OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

22 LR pistooli luolakäyttöön
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, ... 28, 29, 30  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Pienpedot
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
vihtori
***


Liittynyt: 09 Maa 2004
Viestejä: 433

LähetäLähetetty: 16.11.2006 22:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ruukeri vaan kerrasta...



Mukava paketti, mitä nyt tämän syksyn olen käyttänyt. Joskus kun vielä raaskisi hommata tuon kahvalaaserin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
akseli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Hel 2006
Viestejä: 1009
Paikkakunta: kuopio

LähetäLähetetty: 16.11.2006 22:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Very Happy Very Happy Very Happy
Vaimentimen kera 34cm PITKÄ. 20cm ilman änkkäriä. Korkeutta12cm Mutta onhan se rugeri kömpelö tuohon verrattuna Wink Sehän on vähän niinkuin pideltävänä olisi lihava nainen Wink Mutta eihän sekään ole kuin piteliästä kiinni Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
akseli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Hel 2006
Viestejä: 1009
Paikkakunta: kuopio

LähetäLähetetty: 16.11.2006 22:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pistetääs nyt vielä kerta kiellon päälle Very Happy



Joko nyt uskotte kumpi parenpi Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hector
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Syy 2004
Viestejä: 777

LähetäLähetetty: 17.11.2006 00:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jotain tuttua tuossa akselin väittämässä...ainiin onhan ne jotkut sitä mieltä että Niva on parempi kuin landcruiseri Rolling Eyes .
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Merilinnustaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 3408
Paikkakunta: Hanko

LähetäLähetetty: 17.11.2006 01:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

akseli kirjoitti:
Joko nyt uskotte kumpi parenpi Wink


Margosta tulee mieleen sellainen vieteriukkeli joka on piilossa laatikossa ja vain odottelee ulos ponnahtamista.. Sellaisen esityksen olen kerran nähnyt.. Laughing Wink

Kun taas ruugerilla saat seistä vaikka päälläsi ja ei tykkää huonoa.. Tietysti perus asehuolto kuulu jokaisen aseen ajoittaisiin ylläpitoihin (voit vihjaista kaverillesi asiasta).. Saa ruukerinkin niin !&%¤# ettei tahdo toimia enää.. Mutta se vaatii jo yritystä.. Itsellä ja kaverilla on ruukereilla ammuttu useita satoja elukoita, eikä mulla ainakaan yhtään vinosyöttöä tai muuta hätää..

Tapsa:

Ei noi tähtäimet mihinkään tartu.. Embarassed Tietysti vois vaikka kokonaan poistaa, harvemmin sitä tähtäillään tarkemmin.. Ja jos oikein tarvii niin käytössähän on toi laaserkahva, saako muuten sellaisi margoon heittämällä ?? Entäs muut viriosat joita ruukeriin on pilvin pimein ?? Jälleenmyyntiarvo ?? Kyllä aikuisten oikeasti moni asia vaan puoltaa ruukeria, mutta päättäkööt kukin oman kantansa..
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Tapiok
***


Liittynyt: 09 Maa 2004
Viestejä: 6917

LähetäLähetetty: 17.11.2006 11:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meikäläisen Ruukeri on 2 cm pidempi, joten se siitä kömpelyydestä. Ja jos haluaa, niin vielä pystyy helposti lyhentämään viitisen senttiä. Laughing

Margoonhan ei taida mennä lippaaseenkaan kuin 8 paukkua. Mulla menee Rugerissa 11 kpl. Laughing


Viimeinen muokkaaja, Tapiok pvm 17.11.2009 12:20, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Merilinnustaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 3408
Paikkakunta: Hanko

LähetäLähetetty: 17.11.2006 12:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tapiok kirjoitti:
Mulla on myös ollut mielessä poistaa nuo tähtäimet kokonaan, mutta aina niitä joskus kuitenkin tarvitsee. Siksi mietintämyssyn alla on hautumassa projekti kiinteistä ja matalista tähtäimistä. Crimsonin kahva on kyllä hyvä peli.


Noita piirrustuksia pitää päästä sitten näkemään.. Wink
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
vihtori
***


Liittynyt: 09 Maa 2004
Viestejä: 433

LähetäLähetetty: 17.11.2006 17:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Paljonko tuosta Crimsonista joutuu pulittamaan tätänykyä? Kannattaisi ilmeisesti tilata jostain, mutta mistä?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jrussel
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Kes 2005
Viestejä: 549
Paikkakunta: Laukaa

LähetäLähetetty: 17.11.2006 17:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä



tossa meitin työkalu ja täytyy sanoa että eioo kaduttanu 650 escon sijoitus taannoin,tuon pajonetti-vaimentajan kanssa on kyllä hieman kömpelö(pituus 425 milliä),mietinnässä on ollu kiintovaimennuksen teettäminen ja Heleniuksen asepajalle muutamia kuukausia meilailinkin mutta ei oo vielä vastauksia kuulunut(pitäs varmaan uskaltaa soittaa),ja toi laaseri on vähän köpö mut toimii,joulupukki saattaa tuoda kahva krimsonin niin kyllä se siitä....lol
_________________
en ole puolesta enkä vastaan vaan päinvastoin
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tapiok
***


