Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
eraker Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 03 Maa 2009 Viestejä: 12
|
Lähetetty: 14.09.2009 19:58 Viestin aihe: Maahantuojan palvelu ! |
|
|
Blaserin palvelu maahantuojan toimesta !
Lähetin erään aseen Suomen maahantuojalle ja olin jo saanut Korsholm:n tuomion aseestani !( Tanskan edustaja!)ETTÄ HETI SAKSAAN KORJATTAVAKSI !
Soitin maahantuojalle jo Tanskasta että mitäs tehdään ?
Vastaus oli että kunhan näemme aseen, eivät uskoneet minua ja Tanskan päätä !
Toimitin aseen heille jo yli viikko sitten ja eivät ole edes vaivautuneet soittamaan minulle kertoakseen tilanteesta!
Onkos tämä normaalia toimintaa ??? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
retvetti Kanta-asiakas
Liittynyt: 21 Mar 2006 Viestejä: 650
|
Lähetetty: 14.09.2009 20:22 Viestin aihe: |
|
|
Tervehdys,
Oletko selvittänyt, onko maahantuojalla Suomessa sama toimintatapa, kuin tanskalaisilla. Tanskalaiset saattavat lähettää kaikki tehtaalle korjattavaksi, mutta Suomen maahantuojalla saattaa olla "sopimusseppä", joka tekee korjaukset. Jos on oma seppä, niin voi olla, ettei asetta ole vielä ehditty arvioida ja näin ollen antaa informaatiota aseen tilasta...
Edittiä: ja pitää myös muistaa,että myyntiketju vastaa takuista ja näin ollen toimintatapa, että ase palautetaan ostopaikkaan ja sitä kautta maahantuojalle on ainoa oikea tapa. Kukaan "myyntiketjun" ulkopuolinen ei voi tuota päätöstä tehdä ellei ole sitten siihen erikseen esim. maahantuojan valtuuttama. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
eraker Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 03 Maa 2009 Viestejä: 12
|
Lähetetty: 14.09.2009 20:46 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä pikkuisen ihmetyttää kuitenkin tuo tiedotuspuoli !
Veikkaan kyllä rajusti, jos olisin joku tunnettu niin mulla olisi joku korvaava jo mukana mettillä !
Väittivät että olisi laitonta antaa joku korvaava peli tilalle, ei kyllä pidä paikkaansa ! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
retvetti Kanta-asiakas
Liittynyt: 21 Mar 2006 Viestejä: 650
|
Lähetetty: 14.09.2009 20:49 Viestin aihe: |
|
|
No joo, tiedotus on juurikin se asia, jossa noin yleiselläkin tasolla meillä tässä maassa on kaikilla aloilla petrattavaa. Niin firmojen sisäisesti, kuin firmoista ulospäin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
eraker Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 03 Maa 2009 Viestejä: 12
|
Lähetetty: 14.09.2009 20:58 Viestin aihe: |
|
|
No joo on kyllä aika mieto sanonta tähän aikaan vuodesta !!!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Elan Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Jou 2004 Viestejä: 9118
|
Lähetetty: 14.09.2009 21:22 Viestin aihe: |
|
|
Hmm.. samalla ajalla, kun kirjoitit nuo viestit, olisit voinut soittaa All Opticsiin ja tuskasi olisi hellittänyt. Soita ihemeessä heti huomenna Ismo Rosenberg
Puh. 020 7559 483. Olen saanut häneltä aina erinomaista palvelua ja varmasti saat sinäkin. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
eraker Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 03 Maa 2009 Viestejä: 12
|
Lähetetty: 14.09.2009 21:35 Viestin aihe: |
|
|
Et tainnut lukea tuota alkua !
Olen soittanut toimitusjohtajalle kyseiseen firmaan ja myös tuolle Rosenergille vai mikä se nyt oli. Eivät vaan viitsi soittaa mulle ja kertoa mikä on tilanne ! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
retvetti Kanta-asiakas
Liittynyt: 21 Mar 2006 Viestejä: 650
|
Lähetetty: 14.09.2009 21:41 Viestin aihe: |
|
|
Eihän mikään estä soittamasta uudelleen - äänekkäimmät yleensä saavat nopeinta palvelua. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
eraker Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 03 Maa 2009 Viestejä: 12
|
Lähetetty: 14.09.2009 21:48 Viestin aihe: |
|
|
Eihän se voi olla ihan aikuisten oikeesti tällaisella alalla !
Sinulla voi olla aikaa tuollaiselle, mutta minulla ei !!!!
Ja myös rahaa !
Olet varmasti kyseisen henkilön ystäväpiiriin kuuluvia ! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
retvetti Kanta-asiakas
Liittynyt: 21 Mar 2006 Viestejä: 650
|
Lähetetty: 14.09.2009 21:51 Viestin aihe: |
|
|
Joo, olet oikeassa huonoja neuvoja...
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
Lahtis Kanta-asiakas
Liittynyt: 04 Hei 2007 Viestejä: 2519 Paikkakunta: Hamina
|
Lähetetty: 14.09.2009 21:54 Viestin aihe: |
|
|
Kyllähän se ketuttaa kun aseen joutuu korjattavaksi laittamaan tässä vaiheessa kautta, ymmärtäähän sen. Saako udella mitä vikaa Blaseriin tuli?
Edit. Aijuu, tää olikin se liian tiukka pesänen.
/Antti |
|
Takaisin alkuun |
|
|
igorrock Kanta-asiakas
Liittynyt: 26 Maa 2004 Viestejä: 13930
|
Lähetetty: 14.09.2009 22:07 Viestin aihe: |
|
|
Huonoa tuultaan on turha purkaa sellaisiin joilla ei ole osaa eikä arpaa sen syyhyn ts. tässä tapauksessa meihin kanssafoorumilaisiin.
Ja koska po. yritys on toiminut kuten on toiminut (johon sillä luultavasti on hyvä syy), on tilanne IHAN AIKUISTEN OIKEASTI juuri niin kun se on. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
eraker Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 03 Maa 2009 Viestejä: 12
|
Lähetetty: 14.09.2009 22:21 Viestin aihe: |
|
|
Voi että en todellakaan ole vielä huonolla tuulella !
Ja myös purkanut turhaan itseäni !
Kyse on ainoastaan tiedottamisesta ja on todella turhauttavaa kuulla puhelimessa olevansa ainoa jolle tällaista on sattunut !
Olenko oikeasti taistelemassa tuulimyllyjä vastaan ? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
näätämies212 Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Maa 2006 Viestejä: 1143 Paikkakunta: pohjanmaa
|
Lähetetty: 14.09.2009 23:35 Viestin aihe: |
|
|
Jäitä hattuun tai vievät loputkin aseet.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Elan Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Jou 2004 Viestejä: 9118
|
Lähetetty: 15.09.2009 09:25 Viestin aihe: |
|
|
Sanotaan, että tieto lisää tuskaa, mutta hirvittää ajatella, mitä tapahtuu sen jälkeen, kun eraker kuulee, miten kauan korjaus kestää. Olettaisin, että maahantuoja odottaa valmistajan kommenttia asiaan. Aika poikkeuksellinen vika, mutta maahantuoja ja Blaser tulee sen kyllä hoitamaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|