OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Beavertail Hi Poweriin

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Aseiden rakentaminen ja huolto
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
bhp
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 13 Huh 2004
Viestejä: 46

LähetäLähetetty: 22.07.2004 21:08    Viestin aihe: Beavertail Hi Poweriin Vastaa lainaamalla viestiä

Tiedoksi kaikille peukalonhangan teippaajille,
Jenkkilästä saa muovisen beavertailin Browning Hi Poweriin.
Ostin, tuli vähän alle 2 viikossa suoraan postiluukusta ja toimii.

http://www.comkydex.com/shootprod/index.html
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Iso-P
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 53

LähetäLähetetty: 23.07.2004 11:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitti vihjeestä. Tilasin just.
_________________
- -
"Ite kun tekee, niin saa sellasen kun tulee!"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti AIM Osoite
Tonit
Vieras





LähetäLähetetty: 27.07.2004 15:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ite pistin myös tilauksen menemään. On pari kertaa ollu ihan verillä asti toi toinen käsi.
Takaisin alkuun
Tonit
Vieras





LähetäLähetetty: 06.08.2004 12:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No niin saapui tuo majavan häntä pari päivää sitten ja eilen olin sitä kokeilemassa. Testauksen tulos on, että lentää romukoppaan tuo muovipalanen samantien. Tuo ohut kydex on niin taipuisaa, että painoin sitä normaali pistooliotteellani ylöspäin jolloin beawertailin pohja osui jo vasaraan. Tästä oli seurauksena se, että luistin liike hidastui (koska tarvittiin enemmän voimaa, että luisti pääsi taka-asentoon asti) ja usein täydellä lippaalla tuli häiriöitä. Lisäksi ampumakättäni alkoi jomottamaan peukalon toisen nivelen tietämiltä aika lailla. Lisäksi sen muovirimpulan pohjassa on jo vekit vasarasta. Että en suosittele kenellekkään, metallia beawertailin olla pitää, hukkaan heitetyt 25$.
Takaisin alkuun
Iso-P
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 53

LähetäLähetetty: 06.08.2004 14:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minulla toimi ihan ok. Muotoilin ensin peukalonhangankohtaa dremelillä ja liimasin grippiä koko takaosaan. Ase tuntuu myös sopivan omaan käteeni paremmin, kun kahva on suurempi.

Eilen lyhyessä tunnin ampumasessiossa toimi hyvin, mutta aseessa oli hieman "muovinen" tuntu. Ilmeisesti lärpykkä joustaa ammuttaessa. Täytyypä katsoa, miten kestää viikonlopun kisoissa.
_________________
- -
"Ite kun tekee, niin saa sellasen kun tulee!"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti AIM Osoite
Tonit
Vieras





LähetäLähetetty: 06.08.2004 16:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Toivottavasti toimii kisoissa. Omani otan juuri kisoihin pois, onneksi kävin testaamassa ennen kisoja. Sipooseenko olet Iso-P tulossa?

Ote tosiaan tuntui ihan hyvältä, vaikka itselläni kahvan koko ei kasvanut, koska Pachmayrin kumikahvat on muutenkin niin paksut. En tuon beavertailin kanssa saanut Pachmayrin kahvan takapalasta enää kiinnitettyä ja tuon Beverin paksuus oli noin sama. Itse veikkaan, että jos muotoilisin tuota lisää peukalon kohdalta menisi se vain helpommin ylöspäin, kun ainevahvuus pienenisi jo entisestään.

Jenkeissä moni on tehnyt niin, että ottaa tuosta vasaran takaosasta pätkän pois. Tällöin mitään beveriä ei tarvita. Täytyy varmaan itse tehdä samoin.
Takaisin alkuun
bhp
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 13 Huh 2004
Viestejä: 46

LähetäLähetetty: 11.08.2004 16:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse laitoin sen Pachmayrin takapalan paikalle.
Olen kokeillut myös Hoguen kahvan kanssa joka on takaa auki, istuu siihenkin.
Olin jo aikaisemmin viilannut pari milliä vasaran päästä pois kun ajattelin että muka poistaisi hammerbiten.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Aseiden rakentaminen ja huolto Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com