OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Jahti jakt air-tex vaelluskengät
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
hq
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Hei 2004
Viestejä: 3688

LähetäLähetetty: 12.10.2006 01:19    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hq kirjoitti:
[...]nyt on hollilla rapakon takaa löytyneet muutaman kympin Gore+Vibram -camokengät jotka näin ensialkuun vaikuttavat ihan lupaavilta.


Itse itselleni vastaten, kyseisillä kengillä on talsittu nyt parisataa kilometriä maastossa. Alkuun varren etuosan taitos puristi ja hankasi hieman, eli sisäänajo tapahtui puolen päivän pätkissä nauhat suhteellisen löysällä ja tuplat sukat jalassa - noin neljäntenä päivänä uskalsi kiristää kengät kunnolla ja reilun viikon jälkeen jättää toisen sukkaparin pois. Nyt istuvat oikein hyvin.

Meindl/Hanwag/ym. -linjaan verrattuna nuo ovat todella kevyet ja jonkin verran lämpimämmätkin. Nilkan tuki on keskinkertainen, eli kivikoihin ei tee mieli mennä mutta huolimattomat kivien tai oksien päälle astumiset eivät väännä nilkkaa sen erityisemmin. Vettä ei tullut läpi, mutta vuori on hieman hitaasti kuivuva, niitä ei yön yli saanut täysin kuiviksi kuin irrottamalla pohjallinen ja laittamalla kengänkuivain tunniksi puhaltamaan matalalla lämmöllä. Kengän pintaan painettu camokuvio ei ole erityisen kestävä, kärjessä paistaa jo ruskea nahka, mutta se ei juuri vaikuta käyttöominaisuuksiin, niitä ei camokuvion vuoksi ostettu kun säärystimet on ennestään, tulipa rastitettua New Break-Up -valintaruutu vain kuriositeettina.

Nuo olivat siis kesällä Cabelas'n poistossa ja näyttää siltä ettei niitä enää saa, mutta osapuilleen vastaavanoloinen kenkä Scent-Lok:lla ja korkeammalla kumisella kärjellä löytyy numerolla QT-812164, joskin tuplahintaan (~120€ tämän päivän vaihtokurssilla). Noita testattaneen seuraavaksi, riippuen vähän siitä miten nykyinen pari kestää käyttöä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
leksa
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 25 Elo 2004
Viestejä: 50

LähetäLähetetty: 12.10.2006 09:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kari049:

Mulla ihan sama juttu. 1. parin ostin syyskuussa 2005. Alkoivat vuotaa ja palautin ne lokakuussa 2005. Sain tilalle uudet marraskuussa (2005) jotka alkoivat vuotaa tänä syksynä. Palautin ne 2 viikkoa sitten. Erätukusta tuli sama soitto - takuu muka alkaa ensimmäisistä kengistä. Tämä on niiltä pelkkää vedätystä! Kengillä on vuoden vedenpitävyystakuu ja yhtä lailla se koskee takuuseen tulleita kenkien alkaen niiden toimituspäivästä. Sanoin niille suoraan, että turha yrittää kusettaa ja hetken päästä sieltä oltiinkin auliisti lähettämässä uutta paria (no me laitetaan sulle nyt sitten uudet - ihan 2006 mallia!). Olkaa siis tiukkoina näissä takuuasioissa Erätukun kanssa. Se millainen diili niillä on jonkun kiinalaisen tehtaan kanssa ei pätkääkään vaikuta siihen asiakaslupaukseen (1 v. takuu) mitä he markkinoivat kuluttajille.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jarmo63
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Huh 2004
Viestejä: 116

LähetäLähetetty: 12.10.2006 16:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Leksa, minulla samanmoinen vääntö Erätukun kanssa. Sain syyskuussa 2005 ekan parin, jotka olivat liian pienet. Parin viikon päästä oikean kokoiset mutta vuotivat heti alusta lähtien. Loka-marraskuussa sain nykyiset parit, joiden vuotamisen huomasin vasta tänä syksynä kun tuli kosteammat kelit.

Erätukku ilmoitti minulle että takuu alkaa juosta ekan parin toimituspäivästä. Soitin Kuluttajaneuvojalle joka sanoi että kyseessä tuotevirhe, eli korvausvastuu Erätukulla joka tapauksessa. Tämän tyyppissten kenkien pitää olla vedenpitävät kauammin kuin yhden vuoden, varsinkin kun niitä tuskin käytetään joka päivä. Kuluttajaneuvoja sanoi samaa kuin Leksa että takuu olisi tuotekohtainen eikä takuu siis ala ensimmäisen kenkäparin toimituspäivämäärästä.

