OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Jänis/rusakko kyttäämällä
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 101, 102, 103  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Jäniksen ja ketun metsästys
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
OliiN
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Mar 2006
Viestejä: 212
Paikkakunta: lahti

LähetäLähetetty: 07.02.2007 11:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

turha

Viimeinen muokkaaja, OliiN pvm 01.03.2007 19:02, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
bonchi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Syy 2006
Viestejä: 204
Paikkakunta: Juva

LähetäLähetetty: 07.02.2007 13:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

k.y.m.i.lle sellaista että kyhäät siihen ruokinta-laitteeseen huopa katon vaikka jostain jämä paloista tai eipä tuo määrä paljoa maksakaan (jos joku niin vähän myy), niin ei sitten kolise ikävästi sateella ja sulautuu mukavammin ympäristöön.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
K.Y.M.I
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 13 Elo 2005
Viestejä: 59
Paikkakunta: Piilossa jossain..

LähetäLähetetty: 07.02.2007 15:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vai että oikein huopakatto.. Very Happy

No, olishan sekin ihan mukiinmenevä ajatus. Mutta, tässä jujuna oli kattokaaas se, että saan mahdollisimman nopeesti tomaatin metsään. Ei pahemmin ollut aikaa lähtä rautakaupasta huopaa ehtimään. Se tehtiin siitä mistä kätevimmin sai, eikä mielestäni tuokaan mitenkään epäonnistunut prototyyppi ole.. Kenttäkokeethan sen kertoo..

Tarkotus on väsäillä näitä vielä useampiakin, ja niihin varataan kyllä paremmat raaka-aineet, osittain on ostettukin jo.. Tosissaan tää oli 3 tunnissa valmis siitä kun homman aloitin, eli niistä tehtiin mitä nurkista löytyi.. Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ketunnarraaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Tam 2007
Viestejä: 121
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 07.02.2007 18:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

moroo kaikille!

tekää tämmönen automaatti rusakoille Wink ei tarvi muuta kun
jonkun vanhan tynnyrin (200L) joita löytyy melkein joka nurkalta Wink
helppo tehä sahaa vaan pohjan irti ja toiseen päähän kaksi rakoa niin vilja virtaa. sitten katton suunnittelee päälle (mulla on kattona peltikatto) ja viimeinen silaus vanha autonrengas pöntön alle Very Happy on kokemusta tästä asiata jo yli 5 vuoden ajalta eikä
tarvi uusia automaattia Wink


_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
matzon
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Kes 2005
Viestejä: 259
Paikkakunta: lpr

LähetäLähetetty: 10.02.2007 20:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eile illalla tuli käytyä vanhan navetan vintistä rusakkoa kyttäämässä. Ei tullu syöttöpaikalle sillä aikaa kun olin kyttäämässä mut yön aikana oli kummiskii käynyt ruokinnalla. Noo eiköhä se rusakko ole kohta paremmilla apilaniityillä kun ilveksen kanssa samoilla paikoilla liikuskelee.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
_SilentHunter_
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Lok 2006
Viestejä: 369
Paikkakunta: Parkano

LähetäLähetetty: 15.02.2007 15:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

jees , Tänään kyttään vähän jäneksiä tohon yhelle ruokinta paikalle ku siin oli viime yönäki pemottanu jokunen... Confused
_________________
No Niin No!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
ketunnarraaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Tam 2007
Viestejä: 121
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 15.02.2007 21:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

joo mä kyttään kanssa kun oon tietokoneen ääres Laughing Laughing
nimittäin on ruvennu russot pyörii pihassa taas ja ruokinnalla Wink
onko muut ollu kyttöömässä?? onko tullu?? kohtahan on tämäkin ohi Sad Arrow mutta syksy eessä Wink
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
RusakkoKiller
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Elo 2006
Viestejä: 1111

LähetäLähetetty: 15.02.2007 21:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eivv stana jäläkiä niin prkleesti tos 300m pääs ruokinnasta kuivaaja pihasa hirvittävät polut.. Confused
Yksi päivä oli pitkästä aikaa jälet pihas, muuten on ollut hiljaista.
Ruokinnalla ei niin mitään eloa vaikka ruokaa olisi tarjolla reippahasti. Confused
_________________
▄▄█▀▀ █▬█ █ ▀█▀ ™
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ketunnarraaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Tam 2007
Viestejä: 121
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 16.02.2007 18:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

oisko sulla kuvaa sun paikasta??? onko siellä jäniksiä sitten kun ei käy ruokinnalla vai mikä on??? vois kuvasta päätellä paremmin Wink
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
RusakkoKiller
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Elo 2006
Viestejä: 1111

LähetäLähetetty: 16.02.2007 22:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei oo jäniksiä ko mettät alakaa vasta tuola kilometrin pääs ja jänis paikat 3km pääs suurin piirtein.
Russoja russoja...
_________________
▄▄█▀▀ █▬█ █ ▀█▀ ™
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
K.Y.M.I
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 13 Elo 2005
Viestejä: 59
Paikkakunta: Piilossa jossain..

