OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Radio Aallolla metsästystä
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Harrastuksemme mediassa
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
sturm
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Lok 2016
Viestejä: 936

LähetäLähetetty: 04.02.2017 20:52    Viestin aihe: Radio Aallolla metsästystä Vastaa lainaamalla viestiä

Pienen pätkän kuuntelin Aaltoa joskus päivällä ja särähti korvaan metsästysaiheinen keskustelu. Blogisti kertoili, että jos jäniksiä ja rusakoita ei metsästettäisi, tulisi jänisrutto. Jotenkin näin se meni.

http://www.radioaalto.fi/#!/post/588f2f40eb3549040088fc69

Mediaa toitotetaan tälläkin foorumilla metsästysvastaiseksi tms. silloin tällöin. Tuokin haastattelu olisi saanut enemmän särmää, jos olisi haastateltu kriittisemmällä otteella.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hitleri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Kes 2006
Viestejä: 4743

LähetäLähetetty: 05.02.2017 11:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

...ja jos vielä olisi haastateltu ihan oikeaa asioista perillä olevaa METSÄSTÄJÄÄ, niin aina parempi. Rolling Eyes
_________________
Vaan varmoilta paikoilta ohi!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Peto
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 9944
Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.

LähetäLähetetty: 05.02.2017 13:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Hitleri kirjoitti:
...ja jos vielä olisi haastateltu ihan oikeaa asioista perillä olevaa METSÄSTÄJÄÄ, niin aina parempi. Rolling Eyes


Vaan ne on yleensä mahdollisimman epämediaseksikkäitä karvanaama mörököllejä. Kyllä Riikka on joka tavalla söpömpi. Wink
Ja on se mielestäni kuitenkin metsästäksi laskettava, kun oon sen nähny riistaa ampuvan ja saavan.
_________________
Vaikka muu häviää, niin metsästys jää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hitleri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Kes 2006
Viestejä: 4743

LähetäLähetetty: 05.02.2017 20:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jaa sitä on käyty samoissa rusakonpotkijaisissa mallitytön kanssa... Eipä siinä, osa oli ihan asiaakin, mutta sitten oli sitä "MINÄ olen perustanut...MINÄ kuulun kansainväliseen...MINÄ otan talteen ja teen...". Minä minä minä. Sitähän tuo tarina taitaa olla. Toimittaja kun kysyi jotain kuinka pääsee alkuun jahtuuhommissa, niin alkoi mainostaa omaa naisten haulikkoammuntaryhmää. Aika ohutta on tuon neitokaisen tietämys oikeasta metsästyksestä, sen näkee ja kuulee jutuista.
_________________
Vaan varmoilta paikoilta ohi!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hitleri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Kes 2006
Viestejä: 4743

LähetäLähetetty: 05.02.2017 20:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Esim. sinä olisit Peto parempi henkilö tuommoiseen haastatteluun. Sana hallussa ja näkemystä asioihin. Kokemusta käytännön pyynneistä. Uskottavampi sellainen ulostulo asiallisena olisi mielestäni kuin joku hihittelevä metsänneito, joka tekee itsestään numeron, kun nyt sattuu olemaan metsästävä nainen...
_________________
Vaan varmoilta paikoilta ohi!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petri_K
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Hel 2009
Viestejä: 159
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: 06.02.2017 16:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ihan vaan sellainen asia, että meillä on Suomessa 300 000 metsästäjää joista jokainen harrastaa mielestään sitä "oikeaa" metsästystä... ja yllättävän moni on hyvinkin kärkkäitä sanomaan että tuo naapurin äijä tai naapurin muija ei osaa OIKEAA metsästystä...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Elan
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Jou 2004
Viestejä: 8893

LähetäLähetetty: 06.02.2017 16:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

^ Juuri noin! Ei varmaan löydy yhtään julkista esiintymistä, johon kaikki metsästäjät (ja varsinkin eralle.netin) olisivat tyytyväisiä.

Olin joskus sattumalta erään täällä kirjoittelevan kaverin kanssa jahdissa ja minua huvitti kovasti, kun hän useamman kerran "pahoitteli", että tässä taas hänen nettimetsästäjän maineensa sai kolauksen. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jansir
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Hel 2016
Viestejä: 715
Paikkakunta: Napapiirin antisankari

LähetäLähetetty: 07.02.2017 09:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuo nettimetsästys ja todellinen metsästys voi joskus olla aika kaukana toisistaan. Onneksi löytyy aina meriselityksiä. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hitleri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Kes 2006
Viestejä: 4743

LähetäLähetetty: 07.02.2017 13:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Jep, ja millä vaan keinolla toki voi koettaa pulpahtaa pinnalle, jos vaikka esim. TVH on sattunut ns. valamaan asfaltin liian liki persauksia, eikä ura urkene missimaailmassa. Onneksi aina löytyy kiinnostuneita.
_________________
Vaan varmoilta paikoilta ohi!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Elan
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Jou 2004
Viestejä: 8893