Nyt odotan Erätukun kommenttia asiaan, annoin heille aikaa huomiseen asti vastata.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kari049
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Jou 2005
Viestejä: 276
Paikkakunta: pohojanmaa

LähetäLähetetty: 12.10.2006 17:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

huomenna soitan minäkin erätukkuun kyllä tämä asia senverran jurppii Evil or Very Mad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
hlohi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Huh 2004
Viestejä: 651
Paikkakunta: Haukipudas

LähetäLähetetty: 12.10.2006 18:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jarmo63 kirjoitti:
Kuluttajaneuvoja sanoi samaa kuin Leksa että takuu olisi tuotekohtainen eikä takuu siis ala ensimmäisen kenkäparin toimituspäivämäärästä.


Itse olen pelannut noiden kännyköiden kanssa. Edellisen perusteella heräsi kysymys, onkohan Nokian kännyköiden takuupykälä laiton? Sikäli kun pakottavan kansallisen lainsäädännön puitteissa on mahdollista, Tuotteen jälleenmyynti, Nokian valtuuttama korjaus tai Tuotteen korvaaminen uudella ei pidennä, uusi tai muutenkaan vaikuta Tuotteen Takuuaikaan. Takuuaikana korjatuilla osilla ja korvatulla Tuotteella on kuitenkin takuu alkuperäisen Takuuajan loppuun, aina kuitenkin vähintään kuusikymmentä (60) päivää korjauspäivästä tai korvaavan Tuotteen toimittamisesta. Lähde: http://www.nokia.fi/asiakastuki/huolto/rajoitettu_valmistajan_takuu.html

Minulla on ne erätukun ensimmäiset kalvokengät. Toistaiseksi olen niihin ollut hyvinkin tyytyväinen paitsi kerran, kun nauhat auki astuin maastoautosta alas ja alemman kengän nauhat jäi ylemmän alle. Jalka ei siis yltänyt maahan ja putosin persiilleen asvaltille. Auts Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rulettaja
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 27 Hel 2005
Viestejä: 66

LähetäLähetetty: 12.10.2006 21:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hlohi kirjoitti:
Jarmo63 kirjoitti:
Kuluttajaneuvoja sanoi samaa kuin Leksa että takuu olisi tuotekohtainen eikä takuu siis ala ensimmäisen kenkäparin toimituspäivämäärästä.


Itse olen pelannut noiden kännyköiden kanssa. Edellisen perusteella heräsi kysymys, onkohan Nokian kännyköiden takuupykälä laiton? Sikäli kun pakottavan kansallisen lainsäädännön puitteissa on mahdollista, Tuotteen jälleenmyynti, Nokian valtuuttama korjaus tai Tuotteen korvaaminen uudella ei pidennä, uusi tai muutenkaan vaikuta Tuotteen Takuuaikaan. Takuuaikana korjatuilla osilla ja korvatulla Tuotteella on kuitenkin takuu alkuperäisen Takuuajan loppuun, aina kuitenkin vähintään kuusikymmentä (60) päivää korjauspäivästä tai korvaavan Tuotteen toimittamisesta. Lähde: http://www.nokia.fi/asiakastuki/huolto/rajoitettu_valmistajan_takuu.html

Minulla on ne erätukun ensimmäiset kalvokengät. Toistaiseksi olen niihin ollut hyvinkin tyytyväinen paitsi kerran, kun nauhat auki astuin maastoautosta alas ja alemman kengän nauhat jäi ylemmän alle. Jalka ei siis yltänyt maahan ja putosin persiilleen asvaltille. Auts Embarassed