LähetäLähetetty: 26.02.2007 16:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Se on kuulkaas kohta näitten jänesten jahtaus ohi, vieläkö viimisinä öinä on tarkotus kytätä, vai joko kauden paistit on pakastimessa?

Ite en ole saanut ruokinnalta mitään, ei kävijöilläkään kyllä ole päässyt kehumaan, mutta ens talvena sitten paremmalla menestyksellä Cool .

Entäs nämä tietokonekyttääjät, onko virtuaalijäneksiä useitakin tullu ammuttua Very Happy ?
No ei vain, tehokasta metsästystähän tuo on, voi tehä siinä ohella kaikenlaista muutakin hyödyllistä Shocked ...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ketunnarraaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Tam 2007
Viestejä: 121
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 26.02.2007 22:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

on niitä tullu ihan tarpeeks:wink: on nyt kans yks russo tuossa käyny ja kyttään sitä nyttenkin Wink
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Ricke
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Hei 2006
Viestejä: 1028
Paikkakunta: Sipoo, Uusimaa, Rannikko

LähetäLähetetty: 07.03.2007 16:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse oon kyttäily 5 vuotta, 4 vuotta putkeen ammuttiin 4 rusakkoa, mutta tänävuonna päätin oikeen harventaa ja katsoa kuinkamonta saa, 5 ammuttiin kuukauden sisään.

9 ammuttu yhteensä ja 9 panosta ammuttu, yleensä olen laittanut kaverit kyttää, joista kaikki ovat nykyään kovia metsästäjiä, itse kyttään välistä jonkun Wink

Kaura, paali heinää ja kaalipää.

Rusakkoa on aivan pirusti, täälläpäin, Sipoossa, ovat tulleet suht myöhään, ennen 21:45 oli tappoaika, silloin ne tuli aina, mutta tänävuonna ei näkynyt edes 00:00 aikoihin, ja 3 ammuttiinkin 2:00, 1 ammuttii 00:00 ja viimeinen 4:00, mutta silloil oli tosiaan ollut jo 00:00 aikoihin kasalla.

Viimeisenä yönä oli näkynyt 3 varmaa tapausta, eli niitä ei tunnu millään saavan kuriin xP .. Lieneekö syy sitten että niin myöhään tulevat että täällä on taloja paljon ja etteivät tule kun on vielä elämää ja valoisaa, itse huomannut että kun alkaa valot sammuu ja kuin ovet laitetaan kiinni niin sen jälkeen ei mene kauaa ennenkuin Rusakko tulee.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ketunnarraaja
Kanta-asiakas


Liittynyt: 02 Tam 2007
Viestejä: 121
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 08.03.2007 18:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ricke kirjoitti:
Kaura, paali heinää ja kaalipää.
Lieneekö syy sitten että niin myöhään tulevat että täällä on taloja paljon ja etteivät tule kun on vielä elämää ja valoisaa, itse huomannut että kun alkaa valot sammuu ja kuin ovet laitetaan kiinni niin sen jälkeen ei mene kauaa ennenkuin Rusakko tulee.

rusakot tykkää kaurasta, porkkana menee kans, kaali kans mutta heinä ei tunnu menevän Shocked

näihän se on minäkin olen huomannut sen että kun talon ovi menee kiinni illalla niin siitä noin 45-120min(jos häiriötekijöitä ei ole!!) menee täällä päin kun rusakot tulee ruokinnalle ja sen verran oon seurannu että tais jo yli 5-vuotta olla kokemusta asiasta Wink
eli jos ilta on "sopiva" nin kun menee kyttää niin kun oven laittaa kiinni siitä lähtee tuo 45-minuuttia tikittää ja 5-rusakkoo oon ampunu tuohon 45-55-minuutin haitariin Wink
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
susihiisi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 1396
Paikkakunta: Työvoimapula

LähetäLähetetty: 11.03.2007 14:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ajattelin rakentaa mökin eteen radan. Alueella liikkuu rusakkoja, jäniksiä, villisikoja, supeja, mäyriä, kettuja..
Jos tekisin vaikkapa riistapellon. Kaiken riistan pelto Idea
Mitenkä toimia?
_________________
Joka sialle joulu koittaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Jäniksen ja ketun metsästys Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 101, 102, 103  Seuraava
Sivu 13 Yht. 103

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com