Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
NoVoeHelevetti Kanta-asiakas
Liittynyt: 17 Tam 2005 Viestejä: 6357 Paikkakunta: Akaan seurakuntanuoret
|
Lähetetty: 31.12.2006 13:13 Viestin aihe: |
|
|
mäykkynen kirjoitti: | [ot]
Lakeuden kutsu kirjoitti:
Jägermeister (=Mestariampuja?)
Jahtipäällikkö.Idea Question [/ot]
Vaiko riistamestari? |
Jägermeisterin arvo myönnetään lehtokurppadubleen ampuneille Saksassa. (Hah, olenpas siis varsinainen metsästysmestari! )
Niin, jalokahvihan se useimmiten repusta löytyy. Tai sitten tavan jallu.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jartsu Banned
Liittynyt: 08 Maa 2004 Viestejä: 30047 Paikkakunta: keski pohjanmaa
|
Lähetetty: 31.12.2006 22:15 Viestin aihe: |
|
|
Kyl joskus ennen suolimista vois vetästä fernetit ja kunnon kulaus jos kakimahoille oikein on poltettu ja vielä ehtoon jälkeen kun porukoissa ollaan saunottu..
Jallua tai rellun cafe noirea tai remyn V.S.O.P |
|
Takaisin alkuun |
|
|
woodleigh Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 01.01.2007 01:51 Viestin aihe: ryyppi |
|
|
Rommia tai konjakkia/brandya. Lempparina Napoleon Colbert VSOP tai XO brandy, löytää kipeen paikan kielestä ja maistuu makialle, eikä oo hinnan kiroissa.
Viime vuonna oli paras valinta Gammel dansk > kaikille lahjoille sai uhrattua ja viälä jäi itellekin. Ei tainnu muille maistua... _________________ VRV |
|
Takaisin alkuun |
|
|
heiluri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.01.2007 12:01 Viestin aihe: |
|
|
Minnen hienostele, vetokavereille vettä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.01.2007 12:13 Viestin aihe: |
|
|
Joo...olen muute huamannu, ettei ajomiähet kärky kaatopullolle, eikä kukaa liiemmi sit niille tarjova.
Myytti tiätenki kertoo, et ajomiähil on itel paremmat viinat repus. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
gubbe Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 01.02.2007 22:15 Viestin aihe: |
|
|
kuhna kirjoitti: | Joo...olen muute huamannu, ettei ajomiähet kärky kaatopullolle, eikä kukaa liiemmi sit niille tarjova.
Myytti tiätenki kertoo, et ajomiähil on itel paremmat viinat repus. |
Mitä sinulla on ajomiehiä vastaan? Itse ainakin ihan mielellään olen ajomiehenä, saanpahan liikuntaa ja nuoremmat innokkaat ampujat saavat tilaisuuden. Kyll meidän seurassa ollaan vuorotellen ajomiehenä (ne jotka pystyy) ja totta helvetissä kaikille tarjotaan kaatoryyppy. Metsästyksen johtaja aina silloin tällöin patistaa minut vanhana miehenä passiinkin ja ammun toki kun kohdalle tulee. Kaatoryyppynä paras on Dynamiitti. Toivonpa vielä 7-kymppisenä pystyvän ajomiehen hommiin jos luoja suo, jos ei niin passissa aina vaan. Onko teillä ajomies jotenkin alempaa kastia? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
kuhna Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.02.2007 00:56 Viestin aihe: |
|
|
Tosiasiassa olen itsekkin ollut ajomiehenä. Demostroin vain joidenkin seurojen asennetta ajomiehiä kohtaan. Ajomiehet ja niiden puolustajat(luen itseni tähän) ovat todellakin joissain seuroissa aina olleet alempaa kastia. Koiralla metsästäminen vielä lisää tätä jakoa. Mainittakoon vielä, että kävely saattaa olla myös rangaistus muoto.
Toisaalta kastijako on epäjohdonmukainen, koska ajomiehissa on myös maanomistajia. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
VeturiVille66 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.02.2007 01:13 Viestin aihe: |
|
|
Moro.
En koskaan enkä mitään.
Nykkin oon ottanu koko illan, mutta koska en käy töissä, niin voin tehdä niin.Mutta koskaan en ole ottanut jahdissa, enkä koskaan tule nin tekemään, tai muutoin tulen lopettamaan harrastukseni ja itseni.Alkoholi ja metsästys, olkoon se vaikka mitä tahansa metsästystä, niin pysyköön erillään, aina.Metsästys ja viina eivät sovi yhteen, mutta erikseen vallan mainiosti.Hyvä ruoka ja seura jne.En ole vaivautunut lukemaan topikkia läpi, eikä se 3 promillen humalasssa olisikaan mielekästä, muta yhden asian haluan sanoa;suomalainen metsästys kulttuuri ei tue missään muodossa viinahöyryistä metsästyskulttuuria, jos sitä edes jonkun mielestä on olemassa...
T:V-V _________________ Pumppaaminen on kivaa.
Asuuhan ne ihmiset iglussakin.
Muija on ihan peräänkatottava... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tuokke Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 02.02.2007 01:35 Viestin aihe: |
|
|
uus tuttavuus Hunter's Bird viski on kyllä ollu semmonen mukava maistiainen;) _________________ Beretta 682 Gold E Sporting
Valmet 412s
(ex:Finnclassic 512SD,Valmet 212,Lanberg 12/70) |
|
Takaisin alkuun |
|
|
macke Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 02.02.2007 13:33 Viestin aihe: |
|
|
Hyvä valinta, juoma tuli tutuksi noin 10 vuotta sitten kun tsekkiläiset vieraat kävi meillä ensimmäistä kerta hirvimetsällä.
Toinen tsekkijuoma on Slivovitz... Ei niin nami. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Korpisusi Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 03.02.2007 21:15 Viestin aihe: |
|
|
Kanalintumetsällä Famous Grouse viskiä. Huikka per otus. (aika usein ollaan kuivin suin)
Sorsametsällä ei kaatoryyppyjä tule käytettyä vaan ollaan termarikahvin varassa. Muita otuksia en ole pyytänytkään vielä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ELLU69 Vieras
|
Lähetetty: 03.02.2007 22:29 Viestin aihe: |
|
|
...
Viimeinen muokkaaja, ELLU69 pvm 08.07.2007 18:04, muokattu 1 kertaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jartsu Banned
Liittynyt: 08 Maa 2004 Viestejä: 30047 Paikkakunta: keski pohjanmaa
|
Lähetetty: 03.02.2007 22:51 Viestin aihe: |
|
|
Ne on ne "pyssymiehet"
Kyllä minä olen ajomiehille paukut tarjonnu kun perästä kaadolle tulevat.(kaikki ei ota,1 ottaa aina nialasut.) |
|
Takaisin alkuun |
|
|
esteri Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.02.2007 23:10 Viestin aihe: |
|
|
ELLU69 kirjoitti: | Mä en tarjoo mitään kaatoryyppyjä...hmmmm...mä saan kyllä paljon halauksia aina kaadon jälkeen......mistähän johtuu... |
Tahtovat tisuja koittaa että tulleeko maitoa, ei muuten, veikkaan... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
deadline Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 03.02.2007 23:16 Viestin aihe: |
|
|
hihi... valkovenäläistä kehiin suorilta...
joo, tämänhetkinen suosikki on st-remy Napoleon brandy. Yllättävän pehmeä ja kiva, ja lämmittää kivasti. _________________ "Hän oli mahtava metsämies Herran edessä" |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|