OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Vilperin tarinapalsta.
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 65, 66, 67  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
220
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Syy 2006
Viestejä: 523

LähetäLähetetty: 19.08.2007 09:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En minäkään. Laughing
Lajihan on justiinsa löydetty ja lunnonsuojelulailla suojattu osa mailmanperintöä. Rolling Eyes
20:tä vuotta.......no sitten on kysymys "leipääntymisestä" se taasen poistetaan hankkimalla "leipäsusi" Shocked
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vilperi
***


Liittynyt: 22 Elo 2005
Viestejä: 10580
Paikkakunta: Espoo/Kangasala

LähetäLähetetty: 25.08.2007 09:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mä ole ainakaan puhunu mitään leipääntymisestä. Embarassed Oon saanu tuon yhen sen verran koulutettua, että se antaa mun käydä metällä ja vielä syökin saamaani riistaa, niin ei kannata edes harkita vaihtoa. Eikö tätä palstaa lue kukaan joka noita öttömönkiäisiä tunnistais? Wink
Nyt me ollaan Möykyn kanssa varsinaisia kuuluisuuksia kun ollaan edustettuna uusimmassa pystärilehdessä. Laughing
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
220
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Syy 2006
Viestejä: 523

LähetäLähetetty: 31.08.2007 22:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joop. Täytyyhän ponsorisopimusta kunnioittaa. Laughing
Tekstiä näkemättä,ei voi sanoa kummpiko antaa vesinoutokoulutusta. Shocked

Edit. Unohtui vastata pää asiaan Lähtisin tutkimaan kraateri pistiäistä

CROSSOCERUS tai CICINDELA suvuista. Rolling Eyes
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vilperi
***


Liittynyt: 22 Elo 2005
Viestejä: 10580
Paikkakunta: Espoo/Kangasala

LähetäLähetetty: 31.08.2007 23:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

220: Paas kattoen täältä;
http://forum.eralle.net/viewtopic.php?t=31523&postdays=0&postorder=asc&start=2415
Mä heitin sen artikkelin tuonne jossain vaiheessa! Laughing Kaiken huippu oli mielestäni se, että toimittaja lähestyi minua henkilökohtaisesti, vaikka minulla ei ole ollut mitään tekemistä pystykorvajärjestön kanssa n. 10 vuoteen. Päinvastoin; olen ollut aika voimakkaastikin kritisoimassa järjestön toimintaa jopa tänäkin kesänä! Wink Mutta täydet kiitokset kuitenkin järjestölle, että ei jäsenenkin tarinat ja kuvat kelpaavat sopivien olosuhteiden vallitessa. Vai pitäisikö kehua toimittaja Heidi Lahtista avarakatseisuudesta, kun hän on lueskellut näitä mun väännöksiä tässä topicissa? Noi sinun laittamasi suvut ei vieläkään kerro mulle mitään, mutta toivotaan että joku vähänkään hyönteistuntija esittäis edes valistuneita arvauksia mistä ötökästä voisi olla kyse?! Rolling Eyes
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
220
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Syy 2006
Viestejä: 523

LähetäLähetetty: 01.09.2007 08:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

http://cedarcreek.umn.edu/insects/albumframes/025frame.html Shocked

http://bugguide.net/node/view/563

vaatii ilmeisesti jokinverran omatoimisuutta. Twisted Evil
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vilperi
***


Liittynyt: 22 Elo 2005
Viestejä: 10580
Paikkakunta: Espoo/Kangasala

LähetäLähetetty: 01.09.2007 08:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mähän olen tunnetusti laiska immeinen ja delegoin noita hommia jo ammatinkin puolesta nykyisin!! Wink Ja toi engelska taittuu yhtä huonosti kuin latinakin. Laughing Aika mielenkiintoisen näköisiä ötököitä jos sattuu niistä pitämään. Kiitos 220! Cool
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
220
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Syy 2006
Viestejä: 523

LähetäLähetetty: 01.09.2007 08:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tätävauhtia kun delekointi jatkuu joutuu jopa mustalaisetkin töihin. Evil or Very Mad
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vilperi
***


Liittynyt: 22 Elo 2005
Viestejä: 10580
Paikkakunta: Espoo/Kangasala

LähetäLähetetty: 01.09.2007 09:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oliskos siinä jotain väärin, että saataisiin vähän vähemmän yhteiskunnan elättejä? Rolling Eyes Sehän voisi olla jopa niille sopivaa "työtä" istua koneen äärellä päivät pitkät ja etsiä ihmisille vastauksia erilaisiin kysymyksiin. Tuskin monikaan on manneja tyhmiksi koskaan väittänyt? Laughing
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kytösavu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Huh 2006
Viestejä: 2568
Paikkakunta: Lapua

LähetäLähetetty: 01.09.2007 19:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mitenkä voi kritisoida jotain, mistä ei ymmärrä tahi tiedä yhtään mitään. Joka tapauksessa hienoa, että olet välillä tyytyväinenkin johonkin.
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
jylyppy
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Kes 2006
Viestejä: 133
Paikkakunta: polvikoski

LähetäLähetetty: 01.09.2007 20:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kytösavu kirjoitti:
Mitenkä voi kritisoida jotain, mistä ei ymmärrä tahi tiedä yhtään mitään. Joka tapauksessa hienoa, että olet välillä tyytyväinenkin johonkin.


