OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Antin ja heilurin riekkoreissu Kasivarteen
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
kalmo
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Tam 2006
Viestejä: 1641
Paikkakunta: Tampere

LähetäLähetetty: 09.06.2016 20:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Iso peukku Antille! Mahtavaa!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
9.3x622
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2004
Viestejä: 16672

LähetäLähetetty: 09.06.2016 21:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minä voin myös muutamalla roposella osallistua kustannuksiin.

Älä heiluri ujostele, vaan käy kiinni tarjoukseen.
_________________
Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Greifelt
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Elo 2007
Viestejä: 337

LähetäLähetetty: 09.06.2016 21:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mä oon messissä. Kaikkiin reissuihin liittyy aina yllättäviä menoeriä. Esim meno- tai tulomatkan lounaat. Mukana 20 jos tulee tilinumero YV.

G
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hitleri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Kes 2006
Viestejä: 4743

LähetäLähetetty: 09.06.2016 21:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ja iliman muuta oon mukana kantamassa korteni kekoon! Vaikka heilurin luvat voin maksaa jos niikseen tulee. Parilla kympillä nyt ainakin jos sille soivan käyttötarkoituksen keksitte!
_________________
Vaan varmoilta paikoilta ohi!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
lonkero
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Hei 2010
Viestejä: 434
Paikkakunta: Pirkanmaa

LähetäLähetetty: 09.06.2016 21:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä täältäkin parikymppiä irtois matkakassaan
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
NoVoeHelevetti
Kanta-asiakas


Liittynyt: 17 Tam 2005
Viestejä: 6357
Paikkakunta: Akaan seurakuntanuoret

LähetäLähetetty: 09.06.2016 21:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos ei tuohon reissuun enää tartte, niin mulle voi pistää kanssa ihan niin paljon kun haluaa. Tilinumeron saa yyveenä. Rahat menee kaljaan tai vaihtoehtoisesti panoksiin. Very Happy

Ei vaan, ihan rehellisesti Antin ja heilurin reissulle pidän vilpittömästi peukkuja! Toivotaan että onnistuu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
yyp
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Tam 2007
Viestejä: 795
Paikkakunta: Kuopio

LähetäLähetetty: 09.06.2016 22:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jos Antti ostaa metsästysluvat niin yyp tarjoaa kalastusluvat.
_________________
" Rauhoitettu riistanhoitomaksulla "
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Koukkupolovi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Jou 2004
Viestejä: 6824
Paikkakunta: Kainuu-Koillismaa

LähetäLähetetty: 09.06.2016 22:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Laita Antti tai heiluri tilinumero yv:nä niin porkkaan kukkaroa reissunne alla!
_________________
Hoc iam omni varietate caret.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AnttiSn
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Tam 2010
Viestejä: 2120

LähetäLähetetty: 10.06.2016 00:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Laitetaan väliaikatietoja tässä kohdin. Eli reissu on tällä hetkellä on hold tilassa ja odotellaan lähemmäksi päästäänkö lähtemään. Luvat hoidan varaukseen aamulla. Yritetään tosiaan tässä ketjussa pysyä asialinjalla. Minulla on parinkin yv:n perusteella täysi luotto siihen, että heiluri on lähdössä reissuun, jos suinkin pääsee ja varmuudella on yhtä innoissaan kuin itsekin olen. Kukapa nyt tuommoisesta reissusta haluaisi tietentahtoen jäädä pois? Katselemme tuossa yhdessä lähempänä mahdolliset tukitarpeet, mutta näyttää tosiaan sille, että peruskulut plus mahdolliset pienimuotoiset lisäerätkin saadaan foorumin tuella hoidettua. Haluan korostaa, ettei tässä ole nyt mikään rahanmasiinoimisprojekti käynnissä vaan tarkoitus on vilpittömästi tarjota avustusta, ettei jää reissu rahasta kiinni. Ei tehdä tästä sirkusta siinä mielessä, ettei meillä varmasti nuo kuluerät kauhean suuriksi nouse. Mahdolliset juna/bussiliput voi olla hitusen kalliimpia ja voidaan noita tarpeen mukaan sitten jakaa useammalle hengelle.