Liittynyt: 09 Maa 2004
Viestejä: 6917

LähetäLähetetty: 17.11.2006 19:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Teetä suosiolla vaimenninkierteet ja lyhennytä samassa rytäkässä piippua 5-7 cm. Siten siitä hyvä tulee. En lähtisi asetta pilaamaan kiintovaimentimella.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
akseli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Hel 2006
Viestejä: 1009
Paikkakunta: kuopio

LähetäLähetetty: 17.11.2006 20:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niinhän minä sanoinkin että laatu vempele se rugeri on, ja lisävarusteita saa pilvin pimein, senkin jo tiesin, toimivakin varmasti. Vaikka hämmästyttää silti ne häikät kaverin rugerissa, kun se vielä ruukkaa AINA pitämään tussarinsa kunnossa, väärinpäin/lappeellaan se ei pelannu. Kunhan vannoutuneita rugeri faneja härnäsin Wink Makuasioita kaikki.
Itse en pidä rugerin orginaali tähtäimistä, hirveet mölhöt niinkuin koko asekkin. Painaakin kuin synti Wink ja kalliskin, paljonko maksaneekaan niklattuna? Oman pienen sievän sain 160e niklattuna UUTENA. Tietysti VENÄLÄIS valmisteinen, työn jälki ei niin hyvää- mutta pelaava, tarkkakin kaikin puolin toimiva tuo on ollu. Ja tuleehan siihen kaks lipasta ja muuta roinaa mukana, kotelon saa asevarikolta 5e hintaan, johon ase on kuin tehty paikat jopa vara lippaalle. Vetää muutes yhdeksän, + yks piippuun tekee 10 Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Repesorsa
***


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 9356
Paikkakunta: Sieltä

LähetäLähetetty: 17.11.2006 21:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

akseli kirjoitti:
paljonko maksaneekaan niklattuna?

Täytyy tuottaa pojalle pettymys: Rugeria ei valmisteta niklattuna. Ruostumattomasta teräksestä valmistettuja kyllä on mutta sehän ei suinkaan ole sama asia.

Laughing
_________________
I'm back!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
akseli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Hel 2006
Viestejä: 1009
Paikkakunta: kuopio

LähetäLähetetty: 17.11.2006 21:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ja maksaneen paljonko euroja? Wink Pahoittelen virhearviointia niklauksen suhteen Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Merilinnustaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 3408
Paikkakunta: Hanko

LähetäLähetetty: 17.11.2006 21:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

akseli kirjoitti:
Kunhan vannoutuneita rugeri faneja härnäsin Wink Makuasioita kaikki.


Et saa viimeistä sanaa..

En ole vannoutunut ruugeri fani, en muutenkaan fanita mitään täböllä paitsi itse metsästystä..

Yleensä kuitenkin vain parhaimmat, kestävimmät kamppeet eksyvät kaappiin tätä harrastusta varten..

Jos haluaa hyvää, hinnasta ei tingitä..

Paitsi silloin kun lompakko ei anna myötä, sitten vaikka mielummin ilman vähän aikaa..

Nythän tässä on makuasiat vastakkain, mutta voidaan me pistää aseet koetukselle.. Kuinkas kauan sulla toi Margo muuten on ollut, montako vuotta on jo kestänyt pesillä kulkemista ? Ihmetyttää muuten toi sun kaverin ruugeri, jos ei ole likainen ase, niin mikä estää aseen toimintaa jos on lappeellansa/ylösalaisin.. Onko loppunpoljettu vai mikä mättää?

Mua kiinnostaa siksi koska yleensä asioille löytyy järkevä selitys, muutenhan tässä menee maine koska jonkun kaverin ruukeri ei skulaa kunnolla.. Very Happy
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Hector
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Syy 2004
Viestejä: 777

LähetäLähetetty: 17.11.2006 21:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ne pienet, näppärät ja kevyeet ei yleensä kestä käyttöä. Ja mulle ei ole ongelma vaikka hieman painaa kun on voimaa millä kannatella. Lisäksi painavalla saa tarkempia laukauksia aikaiseksi. Olen ihan varma ettei margolin mun hoidolla ja käytöllä toimis kunnolla. En ole luolapyynnissä muuta 22 pistoolia kuin ruukeri nähnyt toimivan !&%¤# jäisenä yms. Jopa revolverien olen useammin nähnyt takkuavan kuin MUN ruukeri Cool .
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Pienpedot Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, ... 28, 29, 30  Seuraava
Sivu 2 Yht. 30

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com