Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
isopahasika Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 12.10.2006 17:22 Viestin aihe: mistä mywayhin karttoja |
|
|
olen yrittänyt löytää osoitetta josta tracker mywayhin sai aikaisemmin ladattua karttoja, mutta enpä löydä enää linkkiä trackerin kotisivujen kautta,koska ne ovat uudistuneet.muistaakseni niitä sai ladattua genimapilta aikaisemmin mut eipä oo ollut ainakaan nokiaan muutamaan päivään saatavilla??? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
hlohi Kanta-asiakas
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 13.10.2006 23:15 Viestin aihe: |
|
|
olen jo aikaisemmin rekistöröitynyt ja karttatiiliä on vielä jäljellä, mutta noilla sivuilla vain tulee että aktivoi lisenssi tai osta lisää ruutuja oisko ohjelma vähän genimapilla vähän sekaisin??? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tapani.Harju Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 22.10.2006 13:55 Viestin aihe: myvay |
|
|
Eikö ole kaikista helpointa kun kyseisellä alueella pistät Myway meri ja maaston päälle ja sieltä karttojen lataus päälle tulee alueet automaattisesti gpsääsi niin minä olen tehnyt. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
Lähetetty: 26.10.2006 20:14 Viestin aihe: |
|
|
ostin lisää vielä 1000 tiiliä juuri noilta sivuilta varmuuden vuoksi enkä vieläkään pääse lataamaan karttoja netistä olisi vaan paljon helpompaa ladata kerralla koko metsästys tienoo netistä kuin, että lataisin puhelimella??? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Henri_V Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 06.11.2006 15:34 Viestin aihe: |
|
|
Saako tuohon mywayhin työnnettyä mitään muuta karttaa? Esim. tietokoneella skannaamalla paperikartasta, johon on valmiiksi piirretty metsästysalueen rajat, skannauksen jälkeen muuttaisi formaatin oikeaksi ja ei muuta kun puhelimeen.. Onko tälläinen mahdollista vai onko ainoa keino ladata karttatiilet netin kautta tai suoraan puhelimella? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|