No Hannu äläpä mainosta oman puljusi kenkiä. Sehän on selvää, ettei nää Kiinan hikipajassa (lue Huipputehtaassa) tuotetut kengät pidä vettä kuin pyhättömän viikon. Ne on niin halpoja että niitä voidaan korvata muutama pari ennen kuin alkaa tulemaan persnettoa. Talvella kukaan ei huomaa jos vedenpito lakkaa ja hups kohta vuos menny ja mitä jäi käteen??? Kaksi kenkää joilla voi heittää vesilintua. Hannu ei varmaan ole kuullut tuotteen oletetusta kestoiästä? Kengillä se on enemmän kuin vuosi. Joku voisi vielä vihjata kuluttajavalituslautakuntaan noista toimituskuluista mitä ei mainita mainoksissa. Nehän pitäis olla selvästi esillä. Tulee aikamoisena yllätyksenä ne 20€ toimituskulut. Nokia sentään antaa 2v:n takuun kännyköihin( pl. muutamat osat). No onneksi suurinosa on jo tajunnut mitä kakkaa perätukku myy. Empä ole vielä kuullut kenenkään kehuneen jahti/jakt tuotteita joilla on ollut oikea gore-tex tuote. Onhan nuo hyviä jos ei ole aikaisemmin ollutkaan kalvopukua tai kenkiä. Eipähän tuo oma air-tex enää kunnolla pidä vettä kun kerran sen pesin. Kerkesinhän se olla päällä melkein 10 kertaa. Nyt se on varmaan huippuhengittävä Smile . Halvalla ei saa hyvää. Tosin taitaa olla ettei ko. puljusta saa edes kalliilla hyvää.
_________________
Himmelit tulille
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hlohi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Huh 2004
Viestejä: 651
Paikkakunta: Haukipudas

LähetäLähetetty: 12.10.2006 22:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rulettaja kirjoitti:
No Hannu äläpä mainosta oman puljusi kenkiä


Toivottavasti ei nyt mene sivuraiteelle tämä juttu, sillä ei ollut tarkoitus mitenkään ottaa kantaa tähän kenkäasiaan. Silmiin pisti vaan tuo ajatus että takuu jatkuisi aina sitä mukaa kun annetaan vastaava tuote tilalle.

Ainakaan Nokian systeemissä näin ei näyttäisi olevan. Onko näin vaiko eikö se tässä kiinnostaa.

No jatkan kuitenkin asian selvennykseksi myös suhteestani Erätukkuun.

Olen töissä Trackerilla. Minulla ei ole Erätukkuun minkäänlaista omistus / työsuhdetta. Ainoa mikä on, on se että ko firma on jälleenmyyjänä meidän tuotteille. Arvelutti kirjoittaa tuo edellinen, kun nämä yritykset herkästi yhdistetään toisiinsa vaikka ovat kyllä eri yrityksiä. Omistuspohjassa on hieman yhteistä, mutta vain muutama prosentti.

Kengät ostin rahalla. Hieman sain tingattua kun ostin kolmet kerralla (itselle, vaimolle ja sähkömiehelle). Näkyy että nyt niitä on saanut vieläkin halvemmalla kuin minä maksoin.

Nuo kengät jotka ostin aikoinaan, oli kyllä Gronellin valmistamat ja käsittääkseni Italialaista alkuperää. Niillä oli 3 vuoden takuu eikä ne ainakaan vielä vuoda vaikka kumikenkiä en ole tuon jälkeen pitänyt metsäreissuilla jalassa.

Katsoin tuossa illalla paikallislehden (KESKiVIIKKO) mainoksen Erätukku oli etusivulla. Siinä oli kalvollinen (liekö kelvollinen) maastopuku ja ko puulaakin mukainen laaja etupaketti. Hinta oli 129,90 euroa. Ajattelin mielessäni, että eipä muutama vuosi sitten ei kyllä saanut vastaavaa mistään tuohon hintaan. Totuus on se että pitkälle tuon firman ansiosta lähes kaikkien erävaatteiden hinnat ovat pudonneet reilusti. Myös GoreTexien. Eikö se ole meidän kaikkien etu?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hlohi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Huh 2004
Viestejä: 651
Paikkakunta: Haukipudas

LähetäLähetetty: 12.10.2006 22:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rulettaja kirjoitti:
No Hannu äläpä mainosta oman puljusi kenkiä


Toivottavasti ei nyt mene sivuraiteelle tämä juttu, sillä ei ollut tarkoitus mitenkään ottaa kantaa tähän kenkäasiaan. Silmiin pisti vaan tuo ajatus että takuu jatkuisi aina sitä mukaa kun annetaan vastaava tuote tilalle.

Ainakaan Nokian systeemissä näin ei näyttäisi olevan. Onko näin vaiko eikö se tässä kiinnostaa.

No jatkan kuitenkin asian selvennykseksi myös suhteestani Erätukkuun.

