OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Oletko ottanut koronarokotteen?
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Torikahvila, äänestykset jne.
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  

Oletko ottanut koronarokotteen?
Kyllä, yhden annoksen
45%
 45%  [ 63 ]
Kyllä, molemmat annokset
33%
 33%  [ 46 ]
En. En ole saanut aikaiseksi
3%
 3%  [ 5 ]
En. Enkä tällä tietoa ole ottamassa
17%
 17%  [ 25 ]
Ääniä yhteensä : 139

Kirjoittaja Viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20273
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 19.07.2021 13:04    Viestin aihe: Oletko ottanut koronarokotteen? Vastaa lainaamalla viestiä

Miten foorumilaiset suhtautuvat rokotteeseen?
_________________
Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
rigby 416
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Tam 2006
Viestejä: 663

LähetäLähetetty: 19.07.2021 15:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En ota, kokeellinen sonta piikki.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
heiluri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 20 Mar 2006
Viestejä: 34780

LähetäLähetetty: 19.07.2021 15:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä, toinen annos keskiviikkona.
Ei yhtään epäilytä kun perheessä on riskiryhmää.
_________________
Kertalaakiyhdistys
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mehtäinssi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Tam 2019
Viestejä: 373

LähetäLähetetty: 19.07.2021 15:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä, molemmat. Ja taudinkin sairastanut oikein pitkän kaavan mukaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Peto
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 9978
Paikkakunta: Tre/P-pohjanmaa.

LähetäLähetetty: 19.07.2021 19:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lauantaina tuli otettua toinen piikki. Varmaan saapi heti kohta ulkomaan komennuksen kun on rokotustodistus valmiina.
_________________
Vaikka muu häviää, niin metsästys jää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Remari700
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Jou 2017
Viestejä: 203

LähetäLähetetty: 19.07.2021 19:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Molemmat piikit otettu... Perheessä kaksi riskiryhmään kuuluvaa niin ei viitti arvuutella tarviiko ottaa...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Remari700
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Jou 2017
Viestejä: 203

LähetäLähetetty: 19.07.2021 19:20    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sairastitko muuten mehtäinssi taudin ennen vai jälkeen piikkien...?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mehtäinssi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Tam 2019
Viestejä: 373

LähetäLähetetty: 19.07.2021 19:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Remari700 kirjoitti:
Sairastitko muuten mehtäinssi taudin ennen vai jälkeen piikkien...?


Ennen. Eli sairastimme vaimoni kanssa ihan ensimmäisten joukossa koko Suomessa viime vuoden alussa. Vasta-aineita mittailtiin syksyllä ja niitä ei ollut mulla enää yhtään, vaimolla oli silloin vielä vähän. Eli rokotteet suositeltiin otettaviksi heti kun niitä alkoi saada.

Hengitysvaikeuksia tuli jälkitautina niin, että nyt vasta puolentoista vuoden kuluttua alkaa vähän helpottaa. Viime metsästyskausikin meni henkeä haukkoessa Sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20273
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 19.07.2021 19:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ite olin määrittelemättömässä flunssassa ja kovassa kuumeessa 2020 maaliskuulla. Sain taudin helsingistä. Poden taudin jälkeisiä hengitysvaikeuksia edelleen. Että oli sitte mikä oli mutta aika prseestä. Taudin ollessa päällä keuhkoputket oli kuin täynnä lasimurskaa. Ja hommasta jäi jatkuva limaisuus ja vaihteleva yskä.

Rokotetta en ole ottanut vielä.
_________________
Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Remari700
Kanta-asiakas


Liittynyt: 24 Jou 2017
Viestejä: 203

LähetäLähetetty: 19.07.2021 20:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla oli v 2019 lopussa koronaan sopivat oireet mutta silloin ei vielä tiedetty taudista...siitä asti keuhkojen toiminta ollut puolikuntoista...urheilu ei onnistu ja syke nousee pienestäkin hengästyttävästä liikkumisesta vaikka keskivertoa paremmassa kunnossa ollut koko ikäni... koronatesti otettu pari kertaa mutta sanoivat että puolen vuoden jälkeen vasta-aineita sairastamisesta ei näy eli todettua koronaa ei ole... saa nähdä kauan vielä pitää puolikuntoisena yrittää...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pihkat
Kanta-asiakas


Liittynyt: 18 Syy 2007
Viestejä: 4611

LähetäLähetetty: 19.07.2021 21:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tuhola kirjoitti:
Ite olin määrittelemättömässä flunssassa ja kovassa kuumeessa 2020 maaliskuulla. Sain taudin helsingistä. Poden taudin jälkeisiä hengitysvaikeuksia edelleen. Että oli sitte mikä oli mutta aika prseestä. Taudin ollessa päällä keuhkoputket oli kuin täynnä lasimurskaa. Ja hommasta jäi jatkuva limaisuus ja vaihteleva yskä.

