Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
lapinjuntti Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 06.11.2007 22:06 Viestin aihe: Lapissa kunnonhirvimiehiä? |
|
|
Kuulin tässä tuttavilta juttuja että oli ammuttu hirvi toisenkoiran haukkuun! Siis oli yksi tuttu vain ollu hirvimetällä niin oli tullut hirvihaukku! sitten oli kuulunut laukaus ja toiset hirvimiehet olivat ampuneet hirven tuttavieni koiralle! Ja vielä polkeneet sisälmykset ja jalat suohon! Kuvottavia hirvimiehiä? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Peteks Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 06.11.2007 22:10 Viestin aihe: |
|
|
Kyllähän tuota tapahtuu mutta ei tollasta suolien piilottelua ainakaan tääl |
|
Takaisin alkuun |
|
|
9.3x622 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 06.11.2007 22:23 Viestin aihe: |
|
|
Lapissa on rehellisimmät ihmiset. _________________ Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
lapinjuntti Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 06.11.2007 23:39 Viestin aihe: |
|
|
9.3x622 kirjoitti: | Lapissa on rehellisimmät ihmiset. |
Se on ehkä totta, mutta kyllä sekaan muutama kierokin mahtuu! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Rastinsahi Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Elo 2005 Viestejä: 7252 Paikkakunta: Lapin lääni
|
Lähetetty: 07.11.2007 00:17 Viestin aihe: |
|
|
lapinjuntti kirjoitti: | 9.3x622 kirjoitti: | Lapissa on rehellisimmät ihmiset. |
Ne on sinne muuttaneita (tulleet valtaamaan lapin) savolaisia, mutta ne ovatkin positiiviseen suuntaan kieroja _________________ Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Repesorsa ***
|
Lähetetty: 07.11.2007 00:20 Viestin aihe: |
|
|
Rastinsahi kirjoitti: | lapinjuntti kirjoitti: | 9.3x622 kirjoitti: | Lapissa on rehellisimmät ihmiset. |
Ne on sinne muuttaneita (tulleet valtaamaan lapin) savolaisia, mutta ne ovatkin positiiviseen suuntaan kieroja |
Minä taas olen siinä uskossa, että ne ovat äkkivääriä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Rastinsahi Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Elo 2005 Viestejä: 7252 Paikkakunta: Lapin lääni
|
Lähetetty: 07.11.2007 00:21 Viestin aihe: |
|
|
Repesorsa kirjoitti: | Rastinsahi kirjoitti: | lapinjuntti kirjoitti: | 9.3x622 kirjoitti: | Lapissa on rehellisimmät ihmiset. |
Ne on sinne muuttaneita (tulleet valtaamaan lapin) savolaisia, mutta ne ovatkin positiiviseen suuntaan kieroja |
Minä taas olen siinä uskossa, että ne ovat äkkivääriä. |
Voi sitä olla äkkiväärä oikeaankin suuntaan _________________ Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Repesorsa ***
|
Lähetetty: 07.11.2007 00:25 Viestin aihe: |
|
|
Rastinsahi kirjoitti: | Voi sitä olla äkkiväärä oikeaankin suuntaan |
Mitäs minä sanoin!
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
hp Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 07.11.2007 11:22 Viestin aihe: |
|
|
Onkohan sopimus johtajilla että jos menee koira vieraan seuran alueelle hirven kanssa niin saapi ampua heti eikä odotella 2 tuntia. Meillä ainakin on naapuriseurojen kanssa tälläinen sopimus.
Tietenkin ongelman muodostaa nämä valtion maiden yhteisluvat kun on sama alue annettu usealle porukalle. Kun sitten lähtevät yhtä aikaa samalla alueellle eri suunnista ja alkaa koiran haukku niin tarkistapa että kenen koira on(jos ei oo gps-tutkaa...) |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tipitii Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 08.11.2007 02:11 Viestin aihe: |
|
|
Yhteislupa meilläkin ja sopimus on että "kimmokkeen" saa ampua, mutta seisontahaukulle ei saa mennä. (turvallisuuden vuoksi). |
|
Takaisin alkuun |
|
|
wildmind Kanta-asiakas
Liittynyt: 09 Maa 2004 Viestejä: 1550 Paikkakunta: Merijärvi, Manse-Viinikka
|
Lähetetty: 08.11.2007 22:11 Viestin aihe: |
|
|
En tunne tuota lappilaista pyyntimallia, mutta meilläpäin tyylinä on pitkälti se, että tilanteen mukaan toimitaan ja turhia tiukkailematta. viime sunnuntaina olin passissa oman porukan koiralle kun naapuriseuran puolelta tuli koira hirven kanssa meidän passiin...siirtyvää haukkua ja kiinteää...naapurin koiramies tuli hetken kuluttua autolla ja tuli jutulle...Siinä sitten yhdessä kuunneltiin pääseekö viereinen passimies ampumaan...(ei ampunut kun oli yksinäinen naaras)
Lauantaina taas oma koirani meni iltapäivällä toisen naapuriseuran alueelle...Soitin heidän pyynninjohtajalle ja ilmoitin missä haukku ja sanoin, että jos joku ehtii ampumaan olisi tilanne päällä...pyynninjohtaja ilmoitti mulle, että nyt ei kukaan ehdi käy itse ampumassa... Sitten loppupelissä kuitenkin sain muutamia naapuriseuran ukkoja vastapassiin ja eikun haukulle... _________________ Usu peritus hariolo veracior |
|
Takaisin alkuun |
|
|
pystykorvamies Vieras
|
Lähetetty: 22.11.2007 21:19 Viestin aihe: |
|
|
.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mippi Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.11.2007 23:04 Viestin aihe: |
|
|
Kuulin kaverilta: NNNNNNNN yhy NNNNNNN voivoi. MITÄ SITTEN? Jos olen alueella jossa saan hirveä metsästää, niin ammun varmasti.....hirven. Koiran vasta sitten. _________________ Eihän sitä kukhan jaksa... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
rumis Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 10.12.2007 21:01 Viestin aihe: |
|
|
mua ei kuvota ollenkaan, ja mitäpä täällä jaappailee ku se ei varmaan suakaan helpota nynyny. ilmeisesti tuttavasi kusi ja pasko allensa eikä uskaltanu mennä kaadolle kyseleen sen enempää vaan antoi sinulle tehtäväksi kysellä täällä? _________________ elämä on ihmisen parasta aikaa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
optimikko Kanta-asiakas
Liittynyt: 01 Kes 2007 Viestejä: 2785 Paikkakunta: Ala-Lapin kuusi
|
Lähetetty: 11.12.2007 19:18 Viestin aihe: |
|
|
aika suvereenia tuo wildmindin meininki. Kyllä meillä lapissa tuppaa olla tuo seurojen välinen yhteistö monesti aika lujassa. Ikäänkuin seurat olis kilpakumppaneita.
Mahtavaa että homma pelaa noin... _________________ Hallittu kaaos = selkeä epäjärjestys |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|