Olen töissä Trackerilla. Minulla ei ole Erätukkuun minkäänlaista omistus / työsuhdetta. Ainoa mikä on, on se että ko firma on jälleenmyyjänä meidän tuotteille. Arvelutti kirjoittaa tuo edellinen, kun nämä yritykset herkästi yhdistetään toisiinsa vaikka ovat kyllä eri yrityksiä. Omistuspohjassa on hieman yhteistä, mutta vain muutama prosentti.

Kengät ostin rahalla. Hieman sain tingattua kun ostin kolmet kerralla (itselle, vaimolle ja sähkömiehelle). Näkyy että nyt niitä on saanut vieläkin halvemmalla kuin minä maksoin.

Nuo kengät jotka ostin aikoinaan, oli kyllä Gronellin valmistamat ja käsittääkseni Italialaista alkuperää. Niillä oli 3 vuoden takuu eikä ne ainakaan vielä vuoda vaikka kumikenkiä en ole tuon jälkeen pitänyt metsäreissuilla jalassa.

Katsoin tuossa illalla paikallislehden (KESKiVIIKKO) mainoksen Erätukku oli etusivulla. Siinä oli kalvollinen (liekö kelvollinen) maastopuku ja ko puulaakin mukainen laaja etupaketti. Hinta oli 129,90 euroa. Ajattelin mielessäni, että eipä muutama vuosi sitten ei kyllä saanut vastaavaa mistään tuohon hintaan. Totuus on se että pitkälle tuon firman ansiosta lähes kaikkien erävaatteiden hinnat ovat pudonneet reilusti. Myös GoreTexien. Eikö se ole meidän kaikkien etu?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jarmo63
Kanta-asiakas


Liittynyt: 07 Huh 2004
Viestejä: 116

LähetäLähetetty: 12.10.2006 22:55    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kuluttajaneuvoja sanoi takuuajan olevan tuotekohtainen, eikä takuuaika ala hänen mukaansa ensimmäisen virheellisen tuotteen hankintahetkestä. Sen tarkemmin emme asiaa käsitelleet. Takuuajalla ei tässä minun (eikä nähtävästi monen muunkaan) tapauksessa ole oikeastaan merkitystä vaan kenkien kohtuullisella ja normaalilla käyttöiällä. Se ei ole vuosi, onko se kaksikaan siitä en tiedä. Jos tuote ei kestä siltä kohtuudella oletettavissa olevaa aikaa siinä on virhe.

Odotan jo perjantaita, joskohan Erätukusta saisi jonkun kommentin tähän tuotevirheasiaan. Ovat olleet kovin hiljaa viimeaikoina, mutta huomenna soitan sinne jos ei sähköpostilla tule vastausta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
harha_askel
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Maa 2004
Viestejä: 547

LähetäLähetetty: 13.10.2006 10:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hlohi kirjoitti:
Totuus on se että pitkälle tuon firman ansiosta lähes kaikkien erävaatteiden hinnat ovat pudonneet reilusti. Myös GoreTexien. Eikö se ole meidän kaikkien etu?
Pitää myös muistaa totuus, laatu maksaa erävaatteissakin. ET ansiota on myös se että laadukkaiden kalvopukujen maine on kärsinyt. Mutta ihminen on inhimillinen, hän valitsee monesti tuotteet lompakon mukaan, ja varsinkin jos tekee nopean päätöksen ja saa etupaketin "kaupan päälle".
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hlohi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Huh 2004
Viestejä: 651
Paikkakunta: Haukipudas

LähetäLähetetty: 13.10.2006 10:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Uhkaa keskustelu mennä pois otsikosta, mutta jatketaan filosofointia asian tiimoilta.

harha_askel kirjoitti:
Pitää myös muistaa totuus, laatu maksaa erävaatteissakin. ET ansiota on myös se että laadukkaiden kalvopukujen maine on kärsinyt. Mutta ihminen on inhimillinen, hän valitsee monesti tuotteet lompakon mukaan, ja varsinkin jos tekee nopean päätöksen ja saa etupaketin "kaupan päälle".


ET:stä on sanottu joskus tuolla harmaakoirien sivuilla että sille pitäisi antaa palkinto "ryysykansan vaatettajana". Kuinka moni näistä perusmetsästäjistä olisi hankkinut useiden satojen eurojen puvun jahtiin?

