OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Bore-Snake
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Aseiden rakentaminen ja huolto
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Lippis
Vieras





LähetäLähetetty: 28.04.2004 17:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minä olen sitä mieltä että tuollainen snake on varmaan hyvä pikahuoltoon ja kenttäolosuhteissa tapahtuvaan kevyeen puhdistukseen. Kotosalla voi sitten käyttää oikeita puhdistuspuikkoja ja puhdistuspuikon ohjaimia.

Maltillisesti käytettynä ei tuosta varmaan haittakaan ole kunhan pitää huolen että käärmeeseen ei pääse hiekkaa tms. kovaa materiaalia.

Yhtenä vikana tuossa käärmeessä on se, että käärmeellä ei paljon työnnetä jumittuneita hylsyjä pois patruunapesästä tai mitään vähänkään kovempaa estettä piipusta pois. Eli se ei korvaa puhdistuspuikkoa, korkeintaan vähän avittaa puhdistuksessa.

Itsellä on 30-kaliperinen käärme kotona mutta ei ole tullut vielä kokeiltua kun puikollakin on pärjännyt. Ei tuosta varmaan mitään isompaa haittakaan ole jos puhtaana pitää ja maltilla käyttää.
Takaisin alkuun
whector
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Syy 2006
Viestejä: 197
Paikkakunta: Turku

LähetäLähetetty: 03.12.2006 22:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kysymys: tarviiko BoreSnaken lisäksi haulikkoa puhdistaa muuten? Jollain sivustolla sanottiin, että boresnake ei ole jokapäiväinen puhdistusväline. Täytyykö siis boresnaken lisäksi tunkea kepukkaa vielä piippuun?

Entäs kaksipiippuinenhaulikko, eli ekaksi vedän päällimmäisen piipun puhtaaksi borella, mutta mites sitten se toinen? Täytyy ostaa piipulle toinen BoreSnake, vai voinko vetää sen "käytetyn" boren vielä toisen kerran sen alimmaisen läpi? Vai täytyykö BoreSnakea jotenkin puhdistaa, ennen kuin siirryn ylemmästä piipusta alempaan? Question
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Apple
***


Liittynyt: 25 Tou 2005
Viestejä: 1236
Paikkakunta: Lapland, home of the lap dance.

LähetäLähetetty: 03.12.2006 23:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

whector kirjoitti:
kysymys: tarviiko BoreSnaken lisäksi haulikkoa puhdistaa muuten? Jollain sivustolla sanottiin, että boresnake ei ole jokapäiväinen puhdistusväline. Täytyykö siis boresnaken lisäksi tunkea kepukkaa vielä piippuun?

Entäs kaksipiippuinenhaulikko, eli ekaksi vedän päällimmäisen piipun puhtaaksi borella, mutta mites sitten se toinen? Täytyy ostaa piipulle toinen BoreSnake, vai voinko vetää sen "käytetyn" boren vielä toisen kerran sen alimmaisen läpi? Vai täytyykö BoreSnakea jotenkin puhdistaa, ennen kuin siirryn ylemmästä piipusta alempaan? Question


Se käärme ei ole ns. kertatuote. Eli se on nimenomaan tarkoitettu nopeaan putsaukseen ja usean kerran käytettäväksi. Sillä ei lähde pinttyneet liat pois mutta esim. ratatuokion aiheuttamat kakat se kyllä putsaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
whector
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Syy 2006
Viestejä: 197
Paikkakunta: Turku

LähetäLähetetty: 04.12.2006 10:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Apple kirjoitti:
whector kirjoitti:
kysymys: tarviiko BoreSnaken lisäksi haulikkoa puhdistaa muuten? Jollain sivustolla sanottiin, että boresnake ei ole jokapäiväinen puhdistusväline. Täytyykö siis boresnaken lisäksi tunkea kepukkaa vielä piippuun?

Entäs kaksipiippuinenhaulikko, eli ekaksi vedän päällimmäisen piipun puhtaaksi borella, mutta mites sitten se toinen? Täytyy ostaa piipulle toinen BoreSnake, vai voinko vetää sen "käytetyn" boren vielä toisen kerran sen alimmaisen läpi? Vai täytyykö BoreSnakea jotenkin puhdistaa, ennen kuin siirryn ylemmästä piipusta alempaan? Question


Se käärme ei ole ns. kertatuote. Eli se on nimenomaan tarkoitettu nopeaan putsaukseen ja usean kerran käytettäväksi. Sillä ei lähde pinttyneet liat pois mutta esim. ratatuokion aiheuttamat kakat se kyllä putsaa.

okei kiitos. Mut mites ton kakspiippusen putsaus: voiko puhdistaa kummatkin piiput putkeen? vai täytyykö välillä puhdistaa käärme?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Apple
***


Liittynyt: 25 Tou 2005
Viestejä: 1236
Paikkakunta: Lapland, home of the lap dance.

LähetäLähetetty: 04.12.2006 11:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei sitä käärmestä puhdistella. Käytetään kunnes puhdistusvoima loppuu.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kettu
***


Liittynyt: 13 Huh 2004
Viestejä: 6328
Paikkakunta: Avohakkuu

LähetäLähetetty: 04.12.2006 11:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Apple kirjoitti:
Ei sitä käärmestä puhdistella. Käytetään kunnes puhdistusvoima loppuu.

Ai jaa. Kyllä minä olen noita käärmeitä pessyt pesupussissa pesukoneessa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
whector
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Syy 2006
Viestejä: 197
Paikkakunta: Turku

LähetäLähetetty: 04.12.2006 13:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kettu kirjoitti:
Apple kirjoitti:
Ei sitä käärmestä puhdistella. Käytetään kunnes puhdistusvoima loppuu.

Ai jaa. Kyllä minä olen noita käärmeitä pessyt pesupussissa pesukoneessa.

sori kun jankutan, mutta voinko pestä boresnakella alemman piipun, kun olen sen vetänyt jo ylemmän läpi?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Apple
***


Liittynyt: 25 Tou 2005
Viestejä: 1236
Paikkakunta: Lapland, home of the lap dance.

LähetäLähetetty: 04.12.2006 16:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

whector kirjoitti:
Kettu kirjoitti:
Apple kirjoitti:
Ei sitä käärmestä puhdistella. Käytetään kunnes puhdistusvoima loppuu.

Ai jaa. Kyllä minä olen noita käärmeitä pessyt pesupussissa pesukoneessa.

sori kun jankutan, mutta voinko pestä boresnakella alemman piipun, kun olen sen vetänyt jo ylemmän läpi?


Kyllä voit.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Aseiden rakentaminen ja huolto Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com