Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Trg Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 27.12.2008 23:01 Viestin aihe: |
|
|
Omat kokemuset kyseisestä valaisimesta seuraavat, valoteho alkaa heiketä heti kun paristot kuluvat vähänkään.
Nyt käytetty n 4h. ja valoteho olematon, tuskin tämä yksilö edes hehkuu 50 tunnin kuluttua.
Uusilla paristoilla todella tehokas. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Jyräys Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 30.12.2008 00:48 Viestin aihe: |
|
|
yki kirjoitti: | pukki toi mulle p14.sen ja pitäis olla joku kolmivaiheinen kytkin,eli 3 erilaista kirkkautta mutta en saa palamaan lampun kun kahdella eri kirkkaudella.Mikäs jippo laitteessa mahtaa olla? |
Jyräys kirjoitti: | Samaa miettisin oman P7:an kohdalla.
Kolme eri säätöä luvataan kirkkaudelle mutta itse en ole saanut kuin kaksi toimimaan.
Lainaus: | Led Lenser P7 -valaisimessa on myös dynaaminen kytkin – kolme eri säätöä kirkkaudelle. |
http://www.leatherman.fi/web/index.php?id=551 |
Luulen että tämä jippo on sellainen että:
Laita lamppu päälle tehokkaimmalle kirkkaudelle sitten paina nappia jonkun verran mutta niin että ei naksahda.
Omassani ainakin muuttuu jonkun verran valo kirkkaammaksi näin.
Ero ei ole mikään hirveä mutta kyllä sen huomaa.
No viralliset ohjeet tulee kun kaveri saa ne maahantuojalta kysyttyä. _________________ Save a tree - eat a beaver |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Rastinsahi Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Elo 2005 Viestejä: 7252 Paikkakunta: Lapin lääni
|
Lähetetty: 30.12.2008 10:22 Viestin aihe: |
|
|
Trg kirjoitti: | Omat kokemuset kyseisestä valaisimesta seuraavat, valoteho alkaa heiketä heti kun paristot kuluvat vähänkään.
Nyt käytetty n 4h. ja valoteho olematon, tuskin tämä yksilö edes hehkuu 50 tunnin kuluttua.
Uusilla paristoilla todella tehokas. |
Oletko kokeillut eri paristoilla? Mukana tulleilla paristoilla alkoi vonku loppua heti. Nyt Duraceleilla on kestänyt huomattavasti pidempään virkeänä. Miten toimine akuilla? _________________ Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
manul
|
Lähetetty: 31.12.2008 18:59 Viestin aihe: |
|
|
Itsellä on ladattavat patterit (3xAAA 1000mAh) siellä normiboksissa ja lisänä 3AA 2650mAh ladattavat erillisessä boksissa. Testaillaan kauan kestää ja miten toimii muuten. Erillinen kytkimellinen patteriboksi on saman kuminauhan alla ja sen piuhat on vedetty vain sinne normiboksin ulommaisten pattereiden liuskojen väliin. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Rastinsahi Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Elo 2005 Viestejä: 7252 Paikkakunta: Lapin lääni
|
Lähetetty: 01.01.2009 18:28 Viestin aihe: |
|
|
Eilen helevetillisessä lumimyräkässä kelkalla järvenselkää kämpälle ajaessa ameriikan ihmeestä pimahti sähköt. Siihenkään mennessä ei nähnyt juuri mitään, mutta tässä vaiheessa tuli täydellinen sokeus. Loppumatka mentiin sitten H7:n valossa. Siinä kyllä mielessä kävi, että mitähän tuossa olisi tehnyt jos mukana ei olisi ollut mitään tehokkaampaa valoa.  _________________ Tapion viljan puimakone
http://www.tajukankaan.com |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Handee Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 02.01.2009 00:46 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on tuo T7, eli siis P7 käytännössä muttei periaatteessa. Sama asia. En minä ainakaan mitään kolmatta tehoa löydä. Tai jos he on tehtaalla ymmärtänyt että kun valo ei pala niin ollaan 0% valotehossa. Kolme aluetta siis. _________________ Siinäpä ne tärkeimmät. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
MSa Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 22.01.2009 04:16 Viestin aihe: |
|
|
P7
- painaa kytkintä hieman ==> 130%
- painaa kytkintä kerran ==> 100%