Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
fw71 Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Maa 2006 Viestejä: 1271 Paikkakunta: pohjanmaa
|
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Gerberos Kanta-asiakas
Liittynyt: 22 Syy 2008 Viestejä: 3747 Paikkakunta: E-savo
|
Lähetetty: 24.03.2025 09:46 Viestin aihe: |
|
|
Ahaa. Onkohan tuo muokkaaminen tapahtunut kumminkin sotien jälkeen, ainakin uskoisin. Juuri samanlainen on kuin linkissä. Tuon Palokankaan kirjoja täytyykin silmäillä. Kiitos tästä.
Joku perversio mulle on kasvanut kaikkiin kehnompiin aseisiin. Ja oikeastaan joko niin että ase on alkuperäiskuntoinen tai ainakin lähes, tai joku sysipasca vehe on viilattu kunnolla iskuunsa. Tämä saattaa jäädä ihan täälläisekseen. On tietty vaihtoehto, että teen perän, lyhennän vähän piippua, ymppään vaimentimen jos vahvuus riittää, ja istutan punapisteen. Jo vain olis kone siinä. Mutta tällä on tietty tunnearvo, joten saattaa jäädä näin. Onhan tuota kaapissa vaihtoehtoja muutenkin millä sorkalle lähteä.
Jotain bladea tmv vois kokeilla ladata. Nuo sakon lyijypäät on vähän mitä on. Kyllä niillä henki pakenee, mutta kumminkin. Osa on niin mustuneita että pitää lasit päässä ainakin ampua radalla ne pois. Miltä vuos kymmeneltä lie.
Onko jollain valmista lähtökohtaa millä vois vaikka bladea lähteä lataamaan? Blade 14,9g, ja paanasen kirjassa norman 15g fmj:lle 3,5g N140, mutta fmj varmaan pehmeempi, joten onko 3,5g vähän liikaa mahdollisesti? 3,3g ehkä? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Wikke Kanta-asiakas
Liittynyt: 09 Elo 2004 Viestejä: 9632
|
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|