OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Wouxun vhf ?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Sigamees
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Mar 2008
Viestejä: 11045

LähetäLähetetty: 17.08.2016 07:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla on kg-819, kompakti helppokäyttöinen pieni puhelin joka kuuluu hyvin. MUTTA, purkaa akun ajan myötä ja laturit hajoaa jatkuvasti, kolmas laturi mulla ja sekään ei enää kesän seisokin jälkeen pelaa Evil or Very Mad
_________________
Running target!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
luksa
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 15 Lok 2011
Viestejä: 65
Paikkakunta: P-savo

LähetäLähetetty: 02.11.2017 19:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Saako tuohon wouxun 819 näpyteltyä pmr446 taajuudet mitenkään? Pelkkään kuunteluun tartteisin yhden taajuuden.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Coltiainen
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Hel 2007
Viestejä: 303

LähetäLähetetty: 02.11.2017 19:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei saa. PMR Wouxung 819 on valmistettu 400-500MHz taajuuksille, 66MHz KG819 taas alemmille taajuuksille. Osta suosiolla ns. dualbanderi, esim. KG-UVD2/L74. Sillä pystyy jotenkin kuuntelemaan PMR taajuuksia, muttei kuitenkaan lähettämään ko. taajuudelle muutein kuin antennia vaihtamalla. Molempien taajuuksien antennit tulevat mukana.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Valto.
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Kes 2014
Viestejä: 2969

LähetäLähetetty: 25.07.2020 01:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

https://rxtx.fi/radiot/rha68/wouxun-kg-968-rha68-pro-bluetooth-optimoitu-1

Onko kokeneemmilla käyttäjillä kokemuksia linkin paketista? Pystyisi käyttämään vhf ja puhelinta yhdellä langattomalla korvanapilla ja saisi vähän kovemman lähetystehon kuin noissa käsikapuloissa yleensä. Merkkinä tuo wouxun vähän epäilyttää, mutta ominaisuuksien puolesta vaikuttaisi pätevältä vehkeeltä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Bertoni
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Huh 2004
Viestejä: 113

LähetäLähetetty: 06.10.2020 20:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

RT/XT:n Wouxun 819 paketti on viime syksyn kokemusten perusteella OK paketti joten uskoisin tämänkin olevan toimiva paketti. Mikä on tuon 10 W:n lähetystehon tarkoitus? Ymmärtääkseni tehon nosto 5 W => 10 W ei kaksinkertaista muuta kuin akun kulutuksen. Lähetysteho ei käsittääkseni kaksinkertaistu.
Lisäksi onko siitä hyötyä että muut ehkä kuulevat sinua mutta sinä et muita. Etkä välttämättä tiedä kuulevatko muut. Kännykkäkin on käytettävissä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Borussia Pool
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Lok 2015
Viestejä: 564
Paikkakunta: Turku

LähetäLähetetty: 06.10.2020 20:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Valto. kirjoitti:
https://rxtx.fi/radiot/rha68/wouxun-kg-968-rha68-pro-bluetooth-optimoitu-1

Onko kokeneemmilla käyttäjillä kokemuksia linkin paketista? Pystyisi käyttämään vhf ja puhelinta yhdellä langattomalla korvanapilla ja saisi vähän kovemman lähetystehon kuin noissa käsikapuloissa yleensä. Merkkinä tuo wouxun vähän epäilyttää, mutta ominaisuuksien puolesta vaikuttaisi pätevältä vehkeeltä.


Seniori on vaihtanut kaksi Lafayettea samaan aikaan, kun itse olen pärjännyt yhdellä halpis-Wouxunilla.
Särisee välillä mutta kuulee kanssa jahtaajat kaukaakin, lähetysteho ei yllä ihan yhtä kauas.
_________________
Long-term travel changes people, almost always for the better
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 5909

LähetäLähetetty: 06.10.2020 20:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hmm. miksä sitä sanoisi...metästyskaveriln kommentointia. Oli tyytyväinen Wouxhoniin -muutaman vuoden. Vertasi meijän wanhoihiin Lafan 4siin...
Pisti tänä vuonna wouxhinit ser-jätteeseen ja hommas Genzon.
Pahoittelen, että takavuosina jaoin kehuja. Toki voi olla yksilöeroja kun kinkki.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 5909