Min peesaan kytösavu. Ei maalima oo niin mustavalakonen kun helsinkistä-kangasalta näyttää. Mutta joka tapauksessa kokemusrikasta mettäsyksyä Vilperille kuten muillekin !
siitä se taas lähtee,lähteee, lähteeeee
_________________
"fujisanpan-kertakäyttökamera"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vilperi
***


Liittynyt: 22 Elo 2005
Viestejä: 10580
Paikkakunta: Espoo/Kangasala

LähetäLähetetty: 01.09.2007 20:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Siis mun ymmärryksessä on jotain vikaa jos asia otetaan esille jopa virallisessa järjestön lehdessä!!?? Embarassed Kytösavun tyyli näyttää paremminkin olevan että vaikeita asioita ei saisi tuoda esille julkisesti. Voihan tietenkin olla, että kun mä olen vaan tällainen tyhmä työläinen niin tuon esille sellaisia asioita jotka koskee minua henkilökohtaisesti tai joihin olen joutunut tutustumaan kohta parikymmentä vuotta pystärin omistaneena? Wink
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jylyppy
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Kes 2006
Viestejä: 133
Paikkakunta: polvikoski

LähetäLähetetty: 01.09.2007 20:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vilperi kirjoitti:
Voihan tietenkin olla, että kun mä olen vaan tällainen tyhmä työläinen niin tuon esille sellaisia asioita jotka koskee minua henkilökohtaisesti tai joihin olen joutunut tutustumaan kohta parikymmentä vuotta pystärin omistaneena? Wink

Pari koiraa, pari urosta? se tekkeekin asiantuntijan, p.rkule!

Vaikka asiaahan oot haastellu mutta pidä mielessä että on muitakin ja joilla on paljon lissää kokemuksia vuosien varsilta.

Mutta sinällään, minä en sinnua moiti kun oot tosissas asioissa kiinni kuten oot joka paikassa antannu ymmärtää.

Mie en tiiä mittään, mie en tiiä mittään, mie en tiiä mittään...
_________________
"fujisanpan-kertakäyttökamera"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vilperi
***


Liittynyt: 22 Elo 2005
Viestejä: 10580
Paikkakunta: Espoo/Kangasala

LähetäLähetetty: 01.09.2007 21:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jylyppy: En tietääkseni ole koskaan väittänyt itseäni asiantuntijaksi, vaan olen tuonut esille omia näkemyksiäni erilaisista asioista liittyen pystäritoimintaan. Ja tulen jatkossakin toimimaan samalla tavalla! Twisted Evil Parempaa kaveria kuin pystäri metsällä saa hakea aika kaukaa ja sen kanssa häslääminen kaikessa erilaisessa toiminnassa on hienoa terapiaa työnteon unohtamiseksi!
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jylyppy
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Kes 2006
Viestejä: 133
Paikkakunta: polvikoski

LähetäLähetetty: 01.09.2007 21:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vilperi kirjoitti:
Parempaa kaveria kuin pystäri metsällä saa hakea aika kaukaa ja sen kanssa häslääminen kaikessa erilaisessa toiminnassa on hienoa terapiaa työnteon unohtamiseksi!


tästä ollaan sammaa mieltä, kumpikin roisto?

Muuten turha esittää maailmanparannusteoritoitaan, jos ei v.tun varmaa vaktaa pitemmältä aikaväliltä kummallakaan esittää Smile
_________________
"fujisanpan-kertakäyttökamera"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vilperi
***


Liittynyt: 22 Elo 2005
Viestejä: 10580
Paikkakunta: Espoo/Kangasala

LähetäLähetetty: 01.09.2007 22:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Väännetään tää nyt vielä kerran rautalangasta; Mä seuraan tuosta pystäristä käytäviä keskusteluja aktiivisesti ja tuon esille ainoastaan henkilökohtaisia mielipiteitäni. Syynä tietenkin se että mulla on pystäri kotona. Se että mun käsityskantani poikkeaa valtavirran käsityksistä tuskin on esteenä mielestäni erilaisten asioiden esille tuomiseksi. Jonkun pitää nostaa kissa pöydälle ja jos mä olen jostain syystä siinä onnistunut, niin tuskin mun tarvitsee häpeää siitä tuntea? Evil or Very Mad
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 34, 35, 36 ... 65, 66, 67  Seuraava
Sivu 35 Yht. 67

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com