Ainakin omalla kohdallani rahatilanne oli sen verran tiukka, että vaikka oli olemasa CoreTexiä, vaikka laadukkaaksi sen tiedänkin, niin ei tullut mieleenikään hankkia niitä kun olivat niin kalliita. Pärjätä kittuutin joissakin ryysyissä, lahjetta saattoi olla halki jne. Nyt jos katsoo näitä maaseudun ihmisiä niin nuo sekalaiset kamppeet ovat vaihtuneet ET:n kamppeisiin. Eli on tullut kuitenkin uutta vaatetta entisten tilalle.

Saattaapa olla että joku näistä hankkijoista intoutuu toiseen merkkiin seuraavaa pukua tai kenkää hankkissaan, varsinkin kun muidenkin hinnat ovat laskeneet.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rulettaja
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 27 Hel 2005
Viestejä: 66

LähetäLähetetty: 13.10.2006 12:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hlohi kirjoitti:
Uhkaa keskustelu mennä pois otsikosta, mutta jatketaan filosofointia asian tiimoilta.

harha_askel kirjoitti:
Pitää myös muistaa totuus, laatu maksaa erävaatteissakin. ET ansiota on myös se että laadukkaiden kalvopukujen maine on kärsinyt. Mutta ihminen on inhimillinen, hän valitsee monesti tuotteet lompakon mukaan, ja varsinkin jos tekee nopean päätöksen ja saa etupaketin "kaupan päälle".


ET:stä on sanottu joskus tuolla harmaakoirien sivuilla että sille pitäisi antaa palkinto "ryysykansan vaatettajana". Kuinka moni näistä perusmetsästäjistä olisi hankkinut useiden satojen eurojen puvun jahtiin?

Ainakin omalla kohdallani rahatilanne oli sen verran tiukka, että vaikka oli olemasa CoreTexiä, vaikka laadukkaaksi sen tiedänkin, niin ei tullut mieleenikään hankkia niitä kun olivat niin kalliita. Pärjätä kittuutin joissakin ryysyissä, lahjetta saattoi olla halki jne. Nyt jos katsoo näitä maaseudun ihmisiä niin nuo sekalaiset kamppeet ovat vaihtuneet ET:n kamppeisiin. Eli on tullut kuitenkin uutta vaatetta entisten tilalle.

Saattaapa olla että joku näistä hankkijoista intoutuu toiseen merkkiin seuraavaa pukua tai kenkää hankkissaan, varsinkin kun muidenkin hinnat ovat laskeneet.
Muistappa Hannu, että kun ostat jahti/jakt tuotteen niin maksat kasasta p:tä ne rahat on täysin hukassa. Köyhän ei kannata ostaa halpaa. Katteleppa tavaratalo hongkongista noita pukuja ja kato hintoja. Samasta "huipputehtaasta" tulleita pukuja. Et vielä vastannu noihin toimituskulukysymyksiin? Ne pitää olla selkeästi ilmoitettu, eikä pienellä präntättynä +toimituskulut.
http://www.inoa.fi/showCompany.do?company=181860&funnel=general
http://www.inoa.fi/showKeyPersons.do?&company=512635

Tsekkaile Hannu linkit ja kato onko eri yritystä?. Mitenköhän kummankin hallituksessa istuu sama jäsen?
_________________
Himmelit tulille


Viimeinen muokkaaja, Rulettaja pvm 13.10.2006 13:25, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
harha_askel
Kanta-asiakas


Liittynyt: 26 Maa 2004
Viestejä: 547

LähetäLähetetty: 13.10.2006 13:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hlohi kirjoitti:
ET:stä on sanottu joskus tuolla harmaakoirien sivuilla että sille pitäisi antaa palkinto "ryysykansan vaatettajana".

Ensin oltiin ryysykansa, sitten tuulihousu sekä tuulitakkikansa, nyt me ollaan ET kansa.

Ja ettei topikki mene ihan ohi, niin eikös se ole niin että jos ostat esim. kengät, ja jostain syystä joudut vaihtamaan ne takuuseen, niin eikös niillä uusilla takuuseen vaihdetuillakin kengillä ole sama takuu mm. valmistus sekä materiaalien suhteen, ja sama takuuaika?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hlohi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 01 Huh 2004
Viestejä: 651
Paikkakunta: Haukipudas

LähetäLähetetty: 13.10.2006 17:29    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Rulettaja kirjoitti:
Et vielä vastannu noihin toimituskulukysymyksiin? Ne pitää olla selkeästi ilmoitettu, eikä pienellä präntättynä +toimituskulut.
http://www.inoa.fi/showCompany.do?company=181860&funnel=general
http://www.inoa.fi/showKeyPersons.do?&company=512635

Tsekkaile Hannu linkit ja kato onko eri yritystä?. Mitenköhän kummankin hallituksessa istuu sama jäsen?