LähetäLähetetty: 06.10.2020 20:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Borussia Pool kirjoitti:
Valto. kirjoitti:
https://rxtx.fi/radiot/rha68/wouxun-kg-968-rha68-pro-bluetooth-optimoitu-1

Onko kokeneemmilla käyttäjillä kokemuksia linkin paketista? Pystyisi käyttämään vhf ja puhelinta yhdellä langattomalla korvanapilla ja saisi vähän kovemman lähetystehon kuin noissa käsikapuloissa yleensä. Merkkinä tuo wouxun vähän epäilyttää, mutta ominaisuuksien puolesta vaikuttaisi pätevältä vehkeeltä.


Seniori on vaihtanut kaksi Lafayettea samaan aikaan, kun itse olen pärjännyt yhdellä halpis-Wouxunilla.
Särisee välillä mutta kuulee kanssa jahtaajat kaukaakin, lähetysteho ei yllä ihan yhtä kauas.

Mielenkiintoista. Kun itsellä 2 kpl Lafa4sta ja veljillä toiset 2. Noilla ikää sen 10+ vuotta, ja toimii edelleen. Samaan aikaan Hunter68 hankkineet ovat hommanneet uusia akkuja tai vaihtaneet koko vhfää.
Mikähän lienee erona...? Tosin mulla kokemusta vaan noista 4 Lafa4sta..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Borussia Pool
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Lok 2015
Viestejä: 564
Paikkakunta: Turku

LähetäLähetetty: 06.10.2020 20:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

veetee kirjoitti:
Borussia Pool kirjoitti:
Valto. kirjoitti:
https://rxtx.fi/radiot/rha68/wouxun-kg-968-rha68-pro-bluetooth-optimoitu-1

Onko kokeneemmilla käyttäjillä kokemuksia linkin paketista? Pystyisi käyttämään vhf ja puhelinta yhdellä langattomalla korvanapilla ja saisi vähän kovemman lähetystehon kuin noissa käsikapuloissa yleensä. Merkkinä tuo wouxun vähän epäilyttää, mutta ominaisuuksien puolesta vaikuttaisi pätevältä vehkeeltä.


Seniori on vaihtanut kaksi Lafayettea samaan aikaan, kun itse olen pärjännyt yhdellä halpis-Wouxunilla.
Särisee välillä mutta kuulee kanssa jahtaajat kaukaakin, lähetysteho ei yllä ihan yhtä kauas.

Mielenkiintoista. Kun itsellä 2 kpl Lafa4sta ja veljillä toiset 2. Noilla ikää sen 10+ vuotta, ja toimii edelleen. Samaan aikaan Hunter68 hankkineet ovat hommanneet uusia akkuja tai vaihtaneet koko vhfää.
Mikähän lienee erona...? Tosin mulla kokemusta vaan noista 4 Lafa4sta..


En tiiä, mut meijän ukkon Lafayettet ei ole kestäneet. Kaikilla muilla seuran jäsenillä oikeinkin hyvin mutta seniorin puhelimissa kokoajan vikaa ja häiriöitä.
_________________
Long-term travel changes people, almost always for the better
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 5909

LähetäLähetetty: 06.10.2020 20:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onko Lafan4 vaiko 5-mallia?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Borussia Pool
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Lok 2015
Viestejä: 564
Paikkakunta: Turku

LähetäLähetetty: 06.10.2020 21:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

veetee kirjoitti:
Onko Lafan4 vaiko 5-mallia?