Laitan kyllä sitten kaikille osallisille yv:llä tilitietoja tulemaan, kun alkaa näyttää sille, että rahaa kaivataan. Älkää huoliko, osaan taulukkolaskelman ja teen tasapuoliset jaot! Turha sitä on tässä vaiheessa laittaa, ettei nyt sitten tarvitse bingistä pelata euroilla. Eli annetaan tilanteen rauhassa kehittyä ja toivotaan kaikki, että heiluri pääsee reissuun. Itse toivon, että saa töitä ja työnantaja ymmärtäisi vielä hyvän päälle ja päästäisi miehen pariksi päiväksi lomille (tarvehan on siis puolikas ke, to ja pe). Muistakaa myös se, ettei varmaan heiluristakaan kiva ole, että miehen ympärillä on nyt tämmöinen sirkus (itsestä alkoi itse asiassa tuntumaan jo vähän huonolle tämmöisen käynnistäjänä - lähti vähän käsistä jo nyt). Yritän tässä laitella lisätietoja tuonne aloitusviestiin kun jaksan/ehdin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
muu uan
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Mar 2013
Viestejä: 934

LähetäLähetetty: 10.06.2016 06:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ihan mahtavaa että kaverille jolla on ollut lievästi huonoa tuuria ja hiukan valittamista erinäisitä asioista, löytyy ihmisiä jotka oikeasti haluaa piristää
toisen oloa ja järkätä ihan huippu reissun.

Hyviä ihmisiä siis on netissäkin.
Saalis ja reissukuvat foorumille nähtäväksi reissun jälkeen.
_________________
🇺🇦Slava Ukraini.🇺🇦
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
9.3x622
Kanta-asiakas


Liittynyt: 16 Huh 2004
Viestejä: 16672

LähetäLähetetty: 10.06.2016 08:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

AnttiSn kirjoitti:
Laitetaan väliaikatietoja tässä kohdin. Eli reissu on tällä hetkellä on hold tilassa ja odotellaan lähemmäksi päästäänkö lähtemään. Luvat hoidan varaukseen aamulla. Yritetään tosiaan tässä ketjussa pysyä asialinjalla. Minulla on parinkin yv:n perusteella täysi luotto siihen, että heiluri on lähdössä reissuun, jos suinkin pääsee ja varmuudella on yhtä innoissaan kuin itsekin olen. Kukapa nyt tuommoisesta reissusta haluaisi tietentahtoen jäädä pois? Katselemme tuossa yhdessä lähempänä mahdolliset tukitarpeet, mutta näyttää tosiaan sille, että peruskulut plus mahdolliset pienimuotoiset lisäerätkin saadaan foorumin tuella hoidettua. Haluan korostaa, ettei tässä ole nyt mikään rahanmasiinoimisprojekti käynnissä vaan tarkoitus on vilpittömästi tarjota avustusta, ettei jää reissu rahasta kiinni. Ei tehdä tästä sirkusta siinä mielessä, ettei meillä varmasti nuo kuluerät kauhean suuriksi nouse. Mahdolliset juna/bussiliput voi olla hitusen kalliimpia ja voidaan noita tarpeen mukaan sitten jakaa useammalle hengelle.

Laitan kyllä sitten kaikille osallisille yv:llä tilitietoja tulemaan, kun alkaa näyttää sille, että rahaa kaivataan. Älkää huoliko, osaan taulukkolaskelman ja teen tasapuoliset jaot! Turha sitä on tässä vaiheessa laittaa, ettei nyt sitten tarvitse bingistä pelata euroilla. Eli annetaan tilanteen rauhassa kehittyä ja toivotaan kaikki, että heiluri pääsee reissuun. Itse toivon, että saa töitä ja työnantaja ymmärtäisi vielä hyvän päälle ja päästäisi miehen pariksi päiväksi lomille (tarvehan on siis puolikas ke, to ja pe). Muistakaa myös se, ettei varmaan heiluristakaan kiva ole, että miehen ympärillä on nyt tämmöinen sirkus (itsestä alkoi itse asiassa tuntumaan jo vähän huonolle tämmöisen käynnistäjänä - lähti vähän käsistä jo nyt). Yritän tässä laitella lisätietoja tuonne aloitusviestiin kun jaksan/ehdin.


Hienoa.

Itse olen vilpittömin mielin mukana ja toivon, että reissu toteutuu. Onpahan saanut olla jossain hyvässä mukana.

