Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Korpraali.kanki
|
Lähetetty: 22.03.2025 13:57 Viestin aihe: riistakamerat |
|
|
Nykyään kun burrelilla on myös tuo appi mihin kuvat tulee jne mutta ihmettelen että miksi ei pysty katsomaan ns livekuvaa vieläkään kuten esim reolink kameroilla joka mielestäni pesee normi riistakamerat 100-0
reolink pystyy kaikkeen samaan kuin esim burrel mutta lisänä kun saan ilmoituksen että liikettä havaittu niin pystyn samantien avaamaan livekuvan mitä tapahtuu ja jos siitä vain nopeasti käveli elukka ohi ilman että kerkeän avata voin katsella tallenteista että mitä tapahtui.. ja kaikki yhden apin takana ilman s-posti viestejä
burrel ------> pystyn pyytämään että lähetä kuva tekstiviestillä jos mitään ei esim tapahdu ja haluan tarkastaa vaikka onko esim loukku lauennut kameran huomaamatta itsekseen tai jotain muuta vastaavaa.. mielestäni aika pröööt laite verrattuna reolink
korjatakaa toki jos olen väärässä tuo minun kamera on about 2v vanha että joko uudemmissa pystyy vai onko joku toinen merkki parempi. ennen ajattelin että burrel on riistakameroiden cadillac mutta ei nykyään |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
rausku Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.03.2025 17:09 Viestin aihe: |
|
|
Reolinkin aattelin tässä laittaa kun on useampi noita suositellut. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Korpraali.kanki
|
Lähetetty: 23.03.2025 14:29 Viestin aihe: |
|
|
rausku kirjoitti: | Reolinkin aattelin tässä laittaa kun on useampi noita suositellut. |
suosittelen vahvasti ja pystyt puhumaan siihen jos joku toinen sitä eim räplää ja se tunnistaa erikseen ihmisen muodon ja ilmoittaa että henkilö havaittu jne ja etänä pystyt kääntämään jopa katselukulmaa. toki onhan tuo hieman hintavampi
äkkiseltään voisi luulla että olen reolinkin mainosmies mutta tosiaan molemmat kamerat omistan ja jos lisää hankin niin en edes harkitsisi burrelia |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|