Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Hajurauhanen Vieras
|
Lähetetty: 14.04.2004 10:03 Viestin aihe: |
|
|
Oletkos Pyytäjä kokeillut talvella pyytää jään alta minkkiä? Eikö jään alla ole erinäisiä onkaloita, joita ne käyttävät talvella. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Pyytäjä Vieras
|
Lähetetty: 14.04.2004 15:37 Viestin aihe: |
|
|
En ole, meillä ei minkit tahdo talveen asti hengissä pysyä. Pyydän pääasiassa syksyllä ja loppukeväästä, talvipyynti on siihen panostettuun aikaan nähden melkoisen tuloksetonta. Talvella tulee pyydettyä muita.
Mutta jos niitä on talvella pyydettäviksi asti, niin meilläpäin ne pyydetään sulana kestävien jokien varsilta ihan samalla periaatteella kuin muulloinkin. Jään alla onkaloissahan ne talvella muualla tuppaa liikkumaan, joten sieltähän niitä silloin olisi järkevintä yrittää. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Vieras
|
Lähetetty: 27.04.2004 10:03 Viestin aihe: |
|
|
Anonymous kirjoitti: | Olisko esim.Eräkontti mitään.Sieltä löytyy mm. jahtiraudat,jotka itsekkin tilasin.Toki voihan noita itsekkin rakentaa(parasta aikaa tekeillä). |
Millaisia kokemuksia noista Jahti-raudoista on? Toimiiko ja onko tullut saalista? Laatu ja viimeistely on varmaan aika karkeaa tasoa jo hinnankin perusteella, mutta toimivuushan olisi tärkeintä. Mitä olen näiltä palstoilta lueskellut, niin tuntuu olevan vain harmia noista halvoista raudoista ja parasta olisi tilata originaalit conibearit jenkeistä? |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Eräjorma86 Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 27.04.2004 14:13 Viestin aihe: |
|
|
Oliskohan noista hajurauhasista apua jos ne ottaa itte talteen vaikka haiseehan ne vähän ja jos ne rauhaset laittaa sitte vaikka parafiiniin? Ja sen jälkeen loukuihin pikku tilkka. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Vieras
|
Lähetetty: 07.05.2004 14:11 Viestin aihe: Re: raudat.... |
|
|
Miksei ne Duket muka ole mistään kotosin? Kyllä niillä pyytää monet vuodet. Ja vielä jos ne maalaa, niin kestävyys vain paranee. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
tomni Kanta-asiakas
|
Lähetetty: 09.05.2004 10:36 Viestin aihe: |
|
|
hyvin ne jahti raudat ainakin näpeille lyö. ostin niitä kolme kappaletta ja kerran koitin virittää ja meinas nakit lyhentyä niin heitin ne tuonne kaapin pohjalle odottelemaan sormien parantumista. ainakin näin alkuun tuntuu olevan aika tappavan oloiset |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Vieras
|
Lähetetty: 13.07.2004 18:03 Viestin aihe: |
|
|
Ite olen saánut dukeilla ehkä vajaa tusinan minkkejä ja suurinosa on jäänyt takapäästä kiinni. Tullut monesti sitten ulos putkesta ja muut elukat kerkiää saaliille ensin. Yhden kerran oli myös elävä minkki raudoissa. Enimmäkseen olen pyytäny viikset takpuolella ja huomannut että se ei ainakaan ole oikea tapa,Eli VIIKSET ETUPUOLELLE toimii paremmin. Päätin myös että en enää koskaan osta Duken rautoja. Maksan ennemmin vaikka 2x hinnan jos saan varmasti toimivat raudat, dukeissa menee rahat hukkaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Vieras
|
Lähetetty: 21.07.2004 23:04 Viestin aihe: |
|
|
Osaako kukaan tehdä kaloista suihkutettavaa hajustetta, jolla peittäisi loukuista ihmisen hajun. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
PeeKoo Vakituinen kirjoittaja
|
Lähetetty: 21.07.2004 23:39 Viestin aihe: |
|
|
Joo ei muuta ku tyhjän kossupullon ujutat pikkukaloja puolilleen ja tilkka vettä päälle. Sitten korkki kiinni ja pullo sängyn alle jemmaan vaikkapa pariks viikoks. Sillä liemellä peittyy moni muukin haju mutta voi minkkikin pyörtyä. Asiaan. Minkki ei ole mielestäni kovin tarkka ihmisen hajuista. Muutaman kerran on käynyt niin, että kun olen tehnyt loukun ja vienyt sen saman tien rantaan niin aamulla on ollut jo minkki loukussa. |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
Heikki86 Vieras
|
Lähetetty: 10.11.2004 21:57 Viestin aihe: |
|
|
Moro onks teistä kukaan tehny millekkään elukalle rautoja itte? oon itte koittanu tehdä mutta pelaavaa mallia en oo saanu aikaan. Eikä se oon siitä kiinni etten osaisi työstää rautaa.. kertokaa kaikki neuvot toimivuus on ollu pienestä kiinni..  |
|
Takaisin alkuun |
|
 |
|