Tämä on Antilta hieno idea.
_________________
Polku on kulkijaansa viisaampi. !&%¤# määrä on vakio.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AnttiSn
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Tam 2010
Viestejä: 2120

LähetäLähetetty: 10.06.2016 08:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ensimmäinen kari tuli matkaan. Jouduin varaamaan ensin toisen reissun lupia, johon meni noin 5 minuuttia. Sinä aikana oli omituisesti hävinnytkin kaikki luvat käsivarresta 15.9. eli tässä kohdin on luvat taskussa vain ja ainoastaan 16-17.9. Yritän vielä hetken päivystää tulisiko reboundia. Jos ei tule, sitten jää yhtenä päivänä pyytämättä - nimittäin olen 26.8. jossain päin Ritsemin vuoristoa riekkojen perässä eikä silloin lisälupia enää ehdi kärkkymään tuolle päivää. Lupia on tänä vuonna vähemmän kuin normaalisti tai sitten kysyntä on suurempaa, kun useampi päivä syyskuusta on jo myyty Käsivarteenkin loppuun...

Ja samoiten monille muillekin alueille. Harmillisesti juuri tuo torstai on loppu esim. viereiseltä Hetan alueelta eli sinnekään ei pääse ensimmäiseksi päiväksi. Toistaiseksi suunnitelma vaihtui siis kertaheitolla metsästyksestä retkeilyyn ja kalastukseen 15.9., mutta sehän ei tietenkään menoa haittaa tippaakaan - hyvä vaan keskittyä evähommiin kunnolla erikseen!

Edit. Otin kuitenkin Nunnaseen 15.9. luvat, sikäli mikäli heiluri haluaa mieluummin keskittyä riekonpyyntiin. Eli varauksessa siis Nunnanen 15.9. ja Käsivarsi 16-17.9. Näillä mennään toistaiseksi...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
liki
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Mar 2013
Viestejä: 11206
Paikkakunta: Länsi-Uudenmaan rannikko

LähetäLähetetty: 10.06.2016 08:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

AnttiSn kirjoitti:
Jos ei tule, sitten jää yhtenä päivänä pyytämättä - nimittäin olen 26.8. jossain päin Ritsemin vuoristoa riekkojen perässä eikä silloin lisälupia enää ehdi kärkkymään tuolle päivää. Lupia on tänä vuonna vähemmän kuin normaalisti tai sitten kysyntä on suurempaa, kun useampi päivä syyskuusta on jo myyty Käsivarteenkin loppuun...

Katsotaanpa, eiköhän tuohon joku vapaaehtoinen löydy vielä tarvittaessa päivystäjäksikin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AnttiSn
Kanta-asiakas


Liittynyt: 25 Tam 2010
Viestejä: 2120

LähetäLähetetty: 10.06.2016 10:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Paivystaja olisi bueno, sikali mikali tuonne nyt on tarkoitus lahtea! Nyt teen itse henk. koht. vahaan aikaan viimeisen paivityksen tahan ketjuun (pl. mahdollinen avausviestin paivitys). Eli varasin juuri parille paivalle varuiksi lupia (tiedan, tuo on persuuksista, mutta nyt tein poikkeuksen ja palautan luvat heti, kun saadan tassa heilurin kanssa tuumittua asiat kuntoon). Kaytannossa siis varmistin, etta paastaan riekkoa pyytamaan kolmena paivana eli koppasin viela 2 krt 16-17.9. Nunnasen alueelle luvat. Eli nyt on jo taskussa koko 15-17.9. Nunnaseen ja Kasivarresta puuttuu tuo torstai 15.9. Viestitellaan tassa heilurin kanssa onko hienompaa olla Kasivarressa ja yrittaa tuota yhta puuttuvaa vuorokautta/metsastaa vain kaksi vuorokautta vai mennaanko suosiolla Nunnaseen (joka sekin on hieno, mutta ei ehka ihan niin hieno)...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Berkele
Kanta-asiakas


Liittynyt: 27 Hei 2006
Viestejä: 2206
Paikkakunta: Oulu

LähetäLähetetty: 10.06.2016 11:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Nunnasessa voi heittää mukavan päivälenkin esimerkiksi, kun ajaa Kalmankaltioon asti ja siitä kävelee Kiuaskaidin ympäri. Kieritunturi on kans hieno paikka, mutta mua ainaki ärsyttää se rääseikön ylitys jahtimaille. Hietatievat on kolmas vaihtoehto, mistä riekkoja löytyy melko hyvällä varmuudella.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Linnustus Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Sivu 2 Yht. 4

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com