait takuusen erimerkkisen puhelimen Moose?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Moose
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 26 Hei 2004
Viestejä: 34

LähetäLähetetty: 07.12.2005 00:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

2 kertaa takuuhuolloista tulleena kone ei vieläkään kuulunut, niin menin sinne liikkeeseen mistä olin ostanut (takuu oli ummessa jo) ja sanoin niille, että mitä tehdään, kun ei tämä prkl kuulu (olin varautunut maksamaan väliä toiseen uuteen erimerkkiseen koneeseen), mutta sain sen ilman välirahoja...tosin Zontiainen maksoi 2004 alkusyksystä 350eur...eli takkiin tuli kuiteskin tavallaan. Myyjä sopi (ilmeisesti) maahantuojankanssa vaihdosta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Saantimies



Liittynyt: 21 Jou 2004
Viestejä: 4

LähetäLähetetty: 08.12.2005 03:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hommatkaa pamppuantenni adapterillä,niin johan alkaa kuulua paremmin kuin muilla puhelimilla ja maapiuha kuulokkeen alaruuvista kiiinni.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kahtto1
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Hei 2005
Viestejä: 1706

LähetäLähetetty: 26.12.2005 22:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minulla on se halvempi malli ja ihan hyvin se pelitti, parempi antenni tosin täytyy ostaa. Säätäkää vaan ne lähetystehot isommalle, niin pitäisi kuulua.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MustaRuuti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Maa 2004
Viestejä: 722
Paikkakunta: Merikarvia/Pori

LähetäLähetetty: 27.12.2005 02:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä



Itellä ollut myös kuuluvuuden kanssa ongelmia...Vieläkään en luota tuohon vehkeeseen 100%..
Ongelmana lähinnä oli/on se että muut kuulevat hyvin juttuni,mutta minä en kuule muitten juttuja yhtään taikka sitten jutut kuuluu pätkimällä "päläpälä"..präät präät...jne jne..
Ton ongelman kanssa on tullut tapeltua..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kettu
***


Liittynyt: 13 Huh 2004
Viestejä: 6328
Paikkakunta: Avohakkuu

LähetäLähetetty: 02.10.2006 16:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nyt kun asia alkaa olla ajankohtainen, niin laitapa MustaRuuti tai joku muu tarkempi kuva mistä tuo maatasopiuha on kiinni ja miten.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
Metsämies-91
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 30 Syy 2006
Viestejä: 61

LähetäLähetetty: 03.10.2006 16:17    Viestin aihe: tehoantenni Vastaa lainaamalla viestiä

eikös teho antenni olisi kova sana!! Mulla on sellanen, ja pirun hyvin kuuluu...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
impe
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Lok 2004
Viestejä: 600
Paikkakunta: Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 13.10.2006 17:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kannattaako toi maasuuntapiuha laittaa ennemmin tohon antennin juureen vai tuonne kuulokeliitännän alla olevaan ruuviiin? Onko mitään vaikuttavaa merkitystä? Helpommin ainakin sopisi tonne ruuvin alle mutta kuuluvuudesta en sitten tiedä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MustaRuuti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Maa 2004
Viestejä: 722
Paikkakunta: Merikarvia/Pori

LähetäLähetetty: 14.11.2006 13:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Maatasopiuha oli antennin juuresta kiinni, ei hyötyä!

Nyt siirsin maatasopiuhan kuulokeliitännän alaruuvista ja yritän sitä kautta saada maadotuksen rungosta, jospa nyt pelittäisi.

Olen jopa isä ukolleni asiasta maininnut että puhelimet vaihtoon ja paremmat tillalle niin turhaan sitä on tyhjää tynnyriä kolistellut.

mutta testataan tuo uusi viritys nyt ensin kenttäkokeissa.
_________________
Pellon laitaan kuljin.Lukon suljin,olin huoleton.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Hirven ja peuran metsästys Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Sivu 1 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com