OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

HEITTOVEITSET?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Jouset, teräaseet ja työkalut
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Nuori jousimetsästäjä
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 07 Mar 2006
Viestejä: 27
Paikkakunta: Pori

LähetäLähetetty: 04.05.2007 21:27    Viestin aihe: Re: tt Vastaa lainaamalla viestiä

Faal kirjoitti:
Konus kirjoitti:
mulla on heittoveitsijä


Älä ihmeessä?!
Kerro toki lisää!

Älä spämmää turhaa.Itsellä ei ole kokemuksia heittoveitsistä, mutta kummisedällä noita on ja hyvin hän niillä osuu.Itse en ole vielä uskaltanut kokeilla, mutta kyllä sitä kai voisi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Faal
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Huh 2005
Viestejä: 182

LähetäLähetetty: 04.05.2007 23:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

"Spämmää"...? Rrrriiiight... Laughing Laughing Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jazi



Liittynyt: 29 Kes 2007
Viestejä: 2

LähetäLähetetty: 03.07.2007 20:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mites päin tota Cold Steel True Flight Throweria tulisi heittää, terästä vai kahvasta? veitsellä tarkoitan tätä: http://www.toolshop.de/product_info.php?products_id=3023&XTCsid=d9bc595888c958dfb6900d3143911bf1
kiitokset kaikille auttaneille Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Faal
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Huh 2005
Viestejä: 182

LähetäLähetetty: 03.07.2007 21:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Voit heittää sitä kummin päin vain. Ei juur väliä. Noh, tietty kahvan muoto edellyttää, että osaa heittää...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Bloodstain



Liittynyt: 17 Kes 2007
Viestejä: 2

LähetäLähetetty: 07.07.2007 00:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olen itse heittänyt veitsiä muutaman vuoden ja reilu parikymmentä niitä on kertynytkin.

Ensinnäkin isommat ja painavat ovat helpompia heittää. 10-12" ovat sopivia, 14" menee jo ehkä turhan isoksi. Hibbenin suunnittelemat pienet fantasiaveitset eivät ole välttämättä kovin kummoisia, vaikka onhan niissäkin ihan toimivia heittareita.
Hyvänä veitsenä voisin suositella Cold Steel Sure Flight Throweria. 12" hiiliteräsveitsi, mitä voi hyvin heittää molemmin päin. Todella helppo heittää ja tuntuu kestävänkin paremmin kun joissain käytetty 420J2.
TA-Keskuksessa hipelöin Ehlers Design Warp I veistä mikä vaikutti myös asialliselta.
Pienenä veitsenä olen tykännyt heitellä Hibbenin Generarion II 8 5/8" (GH2011) veistä. Tuo toimii hyvin terän puolelta heitettynä, sillä kahva on painava.

Ja tosiaan, jos veitsiä haluaa oikeasti heitellä niin niitä on oltava monta samaa kappaletta, jotta heittoa pääsee yhtään paremmin harjoittelemaan. Itse olen hankkinut aina samaa mallia kuusi kappaletta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sammal
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Hei 2009
Viestejä: 383

LähetäLähetetty: 17.07.2009 23:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

miten veistä pitäisi heittää olisiko videoa?alko ihan oikeesti kiehtoon toi homma tais tulla kallis klikkaus Twisted Evil
_________________
1.1.1995 suomi myytiin (huorattiin) euroopalle

Legalize IT! cann...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sammal
Kanta-asiakas


Liittynyt: 11 Hei 2009
Viestejä: 383

LähetäLähetetty: 17.07.2009 23:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kit Rae BlackJet™ Throwing Dagger
Kit Rae BlackJet™ Throwing Dagger


Kok.pituus 10 3/4", teräpituus 5 1/2", materiaali 420 J2 ruostumaton, full tang, kahvan ympärillä nahkanyöritys, vyölenkillinen nahkatuppi.

Katso lisäkuva

Katso lisäkuva

Hinta: 29 €
lisää tuote ostoskoriin

aattelin tota!
_________________
1.1.1995 suomi myytiin (huorattiin) euroopalle

Legalize IT! cann...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Jouset, teräaseet ja työkalut Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com