OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Kokemäenjoen suisto

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Valtala



Liittynyt: 08 Elo 2008
Viestejä: 2
Paikkakunta: Pori

LähetäLähetetty: 31.08.2008 12:56    Viestin aihe: Kokemäenjoen suisto Vastaa lainaamalla viestiä

Kokemäenjoen suisto, pohjoismaiden suurin suistoalue ja hyvänä lintuvetenä tunnettu paikka.

Todellisuus:

Juu löytyyhän sieltä lintuja, kuten luhtahuitti, ruisrääkkä, kaulushaikara harmaahaikara, haukkoja eri lajeja, muita arvokkaita lintulajeja, jopa pari merikotkaakin olen nähnyt...

Mutta näiden kuuden vuoden aikana, jona olen metsästänyt ko. alueella, olen huomannut että umpeenkasvu on ollut älyttömän nopeata. Ja sitä myötä suiston arvo lintukosteikkona (vesilinnut) on heikentynyt.

Nytpä siis kysyn arvon kanssametsästäjät oletteko tehneet saman huomion ja mitä mieltä olette ko. alueesta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tumppi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 04 Maa 2004
Viestejä: 357
Paikkakunta: Turku/Noormarkku

LähetäLähetetty: 31.08.2008 19:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No kuule ihan oikein olet havainnoinut. Paikka on mennyt aivan piloille. Ite aloittelin siellä metsästäjän urani 15 vuotta sitten. silloinkin paikka oli jo parhaat päivänsä nähnyt, mutta lintuja nousi esim aloituksessa taivaalle niin, että aurinko pimeni ja avovettäkin piisasi.

kypsyin koko mestaan jo monta vuotta sitten ja olenkin keskittänyt sorsajahtini ihan eri paikkoihin hyvällä menestyksellä. Jostain syystä kuitenkin tänä vuonna päätin lähteä fiilistelemään taas jokisuistoon alotukseen. ihan vaan pariks tunniks alkurysäykseen. eipä tarvi enää toiste vaivautua. paikka on kasvanu ihan umpeen. ekan tunnin jälkeen taivalla kiiteli haukkoja kymmenittäin. Sorsia ei! Kolme sorsaa ehdin tiputtaa. eli ihmeen hyvä tulos sinänsä. Koiraanikin ihan selkeesti vitu.. eiku siis harmitti koko paikka.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Ristap
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Tou 2008
Viestejä: 173
Paikkakunta: satakunta

LähetäLähetetty: 03.09.2008 21:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo ja kolpan selällä olen hylkeitä nähny monta kertaa.
Aika heikossa lento ollu. Alotus mulla 2 sinikkoa.
Muualta olen paremmi saanu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com