Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
haluaisitko lopettaa tupakoinnin ( vain tupakoitsijat) |
kyllä |
|
74% |
[ 137 ] |
ei |
|
25% |
[ 47 ] |
|
Ääniä yhteensä : 184 |
|
Kirjoittaja |
Viesti |
Mikke89 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.01.2005 01:37 Viestin aihe: AA:n tyylinen kerho tupakoitsijoille |
|
|
Kaikki jotka haluatte lopettaa tupakoinnin niin lopettakaa se ensi maanantaina, niin kuin minäkin aion.
Tässä topicissa voidaan kannustaa toisia lopettamaan ja vapaa tilittäminen tupakan tuskissa on sallittua.
Omalla kohdalla ehkä auttaa se että porukat lupas maksaa kiväärin, jos lopetan.
Kuka ilmoittautuu mukaan?
Tämä alkaa maanantaina, koska tässä on aikaa valmistautua henkisesti ja polttaa loput tupakat... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kivi Vakituinen kirjoittaja
Liittynyt: 13 Huh 2004 Viestejä: 60 Paikkakunta: Vapaa metsästysoikeus
|
Lähetetty: 27.01.2005 13:37 Viestin aihe: |
|
|
Jouluna loppui tupakointi – ainakin toistaiseksi. Mieli tekee välillä niin per*****sti, että on pakko mussuttaa korvikkeita. Tosiasiassa en haluaisi lopettaa tupakkatuotteiden käyttöä (tupakkia, nuuskaa, piippua, pikku-sikareita ja vähän isompia sikareita …aaah), mutta kun minun käytössä ei ole mitään tolkkua. Aina pitää olla kessu huulessa ja vuosien käyttö alkaa jo näkyä ja tuntua. Iho-ongelmat, röhinät, kuorsaus, ienongelmat, nivel ja selkäkivut, yms..
Olen yrittänyt hillitä käyttöä ja laskea sitä ”sivistyneelle” tasolle. Tyyliin pikkusikke paukun kanssa silloin tällöin. Ei onnistu, ei toimi.
Nyt kärsitään ja yritetään. Alku oli ihan helvettiä, vieläkin pinna on toisinaan kireällä kuin viulunkieli. Rähähdyskynnys on tosi matala.
Jos tämä homma onnistuu, niin seuraavaksi pitäisi päästä näistä korvikkeista eroon. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
geratherm Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Hei 2004 Viestejä: 1501 Paikkakunta: Oulun lääni
|
Lähetetty: 27.01.2005 18:54 Viestin aihe: |
|
|
Toivotan onnea, oon itsekkin kokenu nuo oireet. Nyt vuosi lopettamisen jälkeen on kyllä ihan eri kunto kun sillon. Mulla oli kans tuo räjähdyskynnyn tosi matalalla, tuli meleko paljo vanhemmille räyhättyä sillon. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tiger Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.01.2005 19:24 Viestin aihe: |
|
|
Minä en voikkaan vastata tähän äänestykseen... Tuostahan selvästi puuttuu yks vastaus vaihtoehto: En tupakoi. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RovaniemiHunter Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.01.2005 19:42 Viestin aihe: |
|
|
En tupakoi minäkään vaikka monet minun ikäset onki jo alottanu... Enkä aijo alottaakkaan! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mikke89 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.01.2005 19:47 Viestin aihe: |
|
|
Niin puuttuukin, mutta tämä olikin vain tupakoitsijoille...
Oon ite polttanu joku vajaa 4 vuotta, vaikka olenkin näin nuori joten olisi varmaan parempi lopettaa...
Sain yllytettyä tähän lopettamistouhuun mukaan kaikki meidän luokan tupakoitsijat, et toivottavasti onnistuu...
Mulla on vaan 3 yritystä takana, eikä tosiaan oo helppoa.
Monet tulee selittämään et on polttanu kymmeniä vuosia ja lopettanu ja sit alkaa se arvostelu heikosta luonteesta, mut siitähän se kiinni onkin... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
lippusiima Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.01.2005 22:23 Viestin aihe: |
|
|
Mikke89...lopeta ihmeessä tupakointi,sit kun tulee ikää niin vaikeutuu koko ajan...ite en päässe eroon röökistä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
fange Kanta-asiakas
Liittynyt: 09 Elo 2004 Viestejä: 1325 Paikkakunta: Inarista etelään
|
Lähetetty: 27.01.2005 22:24 Viestin aihe: |
|
|
enpä polta enkä alota
tyhmää touhua, |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Mikke89 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.01.2005 22:50 Viestin aihe: |
|
|
lippusiima kirjoitti: | Mikke89...lopeta ihmeessä tupakointi,sit kun tulee ikää niin vaikeutuu koko ajan...ite en päässe eroon röökistä. |
Uskotaan, ko ei se nyttenkään helppoa ole...
Tapahan siinä pahin on, koulussa tulee käytyä joka välitunti ja aamulla heti heräämisen jälkeen, kahvin kanssa tulee polteltua ja illalla viimiseks vedetään vielä sauhut. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
lippusiima Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 27.01.2005 23:04 Viestin aihe: |
|
|
perk...pitäiskö tuolle pojalle antaa remmiä kun tupruttelee tuolla keinon?? no joo minä en ole tuossa oikein hyvä ketään komentamaan kun itekkään ei voi lopettaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
geratherm Kanta-asiakas
Liittynyt: 20 Hei 2004 Viestejä: 1501 Paikkakunta: Oulun lääni
|
Lähetetty: 27.01.2005 23:19 Viestin aihe: |
|
|
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
hkau81 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 28.01.2005 03:14 Viestin aihe: |
|
|
Ite oon alottanu tupakoinnin noin 8 vuotta sitten. Pari vuotta sitten kun olin töissä, loppui tupakit kesken työvuoron. Silloin päätin että lopetampa koko sauhuttelun kun kerran ei tupakat riitä siksi aikaa, että pääsen töistä. Olin siinä pari kuukautta polttamatta aivan kokonaan. Nykyään poltan kun olen keittoa ottamassa tai jahdissa. Eli syksyisin tulee vedettyä röökiä aika paljonkin, muulloin kerran tai kaks kuussa. Mutta jahti hommissa on pakko polttaa. Siitä tavasta en edes yritä luopua |
|
Takaisin alkuun |
|
|
RenHoek Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 28.01.2005 03:18 Viestin aihe: |
|
|
en tajua mikä on lopettamisessa joillekkin niin vaikeaa. Itse poltin 12 vuotta ja ajattelin tuossa vajaa vuosi sitten heittää pois ku alko tuntumaan niin typerältä. Ensimmäisen 2 viikon aikana tuntu parikertaa että vois lopettaa mutta eipä sen jälkeen. Ja Poltin ihan kunnolla eli melkein askin päivässä ja nuorempana paria toppaa viikossa vähintään. Hirvittää ajatella kuin paljon rahaa meni siinä 12 vuodessa ilmaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
lippusiima Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 28.01.2005 06:36 Viestin aihe: |
|
|
Rahasta nyt viis mutta kun terveys menee... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
werty74 Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 29.01.2005 11:46 Viestin aihe: |
|
|
Olen tupakoinut tollaset 15 vuotta, mutta en vielä ole valmis lopettamaan savuttelua. Mietin tuossa äsken, että montako hätiköityä päätöstä olisi tullut tehtyä jos en olisi sitä "tuumaus tupakkia" vetässy! Hätäilemällä ei synny kuin "kuspää" lapsia, kuuluu vanha sanonta! _________________ karjala takas!
jos ei muuten niin pullo kerrallaan!!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|