OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

colorado/triton
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Elan
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Jou 2004
Viestejä: 8956

LähetäLähetetty: 30.09.2008 13:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nettisivuilla on ainakin edelleen nuo ohjelmointikulut 15 eur ja juuri tekemassani koeostossa ne lisattiin hintaan heti ensimmaisessa vaiheessa. En tieda miten ne pystyit valttamaan, ehka neuvottelit hinnan suoraan puhelintilauksena?

Eratukku on kohtuullisen edullinen ja tietyssa mielessa pomminvarma ostopaikka, jos ei viitsi muuten nahda vaivaa. Minua arsyttaa eniten heidan markkinointityylinsa, joka on suorastaan legendaarinen. Pari gepsia olen sielta ostanut, mutta toistaiseksi kaytan muita liikkeita.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mainio
Kanta-asiakas


Liittynyt: 21 Huh 2005
Viestejä: 517
Paikkakunta: keskeinensuomi

LähetäLähetetty: 30.09.2008 21:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joop tilasinkin juuri puhelimen välityksellä,ja siinä ilmoitin että osaan itse ladata kartat niin säästin ne ohjelmointikulut.
Ja totta on tuokin,että aika "raflaavahan" se heidän markkinointinsa on.
Mutta edellisen navigaattorin ostin tuolta ja vanhasta muistista tämän
uudenkin,kun laskin suureksi plussaksi nuo kaksi topo karttaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
esa



Liittynyt: 16 Elo 2004
Viestejä: 5
Paikkakunta: Tampere

LähetäLähetetty: 25.10.2008 18:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minulla on Coloradossa Suomi Pro kartta ja ongelma on siinä, että kulkusuuntanuoli ei osoita todelliseen kulkusuuntaan, vaan menee enemmän tai vähemmän kyljittäin. Edellisessä gepsissäni 60C nuoli oli varsin herkkäliikkeinen ja toimi oikein jopä Erätukun kartoilla.
Olen yrittänyt omasta mielestäni käydä läpi kaikki eri asetukset, mutta en ole saanut nuolta toimimaan oikein.
Asia on kiusallinen, kun pitää yrittää jälkilokista katsoa todellinen kulkusuunta.
Onko muilla ollut vastaavia ongelmia ja mikä avuksi?
Onkohan vika kartassa vai itse laitteessa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Elan
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Jou 2004
Viestejä: 8956

LähetäLähetetty: 25.10.2008 22:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vika on todennakoisesti Coloradon softassa ja korjautunee uusien paivitysten mukana. Vahan tietysti ihmetyttaa tallainen bugi, koska laitetta mainostetaan juuri geokatkojen etsintaan ja luulisi tuon ominaisuuden olevan yksi aika kriittinen siina hommassa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Dreeke
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 22 Mar 2006
Viestejä: 71

LähetäLähetetty: 28.10.2008 22:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itellä kans toi Colorado 300 ja Suomi Pro-kartta (alue 3). On helppo käyttää ja toi kartta on kyl äärimmäisen hyvin tehty. Tota tritonia olen kans koittanut,eikä oo pahempaa sanottavaa.. Miinuksena Suomi Pro-kartalle: Ei saa siirrettyä MapSource-ohjelmaan kun kartta on saatavilla vasta SD-kortilla. Maahantuojalla ei ole vielä kartta-Cd:n julkaisupäivästä hajuakaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Elan
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Jou 2004
Viestejä: 8956

LähetäLähetetty: 29.10.2008 08:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Dreeke kirjoitti:
Miinuksena Suomi Pro-kartalle: Ei saa siirrettyä MapSource-ohjelmaan kun kartta on saatavilla vasta SD-kortilla. Maahantuojalla ei ole vielä kartta-Cd:n julkaisupäivästä hajuakaan.


Marinean vekkokaupassa myydään tuota CD-versiota ennakkotilauksena ja julkaisupäivä on 30-12-3008. Se tietenkään vielä tarkoita, että CD- tai oikeammin DVD-versio julkaistaisiin tuolloin. Tuota SD-kortilla olevaa karttasettiä gmapsupp.img ei ilmeisesti pääse katsomaan edes Mapeditillä, koska se on luokkaa 1 Gt. Ja olikohan se vielä niin, että noita NT-karttoja ei saanut edes avattua MapEditilla?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Dreeke
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 22 Mar 2006
Viestejä: 71

LähetäLähetetty: 29.10.2008 14:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo, kaikki pisteet ja reitit kyl siirtyy koneelle, mut toi ite kartta ilmoitti muistaakseni "karttavirhe"..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com