LähetäLähetetty: 07.02.2017 15:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onko Hitleri saanut pakit tuolta Riikalta vai mistä noin rajut tuntemukset aika mitäänsanomattomasta parin minuutin pätkästä? Laughing

Kyllä tuollainen hyvännäköinen nuori nainen on harrastukselle paljon parempaa mainosta kuin tosikko karvanaama Tauno Tosimetsästäjä, joka ottaa jokaisen vähänkin poikkipuolien sanan henkilökohtaisena loukkauksena.

https://twitter.com/riikkajohanna?lang=fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Larry
Kanta-asiakas


Liittynyt: 28 Jou 2004
Viestejä: 1266

LähetäLähetetty: 07.02.2017 16:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä on katkeran miehen tilitystä!

Miten niihin kysymyksiin pitäisi vastata muuta kuin minä persoonassa?

Ja siellä haulikkoammuntaryhmässä on niitä naismetsästäjiä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petri_K
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Hel 2009
Viestejä: 159
Paikkakunta: Helsinki

LähetäLähetetty: 07.02.2017 17:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ja muuten, kenen tahansa harrastuksemme puolesta puhuvan naisen (miksei miehenkin) ulkonäön haukkuminen on nyt aika vässykkätouhua.
Se ei ainakaan ole tosimetsästäjän puhetta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hitleri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Kes 2006
Viestejä: 4743

LähetäLähetetty: 07.02.2017 21:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Puolentunnin pätkähän tuo kokonaisuudessaan oli.

Vaan eipä siinä, annetaan olla. Mitä tuota suotta. Nämä on varmaan näitä mitä tällainen mehtäläinen ei vain ymmärrä. Keskivertokuulijaan nähden on enemmän taustatietoa, niin ei niin säväyttänyt. Ja ei, en todellakaan ole saanut pakkeja ko.henkilöltä. Ei siis suinkaan katkeruutta tms., kritisoin vain hieman, mutta ilmeisesti kauniin naisen löpinöitä ei saisi lainkaan kritisoida. Pelkkä naama ei kuitenkaan pitkälle kanna, vaikka asiaakin neito puhui. Juttuja ja sometouhuja jos vilkaisee niin maailma selfieiden takaa selviää ainakin minulle. Vetoaa varmaan moniin ja vielä useampiin peräkammaripoikiin mm.

Antaa kaikkien kukkien tieten kukkia!
_________________
Vaan varmoilta paikoilta ohi!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pudejovicky
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Elo 2011
Viestejä: 1433
Paikkakunta: Syrjäinen

LähetäLähetetty: 07.02.2017 21:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Siis älyttömän hyvinhän tuo puhui ja seikkaperäisesti metsästyksen puolesta, mutta vaahtoamatta, joka yleensä vain pahentaakin asiaa.
Meillä useampi nainen seurassa metsästää ja ei ne ainakaan millään muotoa ukoille häviä missään hommassa.
Aktiivinenkin vielä kun toimii harrastuksen esiintuomisessa positiivisessa valossa.
Itse en ole yhtä ulospäin suuntautunut, vaikka aika paljon olenkin, mutta propsit on annettava jos jaksaa noin paljon metsästystä mainostaa ja samoilla perusteluilla kuin itse käytän.
Jos en olisi ukkomies, niin metsästysreffeille olisin vähintään kysynyt Embarassed
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
janne_s_s
Kanta-asiakas


Liittynyt: 22 Elo 2013
Viestejä: 330

LähetäLähetetty: 08.02.2017 13:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pudejovicky kirjoitti:
Siis älyttömän hyvinhän tuo puhui ja seikkaperäisesti metsästyksen puolesta, mutta vaahtoamatta, joka yleensä vain pahentaakin asiaa.
Meillä useampi nainen seurassa metsästää ja ei ne ainakaan millään muotoa ukoille häviä missään hommassa.
Aktiivinenkin vielä kun toimii harrastuksen esiintuomisessa positiivisessa valossa.
Itse en ole yhtä ulospäin suuntautunut, vaikka aika paljon olenkin, mutta propsit on annettava jos jaksaa noin paljon metsästystä mainostaa ja samoilla perusteluilla kuin itse käytän.
Jos en olisi ukkomies, niin metsästysreffeille olisin vähintään kysynyt Embarassed


Täysin samaa mieltä, yhteinen harrastuksemme tarvii kaiken positiivisen julkisuuden mitä saa. Noita erilaisia huru-ukkoja näissä piireissä liikkuu aivan tarpeeksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Harrastuksemme mediassa Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Sivu 1 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com