OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Radio Aallolla metsästystä
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Harrastuksemme mediassa
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
sturm
Kanta-asiakas


Liittynyt: 23 Lok 2016
Viestejä: 936

LähetäLähetetty: 08.02.2017 22:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Se, miksi minä nostin pätkän esiin, oli kertomuksen ilmavuus. Minä olen luonnonystävä. Luonnonsuojelijaksi miellän vähän jotakin muuta. Jos yhtäältä arvostetaan mielipidettä, mutta kiistetään sen arvo ilman omakohtaista kokemusta tai metsästäjän oppaan mantroja, ollaan hyvin trendikkäästi suvaitsevaisia. Usein se oma näkökanta tuppaa olemaan sitä laput silmillä kulkemista, jolloin toisin ajattelevien silmissä saattaa aiheuttaa kevyttä huvittuneisuutta.

Minäkin kirjoitin joskus kloppina todella sinisilmäisen aineen metsästyksestä ja riistanhoidosta yläasteen äidinkielen tunnilla. Nykyään sen muisteleminen lähinnä hävettää ja huvittaa. Samaa sinisilmäisyyttä näkee mielestäni muutamissa metsästyksen aikuisiällä aloittaneissa julkisuuden henkilöissä. Jonakin päivänä kasvoin isommaksi, sain keltaista korvien väliin ja rupesin ilkisilläni kysymään: "Miksi?". Jos kysymyksen muotoilee lappilaisella maidontuottajalla :"miksi himputissa täällä tällaista", hieman ulkopuolinen ja ajatteleva ihminen kuulee kummia.

Minun mielipide ei sitten ole oikeampi tahi parempi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
KHaivula
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Kes 2013
Viestejä: 2882

LähetäLähetetty: 09.02.2017 12:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Pudejovicky kirjoitti:
Siis älyttömän hyvinhän tuo puhui ja seikkaperäisesti metsästyksen puolesta, mutta vaahtoamatta, joka yleensä vain pahentaakin asiaa.
Meillä useampi nainen seurassa metsästää ja ei ne ainakaan millään muotoa ukoille häviä missään hommassa.
Aktiivinenkin vielä kun toimii harrastuksen esiintuomisessa positiivisessa valossa.
Itse en ole yhtä ulospäin suuntautunut, vaikka aika paljon olenkin, mutta propsit on annettava jos jaksaa noin paljon metsästystä mainostaa ja samoilla perusteluilla kuin itse käytän.
Jos en olisi ukkomies, niin metsästysreffeille olisin vähintään kysynyt Embarassed


Samaa mieltä. Jos tarkoituksena oli valottaa metsästmistä faktoina, niin sillon epäonnistuttiin. Mutta jos tarkoitus oli vaikuttaa yleiseen mielipiteeseen ja mielikuvaan metäsästämisestä (ei metsästävissä piireissä) niin nappiin osui.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Harrastuksemme mediassa Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com