OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Trackeria Ruotsista halvalla
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
uroskarhu
Kanta-asiakas


Liittynyt: 19 Hel 2017
Viestejä: 131
Paikkakunta: Keski-Suomi

LähetäLähetetty: 28.02.2019 12:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

LiVe kirjoitti:
uroskarhu kirjoitti:
LiVe kirjoitti:
uroskarhu kirjoitti:
Taas nähdään, kun sählätään itse, niin sitten syytetään pantaa.


Jos tuo oli mulle osotettu, niin oon pelannu näiden trackereiden kanssa seittemänkö vuotta, useita pantoja ollut, useita kertoja joka panta käyny Trackerin huollossa, täyshuoltoja, perushuoltoja, vian korjauksia, huoltomieheltä kysyny neuvot käyttöön jne. Tukeen ollu yhteydessä ongelmista.

Mitenkäs minun pitäis sinun mielestä toimia, etten "sähläisi itse" ??

En nyt varsinaisesti sinua tarkoita, mutta vähän tuntuu ihmeelliseltä, koska minäkin olen omistanut trackerin siitä asti kun 400 tuli. Jaan myös paikkaa, eikä kukaan näe pantaani, jos otan jaon pois. Olen tuolla metsällä ja kokeissa törmännyt näihin vehkeisiin jossa asetukset miten sattuu. Sitten ovat syyttäneet ettei panta tai ohjelma toimi. Voivat huollossakin sählätä . Kerran hullon jälkeen alkoi puhelin hälytellä haukkurajoitusta vaikka minä olin pilkillä ja panta kiinni, no korjasivat tilanteen kyllä. Huoltoa ei tehty Oulunsalossa. Joku on antanut käyttäjän salasanan, niin silloin näyttää paikkaa. pitää antaa katselijan salasana.


Joo kyllä jaon pois ottamalla saa sen niin ettei näe katselijat. Mutta silloin ei näe myöskään ne katselijat, joiden pitäisi se nähdä, eli omat metsästyskaverit. Tämä jako päällä tai pois päältä ei siis ole mikään ratkaisu. Sen takiahan niitä katselijan salasanoja vaihdellaan, kun ne tahtoo aina lähteä leviämään yhteisjahdeissa yms jahdeissa.
Se pitäisi olla sanomattakin selvää, ettei omistajan salasanaa anneta kellekään. Mulla ei ainakaan ole kenenkään muun omistajan salasanaa kuin omien pantojeni. Ja jos olisi, ne pannat palaisi vihreinä, mutta nyt sielä palaa punaisena pantoja livessä, mutta paikkaa tulee 3 sekunnin välein. Sitä en tiedä monelleko minun pantani näkyvät. Asetukset on kunnossa. Ja huollot on tehnyt Trackerin valtuuttama huoltomies. Tästä ei ole kysymys kun pannoista tulee paikkaa väärällä katselijan salasanalla.

Ja kaikki pannat ei tosiaan anna paikkaa väärällä salasanalla, osa pannoista antaa. Siksi tuo epäilys, että se johtuisi Uc ristiinseurannasta, en toki tiedä.

Onpas outo juttu, en ole tuollaiseen törmännyt.
Laitatko tänne tietoa mistä johtuu, kun saavat ongelman korjattua.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti AIM Osoite
LiVe
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Tam 2013
Viestejä: 445

LähetäLähetetty: 28.02.2019 19:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

uroskarhu kirjoitti:
LiVe kirjoitti:
uroskarhu kirjoitti:
LiVe kirjoitti:
uroskarhu kirjoitti:
Taas nähdään, kun sählätään itse, niin sitten syytetään pantaa.


Jos tuo oli mulle osotettu, niin oon pelannu näiden trackereiden kanssa seittemänkö vuotta, useita pantoja ollut, useita kertoja joka panta käyny Trackerin huollossa, täyshuoltoja, perushuoltoja, vian korjauksia, huoltomieheltä kysyny neuvot käyttöön jne. Tukeen ollu yhteydessä ongelmista.

Mitenkäs minun pitäis sinun mielestä toimia, etten "sähläisi itse" ??

En nyt varsinaisesti sinua tarkoita, mutta vähän tuntuu ihmeelliseltä, koska minäkin olen omistanut trackerin siitä asti kun 400 tuli. Jaan myös paikkaa, eikä kukaan näe pantaani, jos otan jaon pois. Olen tuolla metsällä ja kokeissa törmännyt näihin vehkeisiin jossa asetukset miten sattuu. Sitten ovat syyttäneet ettei panta tai ohjelma toimi. Voivat huollossakin sählätä . Kerran hullon jälkeen alkoi puhelin hälytellä haukkurajoitusta vaikka minä olin pilkillä ja panta kiinni, no korjasivat tilanteen kyllä. Huoltoa ei tehty Oulunsalossa. Joku on antanut käyttäjän salasanan, niin silloin näyttää paikkaa. pitää antaa katselijan salasana.


Joo kyllä jaon pois ottamalla saa sen niin ettei näe katselijat. Mutta silloin ei näe myöskään ne katselijat, joiden pitäisi se nähdä, eli omat metsästyskaverit. Tämä jako päällä tai pois päältä ei siis ole mikään ratkaisu. Sen takiahan niitä katselijan salasanoja vaihdellaan, kun ne tahtoo aina lähteä leviämään yhteisjahdeissa yms jahdeissa.
Se pitäisi olla sanomattakin selvää, ettei omistajan salasanaa anneta kellekään. Mulla ei ainakaan ole kenenkään muun omistajan salasanaa kuin omien pantojeni. Ja jos olisi, ne pannat palaisi vihreinä, mutta nyt sielä palaa punaisena pantoja livessä, mutta paikkaa tulee 3 sekunnin välein. Sitä en tiedä monelleko minun pantani näkyvät. Asetukset on kunnossa. Ja huollot on tehnyt Trackerin valtuuttama huoltomies. Tästä ei ole kysymys kun pannoista tulee paikkaa väärällä katselijan salasanalla.

Ja kaikki pannat ei tosiaan anna paikkaa väärällä salasanalla, osa pannoista antaa. Siksi tuo epäilys, että se johtuisi Uc ristiinseurannasta, en toki tiedä.

Onpas outo juttu, en ole tuollaiseen törmännyt.
Laitatko tänne tietoa mistä johtuu, kun saavat ongelman korjattua.



En minä siitä jaksa taas olla yhteydessä trackeriin. Sama ongelma on jatkunut jo pisempään, ainakin pari vuotta.
Syksyllä ei ainakaan mun pantojen paikat jakautunu muille, vaikka Uc:n ohjelmalla myös seurattiin, mutta taas jossain vaiheessa talvea tai syksyä alkoi joidenkin kaverien pannat näkymään, vaikka punasina palavat, mitä yhteisjahdeissa oikeella salasanalla seurannut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Sivu 4 Yht. 4

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com