OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Kokemuksia Rengas-Onlinesta?
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
steppe
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Huh 2009
Viestejä: 2438

LähetäLähetetty: 14.10.2010 19:01    Viestin aihe: Kokemuksia Rengas-Onlinesta? Vastaa lainaamalla viestiä

Nykyiseen autoon pitäisi hankkia ensi kesäksi uudet renkaat alle. Tuli sitten vastaan Rengas-onlinen sivut ja heillä on renkaita mielestäni erittäin kilpailukykyiseen hintaan, kun vertaa paikallisten kivijalkakauppojen hintoihin. Kyseessä on siis saksalaisen Delticom AG:n nettikauppa, mutta onko muilla minkäänlaisia kokemuksia tilatuista renkaista?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pyrykoira
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Lok 2005
Viestejä: 943

LähetäLähetetty: 14.10.2010 19:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

CR-V:hen tilasin sieltä kesä Bridgestonet n.puoleen hintaan täkäläisistä tarjouksista. Toimitus aika 3 - 5 pv. Nastarenkaat ovat hintavia, koska Saksassa niitä ei mene kaupan. Nastarenkaat tilasin nastarengas.fi ja toiseen autoon nordenrengas nettikaupasta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
steppe
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Huh 2009
Viestejä: 2438

LähetäLähetetty: 14.10.2010 19:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitoksia! Tuossa äsken kaveri soitti ja lähti puhetta renkaista, niin kertoi tilanneensa rengas-onlinesta itelleen kesärenkaat ja olleen tyytyväinen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
LPJ
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Huh 2007
Viestejä: 258

LähetäLähetetty: 14.10.2010 19:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse olen myöskin tilannut tuolta renkaat muutama vuosi taappäin.
Renkaat tuli kotiovelle asti, ennenkuin olin niitä edes maksanut.
Ajattelin käyttää palvelua toisenkin kerran.
Ainut, että kun sinne pitää antaa sähköpostiosoite, niin sinne tulee sitten mainosta lähes viikottain.. Eli anna se osoite, jota et välttämättä käytä, jos "spämmi" häiritsee Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
nikosa
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Lok 2008
Viestejä: 151
Paikkakunta: 7 veljeksen kunta

LähetäLähetetty: 14.10.2010 20:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kesärenkaat tilasin sieltä, toimittivat suoraan asennuspaikkaan ja sieltä tuli soitto kun renkaat oli tulleet. Sovittiin asennus ja hoplaa, säästin kaikkiaan 230€ suomen hintoihin verrattuna.
_________________
P.V.R
PETA = People Eating Tasty Animals
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Gerberos
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Syy 2008
Viestejä: 3549
Paikkakunta: E-savo

LähetäLähetetty: 14.10.2010 22:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olen myös yhdet renkaat tuolta tilannut ja palvelu on hyvää. Renkaatkin oli hyvät (regalit eli dunlopin tehtaan tekeleet). Pitää muistaa että kaikki renkaat jotka tuolta tilaat ei ole samaa kamaa mitä suomen maassa. Ne on suurimaks osaks keskieuroopan teille tehtyjä. Siellähän asfalttikin on vähän erilaista. Kumi on joskus vähän kovempaa. Esim Nokian Hakka H on saksassa Nokian Hakka. Eli ei ihan sama rengas. Näiden tilattujen renkaiden perusteella on kuultu joskus näitäkin nokialaisia arvosteltavan turhan äänekkäiksi renkaiksi, joka ei nyt suoranaisesti ole ihan sama jos arvosteltaisiin Hakka H:ta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sudo
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 11 Elo 2008
Viestejä: 96

LähetäLähetetty: 14.10.2010 23:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse olen pariin otteeseen tilannut rengas-onlinelta nakit perheen autoihin, aina on tilattu tavara tullut perille sinne mihin on sovittu joten siltä osin ei moitittavaa.

Toinen mielestäni erinomainen paikka on brittiläinen Camskill ( www.camskill.co.uk ), jonka palveluihin olen viime aikoina siirtynyt täysin. Omien rengasvalintojeni kohdalla hinnat ovat olleet rengas-onlinea halvemmat ja tiettyjen renkaiden saatavuus parempi.

Kannattaa hieman nettiä selaamalla vertailla hintoja näiden kahden välillä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mercury
Kanta-asiakas


Liittynyt: 14 Kes 2010
Viestejä: 487
Paikkakunta: etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 15.10.2010 07:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

itse myös tilasin rengas-onlinesta renkaat muutama vuosi takaperin... Takkua oli niin !&%¤#"!! Renkaat oli hukassa ympäri eurooppaa... Löyty välillä millon mistäkin ja loppujen lopuksi noin kuukauden päästä renkaat tuli minun työpaikalle:) toimitusosoitteeksi olin laittanut luonnollisesti kotiosoitteen... Ehkä tämä siksi kun tilasin hieman erikoiset renkaat mitä ei suomen varastoista löytynyt... Muutama suomalainen rengasfirma toimittaa /välittää näitä onlinen renkaita... Siksi on joillain niin lyhyt toimitusaika... Muutenhan renkaat ei millään tule saksasta kolmessa päivässä...
_________________
joskus joutsenetkin näyttävät kurjilta
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
rocco
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Jou 2007
Viestejä: 525
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

LähetäLähetetty: 15.10.2010 08:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse tilasin tuolta aikoinaan, tai siis tilasin mutta renkaita en koskaan saannut.

En omien kokemuksien perusteella suosittele kenellekkään!

Aikamoista sähläämistä oli silloin, ja asiakaspalveluun kun soitti niin meni viikko että sai kiinni henkilön joka "osaisi suomea".

Ja tämäkin henkilö oli käsitykseni mukaan joku rakkaan itänaapurin tuliaisia, eikä senkään puheesta tolkkua saannut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
LG1
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Lok 2004
Viestejä: 8291

LähetäLähetetty: 15.10.2010 08:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Maastorenkaat olen kerran tilannut. Säästö oli tuolloin n.200 euroa Suomi-tarjouksiin verrattuna. Ne tuli kotiovelle, muistaakseni melko nopeasti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
egi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Hei 2005
Viestejä: 556

LähetäLähetetty: 15.10.2010 15:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pari kertaa tilannut renkaita tuolta, eikä valittamista.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
agriman



Liittynyt: 27 Tam 2010
Viestejä: 6

LähetäLähetetty: 15.10.2010 15:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Moottoripyörään olen renkaita tuolta tilannut. Reilussa viikossa kotiovelle toimitettu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
steppe
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Huh 2009
Viestejä: 2438

LähetäLähetetty: 15.10.2010 16:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eli on niitä ollut negatiivisiakin kokemuksia. Kiitoksia Sudolle linkkivinkistä, pitääkin tutustua heidänkin tarjontaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
löppöpetra
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Maa 2004
Viestejä: 4935

LähetäLähetetty: 15.10.2010 17:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ainakin Nokian renkaat huomattavasti kalliimpia kuin paikkakuntani liikkeessä.
_________________
Koittakaa PETRATA vähän!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
steppe
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Huh 2009
Viestejä: 2438

LähetäLähetetty: 15.10.2010 19:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pitää mun käydä kyselemässä paikallisista liikkeistä ensin. Yhdessä paikallisessa liikkeessä Mabor (Continentalin halpamerkki) renkaat oli vuonna 2008 elokuussa 90 €/kpl ja Continentalit kalliimpia. Onlinessa oli ainakin kolme Continentalin rengasta, joita katsoin, niin hakemassani koossa halvin niistä 59,60 €/kpl ja kallein 63,30 €/kpl.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Sivu 1 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com