En voi kuule vastata mihinkään ET:n toimituskysymyksiin, jos minun pitäisi niihin voida vastata niin silloinhan sen voisi tehdä kuka tahansa joka tänne nettiin kirjoittaa.

Onko Nokia ja Shell nyt sitten samaa firmaa? Molempien hallituksessa istuu Jorma Ollila. Tästä asiasta ei kannata kiistellä enempää. Minä olen kertonut totuuden ja muuta ei ole sanottavaa.

Jos olenkin yhden yrityksen palveluksessa, niin ei liene haitanne että kirjoitan täällä myös yksityishenkilönä täysin muihin asioihin liittyen. Vai olisiko parempi että ottaisin yksityishenkilöksi jonkun toisen nimimerkin? Olen metsästyksen ja koiraharrastaja siksi nämä sivut minua kiinnostavat. Aikoinaan kehuin täällä Sievin polyuretaanisaappaita, kas kummaa kun et valjastanut minua senkin yrityksen kätyriksi / käsikassaraksi. Evil or Very Mad No pahoittelut tästä mutta kyllä välillä sieppaa. Nyt lähden lasten kanssa uimahalliin, kun vaimo lähti reissuun.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Rulettaja
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 27 Hel 2005
Viestejä: 66

LähetäLähetetty: 13.10.2006 18:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hlohi kirjoitti:
Rulettaja kirjoitti:
Et vielä vastannu noihin toimituskulukysymyksiin? Ne pitää olla selkeästi ilmoitettu, eikä pienellä präntättynä +toimituskulut.
http://www.inoa.fi/showCompany.do?company=181860&funnel=general
http://www.inoa.fi/showKeyPersons.do?&company=512635

Tsekkaile Hannu linkit ja kato onko eri yritystä?. Mitenköhän kummankin hallituksessa istuu sama jäsen?


En voi kuule vastata mihinkään ET:n toimituskysymyksiin, jos minun pitäisi niihin voida vastata niin silloinhan sen voisi tehdä kuka tahansa joka tänne nettiin kirjoittaa.

Onko Nokia ja Shell nyt sitten samaa firmaa? Molempien hallituksessa istuu Jorma Ollila. Tästä asiasta ei kannata kiistellä enempää. Minä olen kertonut totuuden ja muuta ei ole sanottavaa.

Jos olenkin yhden yrityksen palveluksessa, niin ei liene haitanne että kirjoitan täällä myös yksityishenkilönä täysin muihin asioihin liittyen. Vai olisiko parempi että ottaisin yksityishenkilöksi jonkun toisen nimimerkin? Olen metsästyksen ja koiraharrastaja siksi nämä sivut minua kiinnostavat. Aikoinaan kehuin täällä Sievin polyuretaanisaappaita, kas kummaa kun et valjastanut minua senkin yrityksen kätyriksi / käsikassaraksi. Evil or Very Mad No pahoittelut tästä mutta kyllä välillä sieppaa. Nyt lähden lasten kanssa uimahalliin, kun vaimo lähti reissuun.
Sievin kengäthän on hyviä, tosin eivät kestä hapossa kävelyä. Nytkin on turvakengät metsäkenkinä. Vielä pitäävät vettä vaikka ei ole mitään tex kalvoja. No ilmaiseksi kun saa niin mikäpä siinä. Enkä ole Sievillä töissä. Itellä ei ole muista erätukun tuotteista kokemusta kuin tuosta kansallispuvusta. Ei voi muuta sanoa kun menin halpaan. No meneehän tuo vielä talvella. No pitää ruveta kattelemaan Chevalierin pukua, niin eipähän ole rahat vettä juomassa. Mutta siinä olet Hannu oikeassa että ainakin metsäväki on siisteytynyt kansallispuvun myötä. Mutta pukua ei missään nimessä voi verrata oikeisiin Gore-Tex tuotteisiin. Mutta eiköhän tää riitä näistä jahti/jakteista. Ostakoon kukin mitä haluaa.
_________________
Himmelit tulille
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 16, 17, 18, 19  Seuraava
Sivu 17 Yht. 19

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com