OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

vaelluskengät
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, ... 43, 44, 45  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
remari1
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Maa 2004
Viestejä: 1561
Paikkakunta: nivala

LähetäLähetetty: 20.04.2004 13:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

okei GORE-TEX sitte Laughing mutta kumminki Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
ketustelija
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 115

LähetäLähetetty: 21.04.2004 19:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Meikä osti viime syksynä chevalierin ultimatet. Hinta oli silloin 239 €. Kyseinen malli on melko pitkävartinen ja olen ollut kyl pirun tyytyväinen ostokseeni. Myyjä vakuutti et saa rahalle vastinetta. Kertoi et oli viime vuoden sorsa-alotukses seisoskellut puolen päivää matalas kortteikos, ja lopetettuaan jahdin sukat olivat rutikuivat. Kehui myös kauppojen jälkeen, et jos tulee jotain ongelmia takuuajan jälkeenkin, niin laitetaan takuuseen. Wink

Se täytyy muistaa, et Coretex-kengät vaativat jonkin verran käyttöä ennenkuin ne istuvat täydellisesti jalkaan eli ei kannata pelästyä jos kengät tuntuu alux epämukavilta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
grouse
Kanta-asiakas


Liittynyt: 13 Maa 2004
Viestejä: 149
Paikkakunta: Oulun lääni

LähetäLähetetty: 21.04.2004 20:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Chevalier ultimate -kengillä on tullut talsittua jo satoja kilometrejä lähtien siitä kun ne reilun kaksi vuotta sitten hankin. Uskoisin että jamppa kuin jamppa on tyytyväinen kun kyseiset kengät investoi. Jalat tuntuu hyvälle vielä jopa 30km päivätaipaleen jälkeen. Kalvokaan ei ole repeillyt kun on -tosin mainospuheiden mukaan - kymmenen kertaa vahvempi kuin tavan kalvo. Mutta ei valittamista.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kuiva
Vieras





LähetäLähetetty: 21.04.2004 21:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olen samaa mieltä kuin edeltäjäni.
Ultimateissa saa vielä kaupan päälle kärki- ja kanta vahvikkeet, jotka esim. Meindleissä maksavat bonusta.
kyllä Meindletkin ovat varmasti hyvät kengät.
Takaisin alkuun
Nihis
Vieras





LähetäLähetetty: 21.04.2004 23:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tilasin omat Ultimateni silloin, kun ne ei vielä kauppojen hyllyillä olleet, mutta tiesin jo niistä. Eipä ole tarvinnut vielä katua, vaikka taisivat maksaa yli 300€. On jalat kuivana pysyneet ja kenkä on muutenkin jalkaan kuin tehty (niinhän se muuten taitaa ollakkin jalkaan tehty, kuten useimmat kengät). Pohja on hieman kova, mutta ehkä hyvä niin.

Jos niitä miinuspuolia hakemalla hakee, niin sama ongelma kuin lähes kaikissa vaelluskengissä - liukas pohja!
Takaisin alkuun
Petteri_N
Kanta-asiakas


Liittynyt: 08 Maa 2004
Viestejä: 1180

LähetäLähetetty: 22.04.2004 06:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olen hieman odotellutkin Nihiksen kokemuksia Ultimatesta kun muistin hänen moiset sílloin hankkineen. Odottelen vielä syksyyn ja jos miehen mieli on vielä positiivisvoittoinen, niin jokohan eteiseen moiset pennun järsittäväksi laittaisi...
_________________
Meidän äiti tekee parempia lapsia kuin teidän äiti!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
esteri
Kanta-asiakas


Liittynyt: 06 Maa 2004
Viestejä: 3918

LähetäLähetetty: 22.04.2004 11:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Wink

Viimeinen muokkaaja, esteri pvm 18.01.2006 20:47, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kuivis
Vakituinen kirjoittaja


Liittynyt: 16 Maa 2004
Viestejä: 101
Paikkakunta: Siilinjärvi

LähetäLähetetty: 23.04.2004 02:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tässä jo edellisellä foorumilla olin tietämätön nuista pohjista, ja olen edelleen.
Itselläni on Chevalierin Ultimatet, joissa pirun liukas pohja. Kengät tuli takuuseen, edellisissä Mouynty Greek pohja, joka erinomaisen pitävä. Ei ole tullut valitettua nykyisistä kengistä eteenpäin, mutta luulen, että yhtä liukkaita harva haluaa.
_________________
Jokainen metällä vietetty päivä lisätään elinaikaasi täysimääräisenä ja elo täällä eikun pitenee.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Maukka
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 132

LähetäLähetetty: 24.04.2004 07:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

KMKNMO kirjoitti:
HALTI HUNTEREISTA JUURI EDELLÄ MAINITUN KALTAISIA KOKEMUKSIA ELI !&%¤#! Nyt keskiseltä ostetut pitävartiset trezetat goretexillä. Tähän asti pelittäneet hyvin. Hintakin vain 169 eskoo!