Rokotetta en ole ottanut vielä.


Minulla samat oireet 2020 maaliskuun alussa ei täällä testailtu, keuhkoputken tulehdus oli diaknoosi. 3.8 käyn toisen piikin ottamassa.
_________________
Voi pihkat
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
M3
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Lok 2006
Viestejä: 1804

LähetäLähetetty: 19.07.2021 21:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Edellä mainitut koronaa sairastaneet tai mahdollisesti sen sairastaneet, mitä mieltä olette taudista? On se vaan pelkkä "nuha" niinkuin toisessa keskustelussa muutama leijona väittää?

tse olen saanut piikin ja toisen saan viikon päästä. Olen Astmaatikko joka on tullut työperäisenä altistumisena joten en usko mahdollisuuksiini että se olisi vaan pelkkä nuha minulle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tuhola
Kanta-asiakas


Liittynyt: 29 Maa 2004
Viestejä: 20273
Paikkakunta: Etelä-pohjanmaa

LähetäLähetetty: 19.07.2021 21:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

M3 kirjoitti:
Edellä mainitut koronaa sairastaneet tai mahdollisesti sen sairastaneet, mitä mieltä olette taudista? On se vaan pelkkä "nuha" niinkuin toisessa keskustelussa muutama leijona väittää?

tse olen saanut piikin ja toisen saan viikon päästä. Olen Astmaatikko joka on tullut työperäisenä altistumisena joten en usko mahdollisuuksiini että se olisi vaan pelkkä nuha minulle.

No minun tauti tuskin oli korona. Toki silloin ei testattu letään muuta kiinasta tulleet jne. Että ei siitä varmaa ole. Olihan se kova tauti joka tapauksessa. Olen sairastanut joskus lapsena jonkun a virus flunssan ja se oli paha. Tämä ei ollut yhtä paha kuumeen osalta mutta hengitysteissä kaikkein omalaatuisin ja karsein. Paljo mahdollista että oli vain 2020 vuoden influenssakin. Mutta raju oli.
_________________
Varoitus!!! Älä anna yläpuolella olevalle kommentille mitään painoarvoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mehtäinssi
Kanta-asiakas


Liittynyt: 30 Tam 2019
Viestejä: 373

LähetäLähetetty: 19.07.2021 22:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meillä oli ihan todetusti koronat. Oli se kova tauti, kovin "lentsu" ikinä. Saimme sen tutulta aasialaisperheeltä jonka tapasimme noin 10 päivää ennen minun tautini puhkeamista. Sairastin noin kuukauden ja vasta kolmannella viikolla vaimo sairastui samaan. Samoihin aikoihin tämä tuttavaperhe sai tietää kyseessä olevan covid-19. Sitten mentiin testiin. Yritin kyllä jo aiemmin mutta ei silloin pandemian alkuvaiheessa vielä paljoa testailtu.

Mutta keuhkokuumeesta huolimatta omalla kohdalla ei tullut kyllä mieleen, että olisi ollut kuolemantauti. Sen sijaan vaimo kävi sairaalassa ensin happea saamassa ja sitten vielä myöhemmin pari päivää hengityskoneessa juuri ennen äkillistä toipumista. Se kyllä huolestutti mutta hänelle ei jäänyt edes jälkitautia kuten minulle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Unforgiven
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Tou 2005
Viestejä: 2819

LähetäLähetetty: 20.07.2021 08:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Modernat piikitetty ja piikkien ottamista pidin luonnollisena kun läheisissä ihmisissä on riskiryhmäläisiä.

Eikä ole leikkitauti. Kolmikymppinen urheilijakaveri on toipunut jo yli vuoden ajan eikä vieläkään ole läheskään ennallaan. Sairastui pk-seudulla ihan ensimmäiseen varianttiin.

HS:n gallup rokottamiseen suhtautumisesta: https://www.hs.fi/politiikka/art-2000007661632.html?share=ebe9df7bc231ff5497d5f3fbd1e7eae0

Jostain syystä persut, vihreät ja tiettävästi erilaiset lahkouskovaiset vastustavat kiihkeimmin rokotuksia. Siltä pohjalta voinee rakentaa aika helposti jokusen nollahypoteesin testattavaksi....?
_________________
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Torikahvila, äänestykset jne. Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Sivu 1 Yht. 6

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com