Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
JaniFIN Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.05.2010 11:07 Viestin aihe: PerusSuomalaisten kanta aselakiesitykseen |
|
|
Laitoin PeruSuomalaisille viestiä, ja kyselin onko vieläkö he vastustavat aselakiesitystä, kun ei ole mitään kuulunut.
Sain 2 vastausta jotka laitan nyt tähän:
Lainaus: |
Kiitos viestistä. Kyllä Perussuomalaiset ovat edelleen samalla kielteisellä kannalla aselain suhteen kuten aiemminkin. Asian käsittely on vain ollut kesken asianomaisissa valiokunnissa, kun on jouduttu odottamaan perustuslakivaliokunnan lausuntoa. Se on nyt valmistunut, mutta ei ole tullut vielä ao. valiokuntiin. Kun lausunto tulee virallisesti maa-ja metsätalousvaliokuntaan sekä hallintovaliokuntaan, tullaan asian käsittelyä jatkamaan. Hallituksen esityksestä maa- ja metsätalousvaliokunta tulee antamaan oman lausuntonsa ja hallintovaliokunta tulee sitten laatimaan esityksesta mietinnön, jonka pohjalta asiaa sitten tullaan käsittelemään isossa salissa, joka sitten tulee ratkaisemaan aselain kohtalon, koska en usko, että hallintovaliokunta palauttaisi esitystä ministeriöön uudelleen valmisteluun, jota perussuomalaiset ovat jo tässä vaiheessa pitäneet esillä. Hallituksen esitys on sen verran torso, että tuskin siitä saada valiokunnassakaan edes paikkailemalla kunnon versiota.
Perussuomalaisten edustajana maa- ja metsätalousvaliokunnassa on Pentti Oinonen ja hallintovaliokunnassa Pietari Jääskeläinen.
Raimo Vistbacka
kansanedustaja
PerusS |
Pentti oinonen kirjoitti: Lainaus: |
Kiitos viestistä. Olen tehnyt omassa valiokunnassa(maa ja metsä) hartia voimin töitä aselaki esityksen eteen ja nyt kun sain eilen käsiini perustuslaki valiokunnan lausunnon varmistui että tulen vaatimaan laki esitystä kokonaisuudessaan uuteen käsittelyyn. Pentti Oinonen/ps |
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
JuhaH Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.05.2010 11:22 Viestin aihe: |
|
|
(vaali)vaakakuppi se vain kallistuu ja kallistuu enemmän toiseen suuntaan. _________________ Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota tietämättömyys ja raaka voima eivät ratkaise! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ioni Kanta-asiakas
Liittynyt: 08 Tam 2008 Viestejä: 7663 Paikkakunta: Keski-Suomi / Pohjois-Pohjanmaa
|
Lähetetty: 01.05.2010 11:35 Viestin aihe: |
|
|
Seuraavissa eduskuntavaaleissa tulen äänestämään tämän asian käsittelyn pohjalta. Puolue todellakin näyttäisi olevan persut. Pitäisi varmaan kerätä joukkoja vaalipiireittäin sopivien ehdokkaiden taakse että saataisiin läpimenoja aikaiseksi.
Kun aika on kypsä, täytyy varmaan vaikka täällä erälle.netissä nostaa esille ehdokkaita. Onkohan Keski-Suomen vaalipiiristä vielä mitään aavistuksia? Onko esim. Jorma Uski lähdössä skabaan vai pysyykö Jyväskylässä? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Panostaja Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 01.05.2010 12:22 Viestin aihe: |
|
|
On äärimmäisen mukavaa huomata että muutkin alkaa olla samoilla linjoilla kuin minä. Itse päätin jo vuosia sitten että nämä valtapuolueet eivät tule saamaan ääntäni enää ikinä. Pelkkiä pettureita kaikki. Jos Persut tuovat vielä pettymyksen minulle, lopetan kokonaan äänestyksen. Luojan kiitos että tuo ammatti on sellainen jossa voi vaihtaa maata tarpeentullen jos homma menee ihan perseelleen. Isänmaanrakkaus minulta on mennyt jo aikoja sitten. Ei tässä maassa ole enää mitään puolustamisen arvoista. Ja mutiaisten hyppykepiksi minä en ala. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|