OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Sastan Sotka

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Unforgiven
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Tou 2005
Viestejä: 2819

LähetäLähetetty: 03.09.2006 14:56    Viestin aihe: Sastan Sotka Vastaa lainaamalla viestiä

Kokemuksia/mielipiteitä otsakkeen mukaisesta puvusta? Tietoa EXP-kalvosta?

Olisi kohtuuhintaan tarjolla...passipuvuksi ja syksyisille vesillä lähinnä ajattelin Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
HK:n musta
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 17 Elo 2004
Viestejä: 33
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: 04.09.2006 18:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ostin 2 vkoa sitten 139 eurolla ko. puvun Helsingistä. Pari kertaa olen testaillut.

+ Taskujen määrä ja sijainti hyvä
+ Huppu
+ Ventilaatiot riittävän isot
+ Hinta
+ Takin / housujen säädöt ok

- Suihkutestissä (5 min kohtuullisella paineella suihkun alla seisoskellen) molemmille olkapäille tuli vajaa puolisen desiä vettä saumoista. Gore-kuoritakkini pitää paremmin

Millaisia kokemuksia muilla? Miten vesitiivis puvun pitäisi pitää? Olla täysin vesitiivis? Question

HK
_________________
"25 a§
Rauhoittamattomat linnut ovat rauhoitettuja seuraavasti:"
- Metsästysasetus (666/93)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
juisii
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Elo 2006
Viestejä: 108

LähetäLähetetty: 07.09.2006 12:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuollaista olen itsekin katsellut... Mistäpä tuohon hintaa sait ? Budgetsport ? siellä näytti olevan, mutta kokona vähintäänkin kohtuullinen XXXL... hmpf...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vintilä



Liittynyt: 22 Hel 2006
Viestejä: 6

LähetäLähetetty: 08.09.2006 11:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minulla on Sastan sotka-puku ollut pari syksyä käytössä. Puku hengittää huomattavasti paremmin kuin mikään gore-puku, mutta veden pitävyys ei ole aivan yhtä hyvä. Minä olen puvusta tykännyt, on kevyt, hyvin "hengittävä" ja ainakin minulle vedenpitävyys on riittävä.

Oikeastaan pahin miinus tulee kankaasta, heti ensi syksyn jälkeen piti laittaa sastalle korjattavaksi. Kangas ei kestä kovempaa käyttöä, minulla housut korjattu itse moneen kertaan. Toivottavasti sasta olisi vaihtanut nykyisiin pukuihin paremman kankaan. Toisaalta sitä peruja on puvun keveyskin, microkuitu kangas on kevyttä, mutta ei taida kestää kovaa kulutusta. Pian näkee pitääkö huosut enää ollenkaan vettä.

On minulla toinenkin sastan gore-puku, mutta sen käyttö on jäänyt aika vähälle, puhtaasti passipukuna olen sitä käyttänyt, silloin kun ei tartte liikkua.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Novaman
Kanta-asiakas


Liittynyt: 09 Huh 2004
Viestejä: 208
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: 08.09.2006 11:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

HK:n musta kirjoitti:

- Suihkutestissä (5 min kohtuullisella paineella suihkun alla seisoskellen)
HK

Olen aina ihmetellyt, miksi takki päällä pitää mennä suihkuun. Miksi takin pitäisi kestää suihkuveden paine. No koehan se on muiden joukossa. Itse olen metsästänyt noin 44v. Tänä aikana ei ole ollut kuin pari kertaa, että on joutunut olemaan liikekannalla rankkasateen aikana. Ei nekään ole olleet suihkun paineen veroisia vesisateita.
Joku saattaa nyt hermostua, mutta en ymmärrä näitä suihkutestejä. Ugh.
_________________
Varis on aina haulipanoksen arvoinen
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
HK:n musta
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 17 Elo 2004
Viestejä: 33
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: 11.09.2006 18:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Novamanille: Ainakin täällä Helsingissä satoi kesän aikana noin 3 pisaraa. Aika huono testi sekin on Laughing Eli idea on löytää ylhäältä tulevaa vettä haluamaansa aikaan. Idea

Budgetista tosiaan löysin joku 5 pv Hesarin ilmotuksen jälkeen. Sattui olemaan itselle sopivaa ämmä-kokoa vielä.

-HK
_________________
"25 a§
Rauhoittamattomat linnut ovat rauhoitettuja seuraavasti:"
- Metsästysasetus (666/93)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Akez
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 17 Syy 2005
Viestejä: 100
Paikkakunta: Keski-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 11.09.2006 18:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

paljonko olette maksaneet kyseisestä puvusta?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com