Ei mitään tietoa, täytyy huomenna kysyä.
_________________
Long-term travel changes people, almost always for the better
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
veetee
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Maa 2004
Viestejä: 5909

LähetäLähetetty: 06.10.2020 22:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuli mieleen myös kinkkien akut...
fillarissa oli wouxhunin vastine Magicshine, pari kappaletta. Luvatut valotehot oli ' kiinanlumeeneita' , samaten akkujen kestot. Tuli kalliimmaksi. Nyt on Lupine.
Olis tullu halvemmaks ottaa heti ( kuten vhfssä Lafat).
Oppirahat on maksettava..,
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
taulunpuhkoja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 331

LähetäLähetetty: 07.10.2020 07:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sigamees kirjoitti:
Mulla on kg-819, kompakti helppokäyttöinen pieni puhelin joka kuuluu hyvin. MUTTA, purkaa akun ajan myötä ja laturit hajoaa jatkuvasti, kolmas laturi mulla ja sekään ei enää kesän seisokin jälkeen pelaa Evil or Very Mad


Sama huomio. Akku tyhjenee alta aikayksikön, jos paikallaan kiinni olevassa laitteessa kiini. Genzo vaan pelaa.......

Mutta, hyvin kuuluu tuo kg-819.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Valto.
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Kes 2014
Viestejä: 2969

LähetäLähetetty: 07.10.2020 07:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Bertoni kirjoitti:
RT/XT:n Wouxun 819 paketti on viime syksyn kokemusten perusteella OK paketti joten uskoisin tämänkin olevan toimiva paketti. Mikä on tuon 10 W:n lähetystehon tarkoitus? Ymmärtääkseni tehon nosto 5 W => 10 W ei kaksinkertaista muuta kuin akun kulutuksen. Lähetysteho ei käsittääkseni kaksinkertaistu.
Lisäksi onko siitä hyötyä että muut ehkä kuulevat sinua mutta sinä et muita. Etkä välttämättä tiedä kuulevatko muut. Kännykkäkin on käytettävissä.

Minä en ole näistä niin tarkasti perillä, mutta sen tiedän että hyvällä antennilla ja maatasolla saa kuuluvuuttakin paremmaksi. Eli omiin vehkeisiin voi vaikuttaa, kavereiden vehkeisiin ei. Siksi mielellään laittaisi lisää lähetystehoa, että muut kuulee mahdollisimman hyvin. Lähinnä ajattelen metsästyksenjohtajan roolissa, että tärkein että muut kuulee minut, minä voin sitten tarvittaessa soitella perään ja varmistella sainko kuittausta tai kysellä muilta että kuulikohan se. Väliltä voi joku välittää tietoa että onko mennyt perille. Mutta joskus voi olla kiire saada tieto liikkeelle ja mitä nopeammin ja tehokkaammin tieto liikkuu tarvittaessa alueen laidasta toiseen, nii sitä parempi tehokkaan ja turvallisen metsästyksen takia. Näin minä sen ajattelen. Eli jos annetaan käsky että ei ammuta, niin se pitää mennä kerrasta joka ukolle ennen kuin joku ehtii jo puristaa. Jos jää epäselväksi, niin sitten aletaan varmistelemaan menikö tieto kaikille.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JapiTre
Kanta-asiakas


Liittynyt: 15 Lok 2012
Viestejä: 2090
Paikkakunta: Häme

LähetäLähetetty: 07.10.2020 10:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

taulunpuhkoja kirjoitti:
Sigamees kirjoitti:
Mulla on kg-819, kompakti helppokäyttöinen pieni puhelin joka kuuluu hyvin. MUTTA, purkaa akun ajan myötä ja laturit hajoaa jatkuvasti, kolmas laturi mulla ja sekään ei enää kesän seisokin jälkeen pelaa Evil or Very Mad


Sama huomio. Akku tyhjenee alta aikayksikön, jos paikallaan kiinni olevassa laitteessa kiini. Genzo vaan pelaa.......

Mutta, hyvin kuuluu tuo kg-819.

Mulla ei ole laturi vielä korkannut. Kolmas kausi kg-819:llä lähdössä.
En pidä laturia sähköissä muuta kuin lataamisen ajan ja nappaan laturin seinästä. Akku purkautuu itsekseen pikku hiljaa, mutta olen koittanut muistaa ylläpitoladata akkua keväällä/kesällä silloin tällöin.
Akku kestää viikonlopun hirvijahdit valoisaan aikaan yhdellä latauksella.
Hintaisekseen hyvä peli.
_________________
V*tuttaa, sano kettu pihlajanmarjoista...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Sivu 5 Yht. 6

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com