Itselläni olllut kanssa vuoden käytössä trezetan gore-maiharit ja toistaiseksi on pelannut hyvin. Tosin kengillä sai kävellä aika pitkään että ne muotoutuivat jalkaan, mutta muuten ovat olleet todella hyvät.

Ostikko muuten ne maihari-malliset vai ne vihreät vielä pidemmällä varrella olevat?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
remari1
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Maa 2004
Viestejä: 1561
Paikkakunta: nivala

LähetäLähetetty: 24.04.2004 19:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

minkä maalaiset ne trezetan maiharit on ku en oo koskaan kuulukkaan???
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
remari1
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Maa 2004
Viestejä: 1561
Paikkakunta: nivala

LähetäLähetetty: 24.04.2004 19:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kuivis kirjoitti:
Tässä jo edellisellä foorumilla olin tietämätön nuista pohjista, ja olen edelleen.


vibramin pohjia ovat kehuneet ja onhan nuot testeissäki ollu yleensä parhaat.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
sammeli
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 532
Paikkakunta: Koillismaalla

LähetäLähetetty: 24.04.2004 19:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itsellä Vikingin pitkävartiset. Parivuotta olleet ja hyvin ovat pelanneet, joskin ensimmäisestä parista lähti heti uutena 1 kiinnitys niitti irti ja sain uudet tilalle.
Liikun metsässä työksenikin ja käyttöä tulee varmasti paljon. Nyt 2 vuoden käytönjälkeen alkaa pieniä väsymisen merkkejä ilmetä. Hengittävyys on huonontunut selvästi (johtunee myös hoitamattomuudesta), mutta pitävät edelleen veden ulkopuolella. Varvikko on syönyt nauhat hiuti ja myöskin jalkateränpäältä nahka ei ole enää uuden veroinen. Mutta täytyyhän jo joitakin merkkejä näkyäkkin kun kengillä on käveltykkin varovaisestikkin arvioiden 1000 km. Saavat palvella vielä ainakin tulevan sulan ajan yli.
Olen kuullut kehuttavan Chevalierin kenkiä hyviksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hannes
Kanta-asiakas


Liittynyt: 05 Maa 2004
Viestejä: 1194

LähetäLähetetty: 24.04.2004 23:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mulla ollu jonku vuen käytössä Meindl Army Pro-malliset. Hyvät on ollu kävellä ja vesi pysyy ulkona.
Tai ainaki pysy kunnes veistin pikkupieruissa kiehisiä vuollessa reiän toiseen kenkään varpaiden tyven kohalle. Evil or Very Mad Puun pää oli maata vasten jalan vieressä ja siitäpä se puukko kenkään lipes. Nahka puhki, kalvo ehjä. Paikattu Liqui-Solella, mutta tihkuu hieman. Ero selvä ehjään joka ei tihku yhtään.
Moralisoijia varten jo näin etukäteen: En metsästä humalassa, vahinko sattu illalla pyynnin jälkeen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras






LähetäLähetetty: 24.04.2004 23:11    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

remari1 kirjoitti:
kuivis kirjoitti:
Tässä jo edellisellä foorumilla olin tietämätön nuista pohjista, ja olen edelleen.


vibramin pohjia ovat kehuneet ja onhan nuot testeissäki ollu yleensä parhaat.



Valitettavasti juuri nuo Vibramit ovat yleensä ne liukkaimmat mahdolliset, ei mitään tekoa jäisellä pinnalla.
Takaisin alkuun
remari1
Kanta-asiakas


Liittynyt: 10 Maa 2004
Viestejä: 1561
Paikkakunta: nivala

LähetäLähetetty: 25.04.2004 00:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

luulenpa ettei jäisellä pinnalla pidä mikään pohja jos ei ole nastoja Wink
mutta testeistä tietoni ammensin.ei ole oma kohtaisia kokemuksia kyseisistä pohjista Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Foorumi kaikille metsästyksestä ja aseista kiinnostuneille. Foorumin päävalikko -> Tarvikkeet ja välineet Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, ... 43, 44, 45  Seuraava
Sivu 2 Yht. 45

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com